Esoknya aku bangun. Terasa sedikit berat dadaku. Rupanya kepala Anis rest & tido atas dada aku. Aku pun kejut la dia. Aku bermalam kt umah dia mlm tu. Manakala Adam bermalam di rumah aku. Anna balik malam tu jugak tak stay pun.
Lepas bersiap pagi tu aku & Anis kami bfast sama2.. sungguh mesra aku & Anis, tak ubah mcm sepasang kekasih. Bergurau senda, bertepuk tampar, dgn pakaian yg sgt revealing..
Mandi pun sama2. Aku masih lg pakai c0*k r1ng yg dia hadiahkan kat aku (chapter 49). Lepastu aku bersiap dan betolak ke tmpt kerja. Anis cuma suri rumah dan buat sedikit kerja2 online utk family Adam. Dan dia juga ada bisnes online yg dia usahakan sendiri sbg sampingan. Buat duit tepi. Saja je. Padahal duit Adam bagi mmg dah riban riban...
Aku memandu ke HQ NVG. Ada sedikit urusan dgn datin Marz. Waktu aku sampai tu aku nampak satu kete Jaguar XJ terbaru, baru sampai, dan berhenti di foyer. Ada driver keluar dan buka kan pintu. Muncul seorang perempuan berbangsa Tionghua yang cantik dan berpakaian mewah serba mahal berumur dalam linkungan mid 40s keluar dari kereta.
Rupanya tu adalah Jennifer Tang, bussiness partner Marz yg bnyk JV dlm projek2 NVG.
Aku pun masuk ke ke basement dan parking kat regular spot aku. Masih ada kosong kat situ. Aku pun g ke lif naik ke atas ke main office NVG. Macam biasa sapa dengan front desk Florence yang cantik manis murah dengan senyuman.
Tetiba Florence ckp Marz panggil aku masuk ke bilik dia. Aku pun g la.
"Jennifer I introduce you to one of my finest young executive officer, Sam." (Marz)
"Oh this is Sam, I heard a lot about you. Nice to meet you" kat aJennifer sambil hulurkan tanganAku sambut tangannya "Pleasure to meet you to. I hope you heard good things eh. hehe"
"Yeah of course"
so ceritanya Jenifer ni jutawan (multi millionaire) yg mmg kaya raya bangsawan. Bussines partner yang rapat la dgn Marz, bnyk dah venture dlm bisnes, both NVG dan persendirian. Diorg mula dgn sembang2 casual, then masuk ke topik bisnes. Aku pun dengar je lah, diam aje. Lepastu, bila dah masuk makin detail perbincangannya aku minta diri. Dan diorg akan berbincang lebih detail lagi kemudian untuk beberapa lagi projek kecil2.
So aku pun ok jer. Lepas pegi ke tmpat aku kat atas tu, aku turun bawah ke sharing office, aku text Alicia. Kebetulan dia free so boleh la berjumpa Alicia.
"Hi sam, long time no see ya"
"Ya been quite busy"
"wa, bisnes doing good ka?" (Alicia)
"ok la, so far so good"
"So can belanja ah? haha joking2" (Alicia)
"Can, no problem one"
"Haha really? was Joking oni"
"No, really, its no problem.. i would love to.." (Aku)
"Oh really? Thank you thank you"
"So what you have in mind?"
"Idk lah, anything can" (Alicia)
"How about having a fancy lunch later?"
"Lunch? can..." (Alicia)
"Ok nnti set lain ya"
"Ya ok2.."Aku masuk ke office aku tu, tgk beberapa surat, dan collect beberapa dokumen, dan keluar. Terserempak dgn Faisal. Jiran office. Macam Alicia jugak. Borak2 jap. Gelak2 sikit.. Pastu dia ajak ke balkoni. DIa cucuh rokok. Kami continue sembang2, gelak2.
Then aku turun ke basement dan gerak ke gudang pulak. Sampai office gudang dalam kul 11. Macam biasa aku g ke area storage gudang tu, tgk staf2 tgh rehat, baru satu trip supply sampai tengah susun2. Lepas ni ada satu lagi trip nak sampai. Tapi sebelum tu kena bukak dulu kotak2 dan bungkusan2 pakaian tu, nak dihantar ke outlet2 dan stokis2. Nak kena segregate ikut order. Banyak jugak kerja, ruang quite limited. Nak loading unloading goods kat situ. Nanti satu lagi shipment datang pun nak unload kat situ gak. Kena kerja cepat2..
Lepas tu aku naik ke tingkat 1 ke bahagian production, tgk semua tailor tgh tekun jahit dan siapkan pakaian dalaman. Lepastu aku ke design studio, tgk staff2 lain mcm Cindy, Sarah & Aqil tekun buat kerja2 design diorang. Wani pula nampaknya tak busy sgt, tapi mybe tgh buat research. Lepastu aku pun masuk ke main office. Disapa oleh front desk Lydia, gadis melayu free hair berkulit sawo matang. Kemudian round2 tgk staf2 lain tgh buat kerja masing2. Lepastu aku ke naik ke tgkt 2 jumpa dengan Tania, secretary aku & Ina. Insyirah, PA Ina, takde sbb ikut Ina meeting di salah satu outlet. Pastu aku masuk ke bilik aku buat kerja aku. Tgk2 dokumen2 dan research pasal industri.
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...