"Macamana abg Arif, progress okay?" Aku tanya kat salah sorang staf aku, Arif, pemuda awal 40an yang sedikit lembut wataknya, selaku head designer utk brand company kami. Kami dah slow2 mula utk keluarkan our own design lingerie. Start with simple2 dulu. Before this kami cuma jual produk orang lain dan rebrand je.
"Boleh Sam, takde masalah sgt. Right on track. On schedule." Jawab Arif.
"Ok make sure kita on schedule kalau boleh ahead, lagi bagus, walaupun lambat lagi, dan jadual kita tak pack sgt, jgn leka pulak, dan jangan sampai delay, we have already made good progress here." tegasku. Kalau ikut, agak sukar juga kita nak beri arahan kpd staff bawah kita yang lagi tua dari kita. Tapi berkat join wataniah dan JBSM, aku mmg kene lalui tu, bg kat arahan llp yg lagi tua dari aku. So sedikit sebanyak pengalaman tu bnyk membantu, takde la rasa awkward sgt. Handling people is an art. Too soft, the step on you, too hard, they despise you. It should just right in betweem to get their respect.
Aku pun beredar dari ruangan designing studio tu. Design studio tu terletak di tingkat 1 unit 2. Aku ke tingkat 2, unit 2, di mana office kami berada.
Sampai di tingkat 2, di depan pintu tangga, ada lounge dan kerani, Sazila. Gadis free hair. Pakai kemeja warna putih ketat yang jarang, menampakkan bra warna pink. Berkain pencil skirt paras atas lutut warna hitam, dengan sotkin panjang warna hitam. Aku senyum padanya. Dia balas senyumanku. Aku ke bilik aku, dia mengekori aku dan masuk ke bilik.
"Yes?" (aku)
"Saya nak tunjuk ni" balasnya, sambil membuka butang kemejanya dan membuka zip skirt ketat dia tunjuk yang dia tgh pakai bra & panty keluaran syarikat.
"Bagus" aku reply sambil tnjukkan tanda bagus. Sazila pun betulkan pakaian dia dan keluar dari bilik.Hari ni sesi phtoshoot yang kedua. Photographer kami, Allan Tay dtg dgn assistant dia, Veronica. Diorang setup equipment diorang di satu ruangan di pejabt gudang tu..
Anna dengan bodynya yang chubby dan montok, dah sampai. DIa pakai polo baby tee dengan jeans ketatnya. Masuk je jumpa aku terus peluk dan comolot dgn aku.
"Miss u so much Sam" (Anna)
"Miss u too" kataku sambil renung mukanya dan bermain rambutnya. Kedua tangannya peluk kemas bahu aku.
"Ehem.. Amboi2... Kita buat kije dulu ye, lepas habis nak romen puas2 buat la ye.." kata Ina yang telah siap pakai bra & panty, tetapi menyarungkan bathrobe menutupi pakaian peragaan yang seksi tu.
"Hehe, rileks r babe" Kata Anna sambil meluru ke Ina dan memeluknya pula. Mereka berpeluk dan berlaga pipi. Memang diorang ni kawan baik. Dari luar, nampak bagai langit dan bumi. Sorang nampak muslimah, sorg rambut karat kaki clubbing. tapi belah dalam, huh same je dedua ekor tu sundal, haha..Anna paling last sampai, model2 yang lain dah sampai, tengah bersiap2. Kami nak memperagakan beberapa design yang kami brand kan semula. Barisan Model2 macam Anis, Ina, Anna, Grace, Ling Ling, Divia, yang datang untuk sesi product photoshoot ni dan Yi Tien dan Wei Jun, 2 orang model tetap kami. Anna masuk ke bilik persalinan. Tak lama lepas tu, sorang demi seorang model keluar dari bilik persalinan dan menunggu di ruangan studio photoshoot tu.
Sesi penggambaran pun berjalan. Gadis2 yang cantik comel dan badan yang menggiurkan memperagakan pakaian dalam. Sungguh indah pemandangan yang terpamer di hadapan Sam.
Paling menangkap matanya pastilah Anna, yang dia dah lama tak jumpa. Dengan kulit hitam manis, body yang sangat montok dan thicc, tetek yang besar membulat, punggung yang besar gebu montok, body yang katik tapi lentik, padu dan mantap. Dia menggayakan underwear jenis hi cut panty dan padded bra matching set bewarna oren kemerahan dengan lining hitam.
Tak kurang juga Ling Ling. Gadis cina berambut lurus paras dada, berbody kurus, slim & skinny, walaupun tetek kecil cuma 32b, tapi tetap cantik, dan punggungnya yang bulat, tidaklah leper, pepek juga boleh tahan tembam, jelas kelihatan alur cipapnya menerusi fabrik nipis stretechable, dengan bentuk badan yang ada juga shape tetap menggiurkan.
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...