"Fuh, finally, habis dah latihan. Penatnyaa" keluhku lepas habis sesi latihan JBSM di satu weekend.
"Penat konon"
"Iye la penat" (Aku)
"Takkan la tu dah penat. The great Sam takkan lah."
"Penat ke boring tuan?" (Shifa)
"Dua2" jawabku selambaSelesai latihan JBSM tengah hari tu, Aku sembang2 la dgn kawan2. Lepastu sorang sorang balik. Tinggal la berdua dengan Pa'a je.
"Diorg tu nak pegi hiking. Nak follow tak?"
"Hiking mane tu?"
"Bukit Dunbar aje."
"Macam menarik." (Aku)
"Jom la join"
"Tapi, mcm malas ah, aku dah selalu masuk hutan"
"Alah tu lain, kalau dalam tugas. Ni saje seronok seronok." (Pa'a)
"Alang2 nak seronok, camping trus ah" AKu memberikan cadangan
"Camping?"
"yup. Camping. Berkhemah, berkhemah, berkhemah sama si Nopal, si Nopal...."
"Anaknya Bahenol" (Pa'a)
"Bahenol bahenol bahenol bahenol bahenol.... yiiiihhhh...."
Kami dua tergelak
"Berkhemah kat mana tu?" Tanya Pa'a lepas tawa kami reda.
"Kat Bukit Dunbar jugak, tapi bukan tempat biasa. Member aku jumpa satu tempat baik punya. Bukan kat trail yang biasa. Dia off sikit."
"okay ke situ?"Aku pun explain la lokasi dan ciri2 tempat tu macamana. Tempat tu agak tersorok sikit, bukankat trail atau denai yang orang selalu lalu, so privacy sikit, lagipun kawasan tu pun tak dalam mana, so takde la trekking jauh sgt, penat nanti.
"Nak ajak sape lagi?" tanya Pa'a
Satu soalan yang menarik,. Tak tahu nak ajak sapa. taknak la ajak ramai sgt, kalau boleh aku nak dgn Pa'a je, nak geli2 dengan dia. haha. Tapi mana maunye camping dua orang je, masuk dalam hutan pulak tu. bahaya. Lagpin susah, barang banyak nak kena bawak lagi.
Nak ajak Ina, tak best la, aku nak main dgn Pa'a. Sape ek. Adam boleh kot. Bertiga dgn adam? takkan la Adam nak gk je aku jamah Pa'a. Hmm... pening ni.
Aku dapat idea. AKu try cari contact any student yg guna servis aku tu. Aku upah diorang utk teman aku. Aku bayar 5 kali ganda dari harga yang biasa, sebab satu 2 hari 1 malam kan, kena trekking lagi, tido tempat tak selesa lagi, kena buat kerja (chores lagi). Last sekali dapat la sorang budak ni.
Shima namanya. Nampak manis orangnya. Bertudung budaknya.
Dia jenis fit la jugak, body okaylah sederhana. Muka pun boleh la cute la jugak walaupun tak lawa mana.
Berterima kasih punya pasal aku belanja dia macam2. Aku belikan dia bikini, workout legging utk camping nanti, lingerie berjenama, bra & panties yang biasa pun ada, new sport shoes, tudung., beg camping Deuter. Memang banyak ratus aku habis, just utk dia.
Ina & Anis tak ikut. Ina dgn scandal dia. Anis pula ada hal apa tah.
So Pa'a dengan pakaian dia yang biasa seluar trek ketat, tshirt lengan panjang.
Shima pakai sport legging warna pink, t shirt, dengan scarf je. Aku yang request untuk dia pakai camtu. Dia follow je.
Kami gerak awal. Even malam sebelum tu kami tido hotel bajet yang dekat dengan kawasan nak camping tu. Actually tak jauh pun dari rumah kami, dlm 45 minit je, tapi saja nak tido sana sbb nak gerak betul2 awal pagi. Kami check out hotel pukul 7pagi tepat. Breakfast kami just makan dalam kereta je, beli sandwhich & kuih. Kami dah mkn banyak dah (Carbo loading) semalam, so ok kot pagi ni makan ringan sikit. Kalau makan berat pagi2 ni, takut muntah pulak, takpun perut meragam. Hehe.. Dan kami bawak bekal, so sepanjang perjalanan pun boleh makan lagi.
Ada kurma, power bar, snack bar, coklat, buah, bun sosej..
Kami sampai kat tempat tu, kawasan yang banyak kereta parking. Waktu tu, takde sapa pun lagi. We are the first one. Oyeah.Kami tak park situ, dgn 4x4 aku, kami drive masuk ke dalam lagi, lalu mcm jalan balak hutan. Drive slowly another 20 minit macamtu. Then tiba satu tempat tu, memang kereta takleh lalu dah. Kami park situ. Kami buat some light stretching dan begin trekking.
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...