Aku sampai area rumah dia secara senyap2. Pqah ni, dia duduk menyewa di area perumahan low cost majoriti melayu. So jiran2 kat sini mcm hanat sikit, busy body diorg ni level macam haram. Senang kantoi. So aku park moto jauh sikit, kat satu semak ni, sorok2. pastu jalan kaki laju2 sampai ke rumah dia, aku dah whatsapp dia siap2. Sampai depan rumah dia, slow aku bukak gate, masuk ke porch dia, duduk kat tepi pintu sebalik grill.
AKu bagi gentle tap kat tombol, menandakan aku dah sampai. Pintu dibuka, dengan perlahan, tak berbunyi. Aku cepat2 masuk rumah, dan cepat2 tutup semula pintu tapi dengan lembut supaya tak ada bunyi. Pqah dah ready bertuala je. Lepas je aku tutup pintu dan pandang dia, dia lepaskan tuala, terus terbogel, dia terkam aku terus cium aku. Agresif sikit pqah ni.
Dia yang attack aku, sampai aku tersandar. Ditanggalkan baju aku satu persatu dengan begitu la agresif. Aku disandarkan ke meja dan Pqah yang dayung aku. Biasa je benda ni bagi aku.
Pastu kami bertukar posisi, aku mend099y dia pulak.
Moan pqah ni lain mc sikit terutama bila mmg dia tengah h0rn* sgt... AKu ckp kat dia sruh senyap sikit. Sikit je lah. tu pun kejap.. pastu jadi kuat balik. Nak kene remind selalu. Sampai la part aku nak pancut dah, dia kulum dan kendian aku pancut ke muka dia, dia nganga dan banyak jugak yang masuk mulut. Sedap katanya. Dia particularly mmg suka air mani aku.
Pastu kami pun terbaring kat ruang tamu.
"Lama kita tak buat kan?" (Pqah)
"Tu lah lama xbuat."
"Aku rindu kau"
"Samalah." (aku)
"Ina ok ke ko dtg ni?"
"Mcm biasa, no problem punya. Dia dah puas dulu pun. Razif tahu tak kita buat ni?"
"Tahu, dah whatsapp dia tadi"
"DIa balas apa?"
"Tah tak tgk pun. Haha" (pqah)
"Ish kalau dia tak bagi camne?"
"Mesti bagi punya lah, dia kan takde... sape nak puaskan aku bila aku gersang cam gini.."
"Kalau dia tak bg jugak?"
"Anggap je lah takda apa2 berlaku harini.."Pastu kami dua pun tergelak.
Lepastu kami pun sembang2 dalam keadaan baring dan berbogel."Lama kita tak buat ramai2 kan. Teringat time dulu2." (Pqah)
"Tu lah kan..."
"Ingat tak yang ada sekali tu kita buat kat rumah kau yang ramai2 tu. Ramai ada, masa yang Adam masih dgn Ex dia, Eja, dgn dia bawak adik dia sekali.""Oh tu, haaa... ingat la... best time tu.. ramai kan.. berapa belas orang time tuu... 15 ke 18 ke semua kita.. Rasanya tu paling rare lah. Sekali dgn Reza, Shasha.. Sebab semua campur sekali dgn Seng bawak awek dia Devi... itu mmg rare. Semua campur2.. gila.. haha" (Aku)
"Last sekali kita buat ramai2 bila eh?" (Pqah)
"Time sebelum ko kawin tu la. Kat hotel TruLodge kat Brownboo.."
"Time tu pun dah tak berapa dah last2 sikit je. Time tu ada aku, ko, Adam, Zati je kan.."
"Ye time tu dah slow down bnyk yg dah kawin, dah pindah, takde sgt dah"
"Agak2 boleh tak nak set lagi mcm time dulu2?" (PQah)
"Entah lah, masing agak busy, jauh.."
"Ko ngan Adam cmne?"
"Haa, kami still maintain" (Aku)
"Yeke? Selalu ke?"
"Boleh kata seminggu sekali atau dua kali la jugak.. Kadang2 swap partner, kadang2 kami orgy, Kadang aku & Adam dgn sugarmummy kami, Datin Marz tu, kadang2 dengan f**kbuddy Anna tu..."
"Wow bestnya. Untunglaahh" (Pqah)
"Razif still cuma bagi ko main dengan aku je ke?"
"Yee.. Tu pun skrg ni kan dah jarang dah dia bg, dah la dia selalu takde.. Susah la camni.."
"Yelah, sbb dia jauh la dia takleh bg selalu sgt.. bahaya... haha"
"Takde maknenye, kita due kawan je, dan dah kenal sejak kecik lagi kot. Dia tu aku baru jumpa lepas skolah"
"Hehe tu la yg buatkan dia lagi takut.. At least dia bagi kaann..."
"Tu r tu... " Pqah bersetuju...Lepastu aku pun balik rumah. Sampai rumah tgh malam, Ina pun dah tido. Waktu aku nak tido tu dok teringat kenangan lama. So aku pun terfikir dan berkira kira utk ajak kawan lama utk lepak dan if possible, orgy.
Esok tu aku text la kawan2 lain utk jumpa. Kami buat group wasap temporari. NI set kawan2 yang gila2 sket ni. Jenis open psl relationship ni. Tak ramai pun, ada dalam 9,10 org cmtu jeSet time Lepak dgn kawan2. Adam. Pqah. Shaza.
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...