Chapter 68 Party HVAC & Rumah

2.1K 40 7
                                    



Pagi tu mcm biasa aku bangun. 6stgh. Lepas solat subuh, mcm biasa pagi tu buat light workout sikit. Basic movement mcm stretching, sit up, push up, crunch, star jump, etc.. Dalam stgh jam mcmtu. Lepastu breakfast. Ina dah pun bersiap waktu aku workout.
Asalnya memang malas, sbb aku baru je balik dari Selangor utk misi bantuan banjir. Nak reaht jap sbb nnt nak g Pahang pulak. Tapi gagahkan jugak
Ina dia nak g awal, ada meeting harini.

"Harini ada satu meeting je la?" tanyaku
"Ada meeting, lepastu ada event lunch dgn managers" (Ina)
"Lunch pun pergi dengan Kamarul?"
"Ye g dgn dia." (Ina)
"Lepas lunch tu?"
"Lepastu takde ape dah"
"Tak check in?" (aku)
"Kalau dia free"
"Oh ok, t pape mesej r..."
"Ok b...."
"Tengok sikit pakai apa?" aku tanya dia sambil selak2 baju dia. Dia pakai abaya moden mcm gown warna biru muda. Pastu Ina pun selak gownnya sampai paras pinggang, aku tgk dia pakai lace lingerie set warna navy blue sekali dengan thigh high sock & garterbelt.
"Amboi cantik seksinya, untunglah Kamarul. NI memang nak buat ni. hehe" (Aku)
"Hehe... Kalau untung dapatlahh" (Ina)
"Seksi sgt sayang ni.. B nak..."
"Tak sempat dah b, syg dah lambat ni.. Malam nnt eh?"
"Malam syg confirm ke boleh, nnt dah buat dgn kamarul, malam nnt penat.."
"Kalau cmtu esok kan adee...." (Ina)
"B dah h0rny ni sayangg"
"Zara kan ade.."
"Nak sayang.." (Aku)
"Nanti2 lah b ye.."
"Hmm.. ok.. Hari ni tak balik lambat kan?" tanyaku lagi.
"Kalau Kamarul bz, tapi dia nak check in jugak lepas keje, balik lambat la" jawab Ina sambil senyum
"oh yeke.. Pape nnt gtaw lain la ye kalau balik lambat. B pun nak check jugak kalau syg check in"
"Eeee.... tiruuu...."
kami bersalaman dan bercium. Sempat aku ramas2 br3ast dia..
Ina pun pergi kerja. Aku pula makan, kemudian mandi dan bersiap.

Aku ke NVG hq. Aku masuk terus ke pejabat NVG. Tegur2 staff2 lain, aku ni memang ramah orangnye.. hehe.. Tak semestinya nak bersembang, asalkan tegur dan angkat tangan or senyum je. Pastu mcm biasa jumpa geng macam Din, Zafran, Abg Rizal, Ah Lek, etc..

"Lame tak jumpa weyh" (Din)
"Aku ade je kdg2 dtg time tu ko takde" (Aku)
"Datang pun kejap saja, how to jumpa maa.." (Ah Lek)
"Tu la pasal, singgah2 mcm R&R je. " (Zafran)
"Haha. bz sikit weyh" (aku)
"sombong dah sekarang, sudah jadi boss.." (Din)
"Tu lah, kasta up dy, cannot campur dgn kita punya" (Ah Lek)
"haiya, mana ada..." jawabku senyum2..
Lepas sembang2 sikit, diorg pun continue buat keje, aku g ke discussion table, ada Ai lin dengan beberapa junior staf lain..
"Hi, bz ke?"
"Biasa2 saja. Long time no see.." (Ai Lin)
"Tu lah.. bz sikit.."
"Of course le, now become boss dy"
"Aiya, mana ada bos one.."
"Boss la tu.." (Ai Lin)
Aku sembang2 lagi kejap pastu g ke fotocopy area, tereserempak Yvonne, dia tgh sibuk buat photostat & scan dokumen, aku tegur gitu je lah, sembang 2,3 ayat, pastu aku naik ke tingkat atas, di mana pejabat yang menempatkan bnyk staff yang berpangkat mcm manager2, head department sampai lah board of directors..

Aku sampai di depan bilik dia, Duduk di depan biliknya, secretary dia,Monica:
"Lady boss is on call, just a gentle tap on the door"
"Ok thanks." Aku buat apa yang disuruh.
Pintu aku buka dan masuk ke office Marz. Memang besar dan mewah. Memang dia tgh on call. Aku tunggu sampai dia habis call, lepastu jumpa aku letakkan dokumen atas mejanya. Dia ambil dan keluarkan dari envelope, dan teliti
"Ni you tak perlu pun bagi kat tangan I. Pos pun boleh. Suruh runner pun takpe. Atau you boleh drop je kat bawah."
"I saja la nak jumpa you alang2" Aku jawab sambil bagi satu senyuman yang manis
"Amboi you ni.. Meltinglah I macam ni"
Aku pun pergi ke dia, yang masih duduk di kerusi, dan kiss pipinya. Rambutnya aku usap2
"Nak ke?" tanya Marz
"Kalau boleh"
Marz lihat jam di Iphone X nya. "7 minutes. Ckup tak?"
"Dengan you, I 5 minit pun dah cukup, you la cukup ke tak?"
"Haha... Ambooi.... Takpe, I tak kisah" (Marz)
AKu pun terus unbuckle aku punya belt, turunkan seluar paras peha, selak boxer keluarkan batang. Marz pulak londehkan skirt labuhnya terus ke bawah, revealing peha yang putih gebu dan mantap, punggung yang bulat besar gebu dan mantap ditutupi panties warna cream dengan lining hitam.
Aku mainkan kepala takuk kat alur c1p4p, lepas dah basah sikit, terus aku pound town. 6 minit setel. Marz tak sempat puas pun, tapi dia tak kisah. Asalkan a1r man1 aku terendam dalam c1p4pnya, dia okay jer. Lepastu aku pun keluar dari bilik dia, tan terus turun ke sharing offce kat tngkat 2.

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now