Chapter 29

3.3K 43 0
                                    

Malam itu sungguh tenang. Angin malam lembut meniup dan pohon2 terbuai buai lembut. Di sebuah rumah banglo 2 tingkat bersaiz sederhana yang agak mewah, tinggalnya sepasang suami isteri yg kinky. Di dalam sebuah bilik;

Dalam itu, Kelihatan seorang wanita cantik yg berbadan hot dan langsing sudah selesai mandi. Dia mengenakan Lingerie lace set bewarna pink. Di tarik lace panties berbentuk tangga yang cantik menarik, naik melalui pehanay yang gebu, lembut dan mulus, kemudian menutupi cipapnya tembam dan licin clean shaved. Lace bra dipakai. Selepas memakai bra dan panties, dia mengenakan garter belt dan thigh high socks. Di clipkan stokin tinggi paras peha itu dgn klip garterbelt itu. Rambutnya yang lurus dan lembut paras dada itu disikat rapi. Disarungkan cekak rambut mendakap rambutnya kemas. Sungguh terurus dan elok. Selepas siap memakai selengkapnya, dia melihat2 pantulan dirinya di cermin. Potongan bodynya yang hot persis model itu dibelek2. Dia sgt berpuas hati dengan penampilannya. Lalu dia memakai satin night robe bewarna pink yang agak jarang membaluti badannya. Sungguh elegan, anggun dan seksi. selepas itu dia keluar dari bilik itu.

Selepas satu jam;

"Ah ah ah ah ah" Kedengaran suara erangan wanita.

Juga kelihatan seorang pemuda yang kurus berbadan tegap, mascular, berkulit cerah menujah seorang perempuan berbadan thicc yang menonggeng dalam doggy position di atas katil. Pemuda gagah itu thrust his hips dengan laju dan gagah.

pap pap pap pap

Bunyi memberahikan kedengaran. Bunyi perlagaan kulit dari badan ke badan.

Bunyi kedengaran sayup dari bilik sebelah dapat didengar di dalam sebuah lagi bilik disebelahnya.

Di dalam bilik itu, Sam dan wanita kurus tapi montok berambut lurus paras bahu tadi terbaring bogel kepenatan setelah belayar dalam bahtera nafsu berahi sebentar tadi. Keringat membasahi mereka. Ya, gadis itulah Anis. Pakaian dalamanya telah berterabur di lantai seluruh pelusuk bilik itu. Di muka Sam, penuh dengan cairan putih pekat likat kental. Mereka berdua terbaring sambil berpegang tangan.

Kemudian terdengar erangan panjang dan dengusan yg kuat dari bilik sebelah kemudian, complete silence. Setelah seketika, pemuda kurus bebadan tegap itu masuk ke bilik itu.

"Kenapa dengan muka kau tu?" Soal Adam sambil merenung tepak ke isterinya Anis
"Takpe, ok je, ni idea aku jugak. dont worry"

Sebentar tadi setelah Anis mengulum batang sam, Sam pancut ke dalam mulut Anis dengan banyak sekali. Anis yang tak dapat menelan kesemuanya, air mani itu meleleh keluar, dan Anis mengumpulkan air mani sam yg banyak dan pekat itu, bermain2 dalam rongga mulutnya, sambil dikembungkan pipinya dek banyaknya cairan berahi itu, Sam kemudian mengisyaratkan Anis utk meluahkannya diatas mukanya, kemudian diluahkan Anis air mani tu ke atas muka Sam yg sedang berbaring itu.

Adam pun just shrug it off, sebab Sam okay. Bukan apa, dia tak mahu isterinya itu berlebih lebihan, mengambil kesempatan ke atas Sam yang tidak kisah diperlakukan apa pun.

"Thanks bro sbb layan karenah Anis"
"Takde hal, aku suka macam ni. Thanks jugak bagi Anis. Best. Thanks jugak puaskan Ina"
"Thanks jugak bagi pinjam bigboob Ina. hehe"

Adam pun masuk semula ke bilik sebelah. Sam dan Anis terus terlena diulit mimpi.

  
********
 

Dah kawin ni takde la aku nak main dgn kawan2 lagi dah. Lagipun masing2 dah kawin. Da stop buat benda2 tak senonoh ni.. Kalau ada pun dgn org luar, itu pun dgn anis, anna, datin marz, & pqah je lh. Yg lain sume da kawin. Pqah masih main sbb kan dia bestfren. Pastu kawin lak dgn Razif. Mmg geng kami. Dia bukan kawan satu sekolah. Dia asal dari negeri lain. Lepas belajar keje sni. Tah cmne bleh sangkut dgn pqah. Cemana tah diorg jumpa lupa dah. Pastu kami sekepala masuk air. So mmg best la. Selalu je aku main dgn pqah sejak dia kawin. Si Razif ni dia xkisah pun. Tp dia jenis xmain luar. Setia la konon. Tp yelah pqah cuma main dgn aku sorg je lepas kawin. Atas nama bestfriend. Adam pun dia jarang kasi, tp kdg2 ada gak Adam main, sorok2. Batang adam gergasi kot, sekali dpt xleh lupaa. Hilang mata hitam weyh. Selain dari tu, mmg pqah dah xmain dgn sesaper dah. Ada jugak kami tukar2 pasangan antara kami 3. Haha. Best.

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now