Chapter 82 Pa'a

2.5K 42 7
                                    

Tetibe....

Tok tok tok..

Ada org ketuk pintu. Aku dah cuak gile dah... Sapa pulak dok main ketuk2 pintu kul 12 tgh mlm ni?! Takkan housekeping. Takkan la pencegah maksiat kot? Hotel ni tak pernah lagi kene raid, hotel baek kot, 4 star!
Diketuk lagi..
Aku igt nak buat keras je, sbb ketul dia slow je, bukan jenis kuat mcm nak roboh, so bukan kene raid la ni.. Aku tggu lagi, dgr dia ketuk... Aku pun slowly jalan ke pintu, dan intai kat Door peephole (lubang kecik bulat utk tgk sapa kat luar tu). Tak nampak org. Ish, sape, hantu ke? Aku takut nak keluar, kot hantu ke, org nak rompak ke ape ke... tapi aku beranikan diri bukak pintu, tapi still tak chain lock (lock rantai yg selalu ada kat hotel tu), aku bukak sikit, takde org. Lama pstu. Aku tutup balik.
Pastu, xdan berapa saat ada ketuk balik. Aku intai balik kt peephole. Masih xde org. Pelik. Pastu lepas lama, ada ketuk, aku terus intai, xde orang. Pastu aku pelan2 buka sikit pintu. Lepas lama bukak xde org, aku terus tutup pintu, pastu terus intai kat peephole. Nampak ada tangan dari tepi dinding (pintu hotel ni dia recessed ke dalam 1 kaki dari corridor wall) ketuk pintu. Sah la orang, dia nyorok balik dinding. AKu bukak,
"Nak mende?" Aku bersuara agak kuat.
Pastu keluar la Aida dari sebalik dinding ke depan pintu. Aida ni s3x w0rker, yg aku selalu la jugak langgan. (refer chapter 52).

"Eh Aida, u watpe kat sini? Cmne tau i ade kat bilik ni?" Tanyaku kehairanan.
"I tgh kerja ni(melayan pelanggan). Alah, ada la. Hehe..."
"Amboi, u ni, boleh pulak main keluar2 ni, dah habis melayan ke belum? Tahu je I ada kat sini, u nampak I kat lobi eh?"
"Eh ada la.. Tgk kaki la. Hehe... Boleh je keluar kejap, I layan org tua sikit mlm ni, lepas seround layu la.. Dah tido.. Siap berdengkur lagi.. U lain la, gagah, dah pancut sekali boleh main lagi.. Hihihi.." Kata Aida sambil gelak comel
"Hehe, yeke... so tak puas la ni?" (aku)
"Ye sangap lagi... U pun tgh buat job gak ke?"
"Eh takdelah, main dgn kawan jer.."
"Oh yeke.. Dah habis?" (Aida)
"Ha, dah habis, ia tgh tido.."
"Oh cantik la tu.."
"Nape?"
"Jom la kita buat skrg, i sangap gile ni, tak puas" (Aida)
"Oh yeke.... Skrg ke?"
"Skrg lah.."
Aku dok mikir2 ni, penat gak harini, keje, bertugas, main dgn Pa'a lagi. Pastu baru jap tadi main lagi. Berape kali pancut dah harini.... Tapi dgn Aida ni pun aku dah lama tak main dgn dia. Ada dkt 6 bulan dah kot?
"Nape tak leh?"
"Urmm, jap boleh.. Aku nak infrom kwn aku jap"
"So sweet... " (Aida)
Aku pun pergi balik ke katil dan kasitau kat Pa'a yg aku kelaur kejap. Pa'a mamai2 angguk2 je.. Pastu sambung tido. Aku pun keluar ke pintu mendapatkan semula Aida..
"So ke mana kita?"
"Jom.."

Aida pun jalan, aku follow belakang dia.

"Nak main kat bilik u ke? Client U caner?" aku tanya Aida
"Xpe jgn risau" kata Aida, sambil dia call somebody. Lepastu datang sorg mamat ni, dan bukak satu pintu bilik

"Ooo, patut lah ko bleh tahu aku kat sini, ada org dalam rupanyaa.."
"Hehe, baiselah, tgk kaki lah."
"Power2.." kataku memujinya.

Kami pun main la sekejap. Memula aku igt macam nak cepat2 je, tapi Aida ni boleh pulak drag. Bila je aku nak pancut, dia stop. Dari waktu BJ sampai la waktu henjut.

"U main stop2 ni nape, bile i nak cum ni? I nak cum.. Tak tahan laahh.. ahh" (aku)
"Ala, bagi i rasa and savour this moment and feel puas2 dlu.." jwb Aida.
"Oklah, tapi cepatlah.. I tak tahan ni, sedap sgt. Uh.." (Aku)
"Tak tahan yee.. Hehe.. okay u. Jom, final postion, kita dah edge kaw2, jom lepaskan sama2." (AIda)

Kami sambung main dan akhirnya aku pancut, dia tadah muka dan mulutnya utk air aku.

"Tak banyak mcm selalu?" Tanya Aida, macam sedikit kecewa.. Ye lah kan, malam ni saje, dha berape kali aku pancut.. Selalunya, kalau main dgn Aida, mmg mase tu aku dah 2,3 hari tak main, dah sangap sgt, memang air aku banyak r...

"Sorilah, mlm ni je dah berapa kali i pancut kat kawan i tu.."
"Lucky girl..." (Aida)
Kami pun baring ambil nafas dan berehat sambil cuddle2. Aku belai2 rambut dan bodynya.
"Syok main dgn u sbb kita cuddle2 mcmni. U r so gentleman la Sam."
"Alah. Biase je ni. Of course lah, xnak lepas pancut terus chow kan?" (Aku)
"Bnyk client i mcmtu, u je tak.."
"Hehe, i kan lain dari yg lain. Betul tak?"
"Betul sgt.." (Aida)
"Ok lah, I nak balik bilik, u pun, better balik bilik gak, takut nnt client u tersedar lak, nnt jenuh u nk jwb kat Mark (bapak ayam dia)."
"Okay.. Thanks tau puaskan I mlm ni. Youre the best.." (Aida)
"Hehe most welcome, Thanks jugak bg I sedap.."

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now