Chapter 65 Anniversary

1.6K 32 0
                                    


teet teeeet teet teeeet teet teeeet teet teeeet

Bunyi alarm dari telefon bimbit ku. NI bukan alarm biasa2. Ni alarm reminder. Reminder of something. Aku buka fon, dan notification reminder tersebut menunjukkan yang anniversary kami dah hampir tiba. Lagi 2 minggu. Hmmm.. nak plan apa ek. Rasanya kali ni nak special sikit. Ye lah dah 2 kali anniversary kami sebelum ni time PKP, so takde benda sgt la. This time i think i wanna do more.

Aku plan utk have a nice dinner haritu. In an exclusive restaurant.

Aku nak buat surprise utk ina. To spice up our s3xlife. Celebration tu biasa2 je.

Aku pakat dgn Insyirah, PA Ina utk plan tu. Aku harap dia tak bocorkan la plan aku kpd Ina. Insyirah ni bukan setakat PA Ina je. Dia jugak partner main Ina. Kadang2 diorg ringan2 je kat ofis. Insyirah ni ok, je bi, sama dgn Ina. Dgn Ina dia layan, dgn aku pun dia layan. Tapi mostly Ina la, sbb dia lebih bnyk spend time dgn Ina. As for secretary Tania, pun sama jugak, dia bi.

So, Aku igt Celebration kami simple. Dinner di satu restoran ni... yang dekat dgn hotel.

Kami half day haritu. Lepas lunch aku uruskan sikit2 dinner kami dan berehat. As for Ina, lepas lunch dia ke Spa. Buat facial, & beberapa treatment lagi. We have an early dinner pukul 7.30 mcmtu.

Lepas selesai semua, jumpa balik di Pejabat Gudang. Kat tingkat atas sekali dah renovate baik punya dengan bilik accomocation, mcm penthouse. Kami bersiap kat situ. Aku pakai baju kemeja belang biru dengan seluar cotton warna gelap. Ina pakai maxi dress warna biru gelap dengan tudung biru muda. Kami gerak dari sana naik satu kete.

Sampai di restaurant tu, steward bawak kami ke table kami yg dah booked. Then lepas order, start with snack, then appetizer.

Masa tgh tggu Main course sampai, dtg satu kumpulan waiter sambil menyanyi, tepuk tangan, gitar & violin & seruling. Aku yg arrange ni dgn restaurant. Lepastu datang 2 main coruse yang ringan, lepastu dessert. The food was fantastic. We spend out time quietly romantically malam tu. Take our time to enjoy the meal and enjoy each other's company. Lepas habis mkn dlm kul 9 suku mcmtu, kami keluar ronda2 town tgk2 lampu2 dan kedai2 dan kehidupan malam. Best. Lama kami tak buat mcmni. Maklumlah sibuk sgt..

Lepastu kami ke Satu hotel ni, yang aku dah book. Hotel 5 star.

Kami check in. Waktu naik lif aku dah berasa ghairah sgt2 dah. Ina pun sama. Kami french kiss dan raba raba each other dalam tu. Lepas tu pintu lif terbuka, kami bergegas ke bilik, buka pintu, tutup je, terus kami make out. Aku kiss Ina semahu mahunya, Ina pun sama. Sambil kami meraba raba badan each other.

Kami berpulukan di depan pintu, berganjak dengan laju ke katil dengan masing2 dengan rakus meraba dan menanggalkan pakaian masing2.. Aku buka tudung Ina, Ina buka kemeja aku. Aku buka cardigan dia, dia tanggalkan seluar aku. Aku londehkan maxi dress dia, menampakkan lingerie set complete dengna garterbelt & thigh high sock. S3xy! aku rebahkan dia atas katil, batang aku dah stim habis mmg ketat tolak spender!

And the rest is history....

 
******
 

Satu malam aku teman anis pregnant masa Adam main dgn Ina. Anis dah 3 bln pregnant.

"Sam ni romantik la. Beruntung Ina."
"Takdelah baisa je. Adam pun romantik kan." (Aku)
"Yer, tp mostly sbb tiru sam la. hehe"
"Oh yeke?"
"Iye.." (Anis)

Anis baring di sofa, depan tv. Kami buka netflix. Aku teman je Anis tgk cerita siri kegemarannya. Aku tak follow pun, tapi tgk lah, dan buat2 minat demi Anis. haha..

Anis agak loya dgn bau adam. Sebab tu susah. Biasalah tu mmg simdrom org mengandung, loya dgn bau husband sendiri. Tapi dengan orang lain tak. Dgn Aku dia tak loya. So akulah tempat utk dia bermanja dan melempiaskan nafsu

Cravingnya dipuaskan. Anis craving nak air mani.

Sambil tgk citer, dia main2 dgn batang aku, di hisap2 dan diusap2 dan dilancap2nya...

Sampai lah aku terpancut, dia mengocok batang keramat ku yang meledakkan sejumlah air mani yang banyak.

"Sedap air mani sam. " Kata Anis sambil menjilat2 batang
"Yeke?"
"Iyee?"
"Kenapa ek?"
"Entah lah, maybe sbb Sam tak merokok kot"
"Tu la sbb sam tak merokok kot kan. Tapi Adam pun dah tak merokok sgt kan"

Adam tu merokok. Skrg dah lebih kpd vape. But still rokok tu tak tinggal, ada juga sekali sekala. Tp sejak Anis pregnant ni mmg dia kurg sgt dah merokok. Mmg tak merokok dlm rumah or dekat2 Anis. Baju pun dah jarang bau. Cuma vape je belum dpt tinggal. Tapi tu pun, tak isap dekat2 dgn Anis. Iyelah, nka jadi ayah kan. Cmmtu la. Kene le bertanggungjawab



Bersambung..



Sorry chapter kali ni sgt pendek sangat dan sikit sgt scene b*sah. Kalau nak scene b4s*h, kena la vote ye.. Author nak at least 100 votes & at least 14 komen dari orang berlainan, baru author tulis scene diorang main tu kat dalam siri oneshot..

Hehe sori guys, author terpaksa buat gini, kalau tak, kuranglah org nak vote & komen. Sebab author tgk, bukan tak boleh, boleh je, tapi somehow kalau tak mintak macamni, tak jalan. Benda senang je kot, free.. takkan tak boleh buat kan.. hehe

Ramai yang pandang remeh benda ni. Tak boleh la macamtu. Author buat benda ni free. Korang at least bagilah sikit effort hargai karya author yang penat lelah perah otak dan spend masa type semua benda ni...

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now