Pagi tu aku continue untuk baring baring bermalas malasan tu. Bila lagi nak seronok macam ni. NI hari last kat rumah. Esok dah kena g keja.
Aku reminisce dan look upon life aku. Aku dah berkahwin dengan Ina. Dah buat dengan Ina. Dah honeymoon dengan Ina. It felt sureal. Macam mimpi! Syok sangat. Then teringat bersama dgn pn Khai waktu honeymoon baru2 ni. Pastu teringat kenangan lama dgn pn khai masa keja kat ofis lama dulu.
Waktu aku kerja dulu,
Pn khai ni kan free hair. Tp xde la seksi sgt. Cuma kdg2 kt bilik dia, bila tutup pintu dia buka cardigan, seksi la sikit. Kalo staf pompuan atau aku masuk dia tak cover pun. Tapi kalau org lain dia cover up dengan cardigan dia.. Ak mulanya xde la fikir apa pun. Mybe dia selesa dgn aku kot. Walaupun kalo ikutkan, staf teknikal lg rapat dgn dia berbanding dgn aku. Aku IT je. Berapa kali sgt la interact dgn dia.
Tapi, aku selalu ikut teman bos aku pn khairiyah ni g meeting. Walaupun lain2 disiplin. Sbb dulu aku pernah praktikal kt satu company M&E. Aku dlm bahagian ICT. Wktu praktikal belajar baca drwg. Belajar cad. Sketchup aku tahu sikit2 sbb suka guna. 3d software ni best. Mcm game pulak. Aku guna sketchup sejak awal masuk U. Saja suka2. So aku kira ada basic la gak dlm M&E ni, building, construction etc...
So aku tahula sikit part electrical. Keja aku bab IT. Bahagian hardware. Jarang la job M & E ada IT. Kalo ada pun very basic & sikit je la. Tak perlu pun pakar IT sgt. Tp xpe la, at least ak bnyk belajar bnda yg luar bidang.
So setakat basic CAD drwg tu aku boleh la guna sikit. Boleh la baca drwg sikit2. Waktu lepas spm sementara tu tggu result aku ada amek short course belajar autocad kat kolej komuniti. Dari situ yg aku tahu psl sketchup. Aku try guna, rasa syok. Utk Autocad aku tahu sebab aku ada beberapa kwan dr sekolah teknik. Kan diorg wajib belajar LK. Aku teringin jugak nak bljr, nampak xde la susah sgt. Aku pun try try la. Macam ok. Tapi kalau bab circle, elipse and parabola mmg aku fail la, tak reti nak buat.
So kat tempat keje lama aku dulu tu ofis yg sekali dgn Icha tu, situ la bos aku pn khairiah ni selalu dia ajak ikut dia p meeting. Teman je. Bukan buat apa pun.
Staf opis tu boleh la ada la belas2. Mostly background arkitek. Tp ada la Planner, C&S, QS. Tak buat in house pun, just ada utk advice & aid in terms of design je.
Aku mmg selalu la ikut dia g meeting semua tu. Selalunya tlg jadi driver je. Dan tlg angkat2 barang mcm beg , fail & dokumen. Pastu waktu drive dia aka ndok tepi akan guna fon utk buat keja, balas whatsapp & emel, call orang etc. Takpun lelap ja. Mmmg dia penat. Meeting pun kadang2 aku masuk jugak, tlg dia catit minit in case dia terlepas. Tapi aku tak faham sgt pun segala apa yg diorg bincang dengan term2 tu. Lain bidang kot. tapi bila dah selalu, boleh faham la jugak. Kat ofis pun dengar staf2 lain sembang. Itulah lumrah kalau tukar bidang.
Ada sekali tu aku kena ikut dia g KL. Tlg dia drive je actually patut nya bukan aku. Tapi sebab semua team teknikal dah penat, mlm sebelum tu diorg dah stay up tak tido siapkan drawing. Termasuk la Pn Khai ni stay up kt ofis jugak sesama dgn diorg2 tu. Lepastu pulak nak jadi cerita ada pulak satu lagi projek lain yg ada masalah, emergency, nak kena selesaikan. So team teknikal kena handle tu pulak. So mmg xde org dah yg nak ikut teman bos g KL. So aku yg volunteer diri utk ikut dia. Sebab kesian. Xpe la aku sekadar drive je.
Kami bertolak lepas lunch, lepas siap semua drwg. Sampai kl dekat nak mghrib. Check in hotel. Amek 2 bilik. Twin sharing. Duduk bilik sebelah sebelah. Ada pintu tgh, buka pintu.
Tak sangka pulak aku dia nak buka tunjuk body dia lebih. Then dia salin baju, pakai tshirt sleeveless dada luas & seluar tidur yg nipis takat tulang kering. Seksi la kiranya. Bila dia tunduk, nampak garisan panty dia, memang bontot padu. Tetek agak besar, tapi masih pakai bra. Sbb dada ru luas, kadang2 bila tunduk mmg nampak tetek & bra dia. Malam tu kami makan order restoran hotel je, hantar naik ke bilik. Sbb pn khai tak larat turun. Dia dah start pening2. Biasalah xckup tidur. Tadi sepanjang jln, dia tidur dlm kereta, tp biasalah, tidur dlm keta bukan berkualiti sgt.
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...