Chapter 51

936 22 6
                                    


Selepas 2 minggu, aku dapat feedback yang memberangsangkan oleh teamates dan pegawai untuk Ajim. Tapi disebabkan bukan aku directly in charge dia, sbb dia bukan dlm team ataupun department aku, kalau tak, nak je aku recommend dia utk dptkan tempat tetap dlm team tu.

Sedang aku buat kerja paperwork sikit petang tu, (Aku keja ofis macam biasa, ada di gudang tapi petang tu balik awal & singgah pejabat JBSM) satu watsapp masuk. Dari Ina. Dia kata ada surprise malam ni. Aku memang looking forward utk malam ni. Sejak kami busy ni, jrg dapat main. sekali dalam 3, 4 hari je. tu pun nak cepat2 habis, sbb masing2 penat.. So hari ni kami set nak main best sikit. Tak sabar aku. Susah utk aku concentrate buat kerja, dengan batang naik mencanak, nasib baik la dapat cover. Takde orang nampak.

Tapi Pa'a nampak.

- Ai, naik semacam je? - Pa'a whatsapp aku

- Haha tgh horny ni - Aku balas

- Nak aku tolong ke? - (Pa'a)

- Xpe la, ak tgh simpan nak kongkek mlm ni - (Aku)

- Untunglaahh - (Pa'a)

Aku pun sambung buat keje dengan senyum lebar. Dan akhirnya siap jugak. Apa lagi, aku pecut motor aku sampai rumah. Sampai je rumah aku terus naik bilik. Tengok Ina tgh bersiap, pakai lace bra & panties matching set warna merah. Dan ada sorang lagi. Qistina.

Qis ni kawan Ina. Merangkap s3x partner dia jugak. juga seorang b1s3x mcm Ina jugak.

Dia masih lagi lengkap berbaju. Maybe baru sampai. Aku pun masuk terus ke bilik air. Mandi dan bersiap. Lepas mandi, aku pakai spender warna hitam.

Aku mendapatkan Ina, peluk dia. Kiss dia, sambil meraba dia. Ina menampar nampar dan meramas ramas punggung aku.

Mulut kami bertaut sambil aku dibarangkan di katil.

Dicubit puting aku. Dihisap dan digigit gigit manja. Dia kemam2.

Kemudian, Qis take over. Dia pakai lingerie matching set warna putih dgn renda & floral pattern warna kuning. Dgn bra jenis lace half cup & lace thong. Sgt menonjolkan kemantapan asetnya. Walaupun dia jenis slim & slender, tapi body shape dia tetap ada. Wlpn cuma B cup, tapi tetap menarik bentuknya, cantik elok membulat. Punggungnya juga mantap membulat, tidak nipis, tidak jatuh, berpadanan dgn potongan badannya.

Kemudian Mata aku ditutup dgn eye cover.

Sebelum mata aku ditutup, aku sempat menjeling Ina yang duduk di kerusi di tepi katil, merakam aksi kami dgn video camera.

Aku dapat merasakan bra di atas perutku.

Qis mengocok batang aku. Sekali sekala di lagakan batang aku yg keras tu ke tetek lembutnya. Dilancapkan dgn lembut dan sedehana.. kadang kala dimainkan jarinya ke frenulum (kepala takuk) aku.

Selepas beberapa lama, terpancut la aku di dengan banyaknya diatas badan aku sendiri. Terasa lidah Qis menjalar di kulitku. Dia menjilat air mani dan meratakan dengan lidahnya atas badan aku.

kemudian aksi itu diulang lagi. Sampai la aku pancut untuk kali kedua dan ketiga. Memang basah lenjun badan aku dgn air mani aku sendiri. Ada yg terpercik ke muka aku. Qis akan gosok ratakan ke pipi aku. Kadang2 dijoloknya jarinya yang basah itu ke dlm mulut aku, untuk aku merasai air mani aku sendiri. Aku akur dan pasrah je. Mata ditutup, kaki & tgn diikat.

Lepas selesai, eye cover dibuka. Cuff kaki sgn tgn juga dilepaskan.

Kemudian aku tgk Ina pakai baju. Pakaian dalaman yg cantik dan mengghairahkan tadi itu dilapisi dgn jubah abaya muslimah warna hitam. Di sarungkan dgn anak tudung warna hitam dan dililit instant shawl

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now