Chapter 35

1.9K 40 6
                                    

"Woi bodoh bangun!"

Sam terjaga. Berpinar matanya, berat kepalanya. Dilihat sekeliling. sgt gelap. Samar2 dari pandangannya dia dapat merasakan sekelilingnya adalah hutan!

Bagaimana dia sampai kesitu, apa yang diingattnya sgt samar2. Dia buat dgn Lia, tiba2 pintu diketuk, dan....

Kepalanya sakit, tak mampu otak dan mindanya utk recall kejadian yang lead to this now.

"Dah lama buat kerja ni?!"

"Azrai, aku.."

"Save it. Doesnt matter now. Kau akan mati jap lagi"

"Azrai, tolong. please. nanti... jangan mcamni.."

"Diam lah!" serentak dgn itu, satu tumbukan padu hinggap tepat di pipinya. Padu juga tumbukan tu, pening dan rebah Sam ke tanah. Tangannya telah diikat ke belakang, kakinya juga. Struggle juga dia nak recover dari posisi tersembam mencium tanah selepas ditumbuk itu ketika kedua tangannya diikat ke belakang.

"Kau nak sgt kan!"

Gedebuk gedebuk Sam dibelasah Azrai.

"Dan sekarang kau akan mati" Sepucuk pistol dikeluarkan, di halakan ke kepala Sam.

"Tolong Azrai. sorry, jgn bunuh aku! Kau nak ape semua aku bagi. Sori please! Aku taknak mati! Kau nak ape semua kau bagi, aku jadi prang suruhan kau pun takpe, pls jgn bunuh aku... Tolong lah Azrai aku merayu ni."

"Macam ni askar? Lembik. Macam pondan! Dan dah terlmbat. Kau aku benci, tak ada maaf bagimu"

Picu ditarik, PANG!

Glock itu memuntahkan peluru 9mm dan menerojos ke kepala sam dan terbanam di otaknya

Maka tamatlah riwayat Sam. Just because he cant keep it in his pants.

Dah dapat berlambak puki masih tak puas. Dah dapat puki yg halal, masih nak cari yang haram. If only kalau dia tak buat dgn Lia hari tu. Ya. Kalau. But its too late now.

Begitulah tragisnya akhir kehidupan Sam.

 

Tamat.

 

 

Amacam cerita ni? Best tak? Korang enjoy tak siri ni? Apa pendapat korang terhadap ending ni?

Terlalu sudden? Sorilah... well what can i say.....

Sori la, kalau macam ni je ending dia, terlalu rushing dah entah apa2..

Nak wat camne... Dah tak semangat.. ini jelah yang mampu..

Its been quite a journey tulis kisah ni..... Harap pembaca puas hati

Kalau ada rezeki, mungkin la lain tahun ada la sambungan ke.... kalau.... but, i doubt it...

So vote, komen & DM.












phew, korg rasa ni ke penamatnya?

 

 

Takdelah tipu je....

 

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now