Chapter 96 Reconcilation

2.9K 101 24
                                    


Sebelum ke cerita, author nak tanya la, nape chapter lepas (chapter 95) view kurang? Vote dan komen laaagi la kurang sangat2.. Ke korang tak scroll sampai bawah, baca sampai habis?
Sedih la camni, penat2 tulis, tapi takde feedback pun.. huk3...

  

 

 

Sesampainya kami kat hotel, dah lewat pagi nak masuk tengah hari. Sampai je terus kami dibawa ke VIP lounge utk chill dan have light refreshment. Urusan check in dibuat oleh salah seorang staff kat situ jugak, kira jadi agent kami for the time there. Kami just lepak je chill2 sambil sembang2, minum air jus kat bilik ekon. Cuaca kat luar panas, tapi tak terik, dna wa bit windy. Nice weather. Lepastu kami diberikan kunci. Dua bilik fancy suite, bersebelahan, connecting.

"Ok semua dah ok kan? nnt lepas siap tgk bilik, boleh terus ke restaurant utk lunch" Kata Edry, staff hotel trsbut sebelum berlalu pergi
"Ok, ni kunci korang, " Kataku serahkan kad kunci kepada Faiz. Aku pun jalan lead diorg ke bilik. Sempat aku glance ke belakang tgk Faiz dan Ina berjalan berpelukan. Beg kami dihantar oleh bellboy. Aku dan Nija berjalan beriring. Aku peluk pinggang Nija. Dia pun buat benda yang sama, peluk pinggang aku.

Sampai kami dibilik, kami check in bilik masing2. Setelah siap masukkan beg yg dihantar bell boy, aku duduk di katil.  Aku ajak Nija utk duduk di sebalah aku.

"Tak sangka kan kita dah sampai tahap macamni. Who knows. The fate brought us here." kataku.
"Sy nak mintak maaf kat awak pasal apa yang saya kata kat awak dulu. Apa yang sy sebarkan cerita dulu."
"Takpelah awak. Benda dah lama. And, awk ada hak juga la nak buat benda t u, sy mcm kind of deserve it as well. a bit.. huhu..
"to be honest, mmg lah, but sy pun admit, im going a bit too far.."

Theres a long pause.

"So, what now?" tanyaku breaking the silence.
"Well, kita dah sampai pun, kita berbaik2 lah 0-0 ya?" (Nija)
"Yeah kosong2" Kataku sambil menghulurkan tangan. Nija menyambutnya, kami berjabat tangan. Aku genggam erat tangan Nija, dengan kedua belah tanganku. NIja pun balas dgn sambut dengan sebelah lagi tangannya, kami bersalaman dua tangan, lepastu Nija sedikit tunduk, aku pun lean dan kiss her forehead.

"Dah macam lakibini bermaafan hari raya dah.." And we both burst out laughing.. That really ease up the awkwardness between us..

Lepas tawa reda, "So sekarang, how?" Tanyaku
"How? kita enjoy je lah, kita datang sini pun nak enjoy each other kan?" Jawab Nija.
"yeah, so kita nak mula dgn apa dulu? Mcm awkward sikit lah ni.." (Aku)
"Kann?.. hehe"
"Takpelah pelan2, take it slow if you want." (Aku)
"Tu lah.. tapi kita pun takde bnyk masa, kita ada 2 malam je kat sini, nak take it slow, tak sempat.."
"So apa kata kita persetankan the awkwarness, dan kill it, dgn masuk top gear terus, Make love?"
"Extreme, but sounds great!" (Nija)

Kami mula dengan berciuman.
Long french kiss.
Lepas tu masing2 strip, sambil bibir masih bertaut dalam long passionate fr3nch k1ss.. Aku tinggal boxer, Nija tinggal bra & panty. Dia pakai bra kaler cream dengan panty warna beige with black lining.

Lepastu buat. Kami sempat main3 style jugak, missionary, c0wgirl, do99y.
Last sekali mestilah aku pancut kat muka dia. Dia nganga tadah mulut dan kepit t3tek dia menantikan a1r nikmat aku. AKu panuct je, dia agak terkejut bila aku pancutkan air mani yang banyak dan deras. Habis muka dan tet3k dia. Yg masu
Permainan kami tak lama, dalam 25 minit je. Not too long, but not too short either... I say a good length. Ok lah kan, baru je sampai dari journey yang jauh. Nak main lama2, malam nanti la.. hehe..

Lepas main tu, kami cuddle a bit with each other..
"Macamana, best tak?"
"Best sgt Sam, kalaulah tahu main dgn Sam best mcmni, air pun banyak gila macamni, dah lama buat dgn Sam dulu.. hehe.."
"Tu lah kan.." (Aku)
"Tu lah konon. Kita dah bagi dia yang taknak.." Balas Nija rolled her eyes
"Hehe, benda dah lepas tu lepas la.. hehe"
"Hehe iye."
"Mcm Sam cakap, sayang sgt kat Nija sampai tak sanggup nak sentuh Nija."
"Tapi dgn orang lain buat jugak ye?"
"Its complicated... Tapi sama juga dgn Ina, dia pun Sam tak sentuh sampai s3x, just ringan2 je, sebelum kawin.."
"Hmmmm" Balas Nija... Kami continue utk peluk dan cuddle2...

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now