Chapter 7 Flashback

8.1K 46 0
                                    

Bila aku dah pasti Izani dah tido, aku buka fon. Tengok ig, fb, twitter, catch up apa yang aku terlepas seharian, sebab busy kerja.

Sedang aku leka bermain fon, dengan izani tido disebelah, aku teringat kisah aku dulu. Kisah aku punya pengalaman first time buat seks, hilangnnya teruna aku.

Waktu tu aku masih bersekolah. Form 3. Aku ada kakak angkat. Kak Nurin. Dia form 5. Mula mula aku kenal dia sejak form 1, dia form 3, waktu mula2 masuk sekolah menengah. Biasalah budak baru, lepastu pulak sekolah tu kat bandar, sekolah yg ada rmai budak pandai & org berada la gak. Aku ni kategori org berada la dan budak pandai. Actually ramai pun budak pandai situ sbb sekolah kawalan. Nurin ni la yg mula2 usha aku. Biasalah aku junior. Dia yg start approach aku dulu. Lepas beberapa minggu berkawan, masa tu dah nak akhir tahun dah, dia ckp dia nak jadi kakak angkat, aku pun iyekan jelah... Kami kwn mcm biasa. Dah mmg lain umur, jd bila sgt nak jumpanya. Nak sembang apa sgt, belajar pun lain2. Tp still berhubung la kan. Dia ni biasa je, bukan pendiam bukan geng2 bising nakal ni. Dia pun takde la menonjol sgt. Beshe2. Tapi dia ni aktif sukan. Kira atlet gak la. Kami kalo jumpa pun selalu lpas skolah. Kejap2 je... Iyelahkan mna ada peluang sgt. Cuma time praktis rumah sukan je boleh spend time lebih sikit sbb satu rumah sukan. Benda ni berlarutan la. Smpai aku form 3, dia form 5.

Ada satu ptg tu, masa tu dah nak dekat hari sukan. Aku biasala kdg2 bertugas amek brg2 di stor sukan waktu latihan sukan petang2. Lepas sekolah dia ajak aku pergi stor. Aku pun ikut je la, sbb mmg patutnya ptg tu ada latihan sukan. Tp awal lg kot bru kul 2 lebih. Latihan kul 5. Sampai je kat situ, bukak je pintu, aku tgk kt dalam dah standby kawan dia lg 2 org, Syakirah dengan Azlina... Nurin ni tutup pintu & kunci Syakirah & Azlina 2 orang ni tag team, diorang rebahkan aku ke tilam lompat tinggi. Tindih duduk atas dada aku pegang tangan aku. Diorg buka baju. Bra diorg guna utk ikat tgn aku. seluar aku & tali pinggang dilurtkan ke peha utk immobalise kaki aku. Mulut aku disumbat panties... Muka aku kena sembam dgn tetek mcm nak lemas. Nurin yang ikat kemas2 tangan aku dengan bra syakirah & azlina. panties syakirah disumbat ke mulut aku tak bagi aku jerit. panties azlina disarungkan ke muka aku supaya aku tak boleh luahkan panties tu. Waktu tu depa 2 orang tu dah bogel dah. Kak angkat aku tu je masih berpakaian.

Diorg lurutkan pulak spender aku smpai peha. Sebab peha kebawah dah ada seluar aku dengan tali pinggang diikat. sorg duduk atas kaki aku, sambil pegang kemas, aku takleh lari. Aku takleh buat ape. tak sempat nak react. lagipun diorg ni agak besar dan kuat. Tiga2 orang ni atlet sekolah. Syakirah ni kira olahragawati sekolah. Azlina tae kwando blue belt calit merah. Nurin pun sama, tapi blue belt je. Antara semua ni, Nurin ni plg besar. Dia pun kuat. Kalo sukan, bab lontar peluru, rejam lembing, lempar cakera, benda2 main kudrat ni, dia lah. Rasanya dia lagi kuat dari laki biasa. Dah la tinggi. Netball jangan cerita, dia star player, jadi GS sbb tinggi. Waktu tu dia lagi besar & tinggi dari aku kot! Maklum la dia form 5 aku baru form 3. Kalau ikut skrg ni kami nk dekat sama tinggi rasanya.

Batang aku dimain main sampai keras terpacak. Diorg take turn ride aku. Mula2 Syakirah. Dia henjut2 aku, atas bawah depan belakang pergerakan dia dalam posisi squat. Maklum la atlet, mmg kuat & stamina tinggi. Takdan berapa lama, aku terpancut banyak kt dlm. Terkejut dia, dia keluarkan cepat2 batang aku masih pancut dari cipap dia. Habis badan aku ngn dia kena air mani aku. Syakirah nampaknya tak puas, dia terus ride aku, sampai dia klimaks. Lepas tu Azlina pulak. dia ride aku jugak. sampai dia klimaks, tapi aku masih lagi tak pancut kali kedua. Lepas tu turn Nurin. Dia ride aku, xdan apa2 dah aku terpancut. Lepas tu dia ride lagi, dia tibai henjut henyak batang aku sampai lembik dibuatnya. Memang diorg ride suka hati smpai puas. Kiranya aku ni macam dir*90l lah kan. Tapi aku rela... Hahahahahahaaaa........

Kami sama2 syok dan puas. Diorg pesan jgn bagitaw sesape. Tapi aku pun suka, mmg tak akan bagitahu punya. Lepas tu Syakirah & Azlina dan berdiri kt tepi. Kak Nurin la yang bukakan ikatan aku. Dia peluk aku, pujuk aku, minta maaf kat aku. Dia kata dia tak tahan, tapi segan dan tak tahu macamana nak ajak aku untuk mengongkek. Dia saja ajak geng dia Syakirah & Azlina utk buat projek dgn aku. Diorg 2 pun mmg ada rasa minat kat aku gak la sikit. Diorg pun pro bab2 seks ni. Nurin je noob sikit.

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now