Kedengaran pelbagai suara burung2 berkicau menyanyi riang di kawasan itu. Di kawasan hutan yang dalam. Setelah penat memandu berjam jam, akhirnya aku sampai ke destinasi yang dituju.
Ceritanya, aku ambil keputusan utk pergi berurut/berubat... Berurut dgn Mae, tukang urut Marz berdarah Siam tempoh hari (refer chapter 88). Urut ni bukan sebarang urutan. Ni special sikit... Tak boleh sebarang tempat, dan kene bermalam.. Jauh nun di pedalam kedah...
Aku pun drive la ke situ. Waze pun takda. Tempat tu mmg dalam sungguh. Dan sgt sunyi... Katanya hanya tempat tu sesuai sbb kedudukannya yg strategic, tempat aura untuk kekuatan batin berkumpul.. Di samping tempat yg sunyi dari orang2 yg lalu lalang dan kehidupan masyarakat... Nak kesana mmg amek masa lama. Perjalanan tu mmg lama. Sampai satu tmpt tu, satu jalan yg kecik, tar pun pecah2.. Aku rasa la ni jalan ke tempatnya, landmark2 yg diberi tu pun samar2.. Nak tanya orang, sape pun takde sini...
Sampai di satu rumah yang boleh kata besar la jugak.. Ala retreat house/banglo/resort gitu.. Rumah 3 tingkat dgn design modern tropical, yg besar aku rasa lebih 8000sqf. Gila ada banglo besar mewah kat tengah2 hutan.. Kat situ dah ada 3 buah kereta dah park situ. Ada orang lain ke nak berubat sekali? Aku masuk dan park. Ada nampak logo NVG (syarikat Marz) mmg tak salah lagi, ni tempatnya... Power betul influence Marz ni, boleh buat rumah tengah2 hutan dekat dengan tasik..
Aku teringat conversation aku dgn Marz pasal nak berubat ni, akan power lagi dari Adam.. "Boleh ke? Xpe ke? " Aku tanya Marz utk kepastian..
"Ok jer, U power, i pun seronok, tambah lagi sorg yg power selain adam. Hehe.." Jawab Marz dengan senyuman yg penuh makna..So aku langkah je masuk ke sini. this will be my accomodation for the next 3 hari 2 malam. Tempat ni adalah di Tasik Pedu Kedah. Aku tipu Ina kata nak pegi buat duty Royal Guard.
Saja sebut royal guard, bukan jbsm, sbb tkut nnt dia curiga, check ke apa, kantoi lak. Royal guard dia xleh check, lgpn benda ni mmg rahsia.Masuk je aku kat situ Terdapat beberapa orang. Ada sorang laki yg aku agak umur awal 40an. Dikenali sbg Abg Karim. Dia caretaker rumah ni. Dan ada 2 orang perempuan sbg pembantu dia. yg akan ada gilir2 duduk situ jaga rumah tu cuci dan kemas2..
Sampai je aku disambut mesra. Jam dah menunjukkan 1.15 tghri Aku belum makan tghri lagi, dan terus dijamu makan. Makan masakan lauk kampung, walaupun simple, sedap.. Lepas makan, aku dibawak ke bilik yg akan aku duduk. Bilik tu agak besar, mcm bilik hotel, cuma ada attached bathroom dengan bilik sebelah. Tapi takda orang duduk situ. Aku pun mandi utk segarkan badan. Lepas habis mandi, pintu bilik diketuk, aku dgn hanya bertuala, buka pintu, kelihatan pembantu tadi bagi aku sebotol air herba utk aku minum. Utk relaxkan badan katanya.. Air herba ni takda la pahit or rasa teruk sgt. Ok lagi lah... Dan rasanya dia letak sidikit gula sbg pnyedap, aside from benda2 manis lain mcm kayu manis, kismis, kurma dan halwa.
Chill2 je lah dlm bilik.. Aku dah makan, dah mandi, panas kat luar, dlm bilik pasang ekon, dah makan tengah hari tadi, baring atas katil, aku pun makin mengantuk. Aku tertidur. Tak perasan apa. Lena. Dalam pukul 5ptg pintu aku diketuk.
"En Sam, nanti ready ya, kita akn mula ptg nj, lg 15 minit. Pakai ni y." Kata gadis yg aku tak pernah jumpa lagi.
"Ya baik.." balasku sambil sambut pakaian yg dia bg.
Aku salin. Rupanya dia bagi tuala kecik yg kecik yg selaluborg pakai utk massage or masuk sauna tu. Mcm dlm cter blue jepun or org putih.. towel kecik dan singkat, takat pengkal peha, mungkin cuma panjang 12 inci/1 kaki (30cm), lilit dia pun tak dpt nak cover semua, kalau mudah sgt terselak..
Seksi giler. Aku pun turun la dgn towel tu, ye lah takde org kan...Aku pun turun la ke bawah. Kat tingkat bawah tu split level rupanya, ada mcm mezanine floor. Lepas grand dining room yg aku mkn tghri tadi, masuk dalam sikit, ada satu ruang legar, ada mcm atrium & high ceiling, dengan ribbon top window kat atas tu. turun dalam 6 step mcmtu , then ada another dining room yg lebih kecik, meja 8. Then jumpa dapur, wet & dry kitchen yg besar, pastu ada 2 pintu yg aku rasa itu adalah bilik utiliti atau bilik rehat/bilik tidur bagi pembantu2 caretaker ni. Pastu jalan lagi, ada lagi satu ruang legar, then ada sattu bilik. Bilik tu mmg besar, mcm ruang tamu. Situlah tempat urut/berubat ni. Diorg dah setup bilik tu mcm tmpt urut, sbb ada satu pembaringan (mcm katil spa) di tengah2 ruang dan furniture2 lain dah dialihkan ketepi.
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...