Ok geng. Selamat kembali.
Cerita Ayu?
Dia dulu start dgn tgk porn. Dia tertengok majalah lucah, terjumpa. waktu tu dia baru form 3. Lepas tu form 4 kan belajar psl reproduction. Dia lebih curious. Start cari & tgk porn. Lepas tu dia suka sgt tgk porn, jadi quite addict. Then dia start melancap (fingering). Lepastu masuk guna marker pen.
Dalam bnyk2 porn dia paling suka tgk hentai. Samalah mcm aku. Aku pun suka tgk hentai. Kami citer share2 tajuk2 anime & manga hentai. Kami citer share2 psl porn. Genre, selebrity favourite, klip2 etc. Ni bnda yg jrg aku buat, iaitu aku sembang2 psl ni dgn org. Selalunya aku ckp benda2 mcmni selalu dgn adik aku, adam, lia, kak nurin dgn kak aku je... waktu tu lah.
Dia start dgn adik dia. Dia goda adik dia. Smpai skrg dia selalu main dgn adik dia. Baru 3 org dia main, termasuk aku. Sorg lg ex dia.
Wicked gak dia ni. Dia akan lure org tu mcm dia mangsa. Padahal dia dah susun betul2. Org tu yg kena perangkap dgn dia. Lol
Pastu Sem 7 aku dgn ayu da mcm mkin rapat la sikit walaupun kalau ikut dah xde ape sgt dah.. kami dah tak aktif sgt dah dgn SISPA. Event department pun tak jadi AJK dah. Kiranya utk tugas2 sampingan tu dah serah kat batch junior la. Kiranya senior ni xde apa pun.
Kami group work pun takde sekali dah. So xde la assgment group kira nak spend time buat keje group sekali ke... nak sembang2 ke nak duduk dekat2 ke mmg tak le... Nak hangout sekali lagi laa, mmg jauh sekali.
Kami kalau jumpa tu selalunya sorok2. kami cover. Kt depan2 mmg nampak mcm xde apa2. Xselalu interact pun. Cover line boek punya.
Tp kami pun tak selalu sgt main. Memang betul2 cover line. Mmg xnak bg kantoi. Ada skali tu kami kuar mall, Ayu daring gila tukar penampilan & pakaian dia. Sekali free hair, t shirt biasa, seluar jeans. Gila betul. Da la sbb tkut kantoi punya pasal, kami keluar jauh. Bukan tmpat yg biasa student lepak situ. Time tu la ada dapat main sekali. Kt hotel. Aku lak berduit mmg tak la check in hotel murah. Hotel 5 star kot. Tu pun masih lg ada strategi. Check in sorg. pakai baju oversize macam orang tua. Ayu masuk kemudian.
Naik kereta pun asing. Ayu naik grab je dari rumah. Lepas tu baru kami naik sekali lepas dia siap salin baju.
Seingat aku dlm 3 kali je main. Bj, hj dlm xsmpai pun 10 kali rasanya....
Masa final sem kami mmg jarang da jumpa. Bj 2 kali je. Main cuma sekali. Tu pun last skali sblum balik. Kira perpisahan la kan. Yg tu pun buat kalut2. Sbb masing2 nak balik. Cover line pun penting. Stay lama2 kang menimbulkan syak & takut terkantoi. Kami mmg jaga sungguh2..
Masa last buat tu mmg aku tahan xpancut sminggu. Aku lepaskan load pertama kt body ayu masa titfuck. Habis body dia lenjun dengan air mani. Sengaja aku tahan tak pancut seminggu. Lepastu second load dlm pussy. Third load bj. Boleh la ayu telan sbb da makin sikit. Kalau first load mmg la xdpt, bnyk gile.
Ok itulah saja story kalini. Sorry tak bnyk pun, pendek je.
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...