Chapter 74 Wad

2.4K 68 20
                                    



Sam membuka matanya. Dia cuba melihat sekliling. Dia berada dalam satu bilik. Bilik dgn deko yang sederhana cantik. Macam bilik tidur. Dalam bilik tu, tak kelihatan ada sesiapa. Dia terbaring di atas katil Terdapat wayar di jarinya dan lengannya. Dia melihat kelilingnya lagi.
Terdapat led Skrin yang menujukkan vital sign.nya


Dia kini berpakaian seperti pakaian pesakit hospital


Sam sedikit bingung. What the h3ll happened.. Dia cuba mengningat kembali.. Tetapi tiba2 kepalanya sakit...


Dia tak ingat!


Nama dia sendiri pun dia tak ingat!!


Dia tak ingat apa2!


Selepas beberapa ketika ada orang masuk. Sam tak kenal orang itu.


"Saya Dr Lisa, En Sam ada rasa sakit atau apa2?"
"Sapa saya?"



...........








Takdelah tipu aje... hahahaa..




kita ke cerita yang sebenarnya yang terjadi..




Sam sedikit bingung. What the h3ll happened.. Dia cuba mengningat kembali.. Tetapi tiba2 kepalanya sakit...

Then, Everything started to comeback.
DIa naik kereta Marz ke utk ke satu tempat. Jammed teruk. Dia keluar kereta.
Tiba2 dia tak ingat dah lepas tu.. waktu nak menginat tu, kepala dia rasa sakit sangat...

Dia cuba bertenang, perlahan2 everything started to come back, dia igt yg dia kene langgar...
Dia cuba fikir lagi..

Bam! then realiti strike! Teringat aku! Oh sh1t aku pakai chastity, diorg dah salinkan pakaian aku, mesti nampak!. aku tolak selimut, selak pakaian hospital, tgk dah chastity dah takde. D*mn! Aku dah pakai pakaian hospital.

"Panggil doktor, patient dah sedar." Laung salah seorang nurse kat situ.
Datang la doktor india bernama Rashendran. Apparentlly aku kemalangan mengalami concussion. Lepas sembang sikit dgn dr, datang la Marz & Ina. DIa terangkan yg keadaan aku kpd kami semua yg aku stabil dan selamat, tapi mesti have a closed monitoring to find any simptom of brain damage.

Tak lama kemudian, adik pun sampai. Parent aku tak kelihatan lagi.
"Syukurlah abg selamat. " kata adik.
"Syg risau" Ina muka merah dan mata merah dan berair sbb menangis
Parent aku otw dari meeting yang penting yg agak jauh. Aku ok, aku dpt ckap dgn diorg utk tak perlu rush dtg ke aku.

"Minor concussion. But we need to monitor him." kata Dr Rashendran
"How long was I out?" tanyaku
"Abg pengsan sekejap je. Skrg dah pukul 3 petang."
Marz berada di sebelah.
Tak lama kemudian parent aku pun sampai. lepas jumpa kejap, marz bawak diorg keluar utk bercakap. aku pun tak tahu apa yang diorang borakkan kat luar tu. Cover story lah kot.

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now