Di satu weekend, Kami ke rumah Zirah. Dia menyewa sebuah apartment 2+1.
Saja dtg, sembang2 dgn dia... Zirah ni kan hijabista. Pakai tudung. Tapi sgt stylish dan berfesyen. Ada ala2 hipster. Tudung singkat. Baju ketat.. tetek cup b. HeheTgh sembang2 tu..
"Weyh ko ni. Asyik nak pakai laki aku je. Ko bile nak ade boyfriend ni??" Tanya Ina
"Tu lah, syafiq tu camne, tak ok ke?" Aku ada Perkenalkan dgn kwn aku, syafiq. Kami sebaya. Aku tak rapat sgt dia, tp ok je kami berkawan. Kenalan atas kenalan. Good looking orangnye. Dia ni ok la, cuma single. so aku just kenalkan diorg berdua. The rest, let them decide. Tapi hubungan diorg dah agak steady. Ye lah, memasing umur dah late 20s..
"Dia ok, kami masih lg dlm proses berkenal. Tapi terus terang mmg aku berkenan dgn dia" (Zirah)
"Dah tu, fak je la dia" (Ina)
"Lek luu.." (Zirah)
"Dah tu ko nak henjut laki aku je.." (Ina)
"Alah lek ah... Bagi la aku enjoy kejap. Please.." Rayu zirah
"Asyik ko je dapat, aku tak dapat apa..."
"Ala apa yg tak dapat nyee?.." (Zirah)
"Ye la, kalu ko nak ke share syafiq tu dgn aku?"
"Aku tak kisah?"
"Serius?" (Ina)
"Haha, mestilah, aku dah pakai laki kau, takkan kau tak boleh pakai laki aku lak en?"
"Nice. So bila?"
"Ala nnti la, ku tak rasmi lg dia. Nnt aku dh rasmi, ko nak pakai, pakai la.." (zirah)
"Lah mcmtu pulak.."
"Ye la hehe..."
"Itulah masalahnye skrg ni.. bila pulak tu?"
"Alah lek r.. nanti2 la.." (Zirah)
"Ok, cepat2 sikit la ye. Hehe.."
"Amboi sayangg.." (aku)
"Hehehe... Syg pun nak gak, b..." (Ina)Kami continue sembang2.. Lepastu Zirah start buka tudungnya..
"Ha, bukak pun, aku igt taknak buka dah tadi. Pelik gak ko dok pakai je. Padahal kami dah tengok lebih dari tu.." (Ina)
"Ala, biasalah, tadi kena la cover, nak selfie, buat story, update medsos punya pasal.. Lepas dah update, bebas la.. hehe.."
"Influencer lah katakan.." aku berseloroh..
"ye ah tu en..." (Ina)
"heee..." Zirah sengih je...
"Korang takde ape plan kan lepas ni?" (Zirah)
"Yup takde pun" jwb Ina ringkas
"Ok, Saammm...." Zirah panggil aku dgn nada manja...
"Nak s3x?" (Aku)
"Ye... hehehe.."
"Hurmm.. tu lah, aku dah agak.... AKu igtkan harini takde pape la, pakai tutup helok je dari tadi. rupa rupanyaa... hummmmm...." (Ina)
"Ala, jgn maraa.. lek r Ina... hehe.."
"Ok la, have fun lah ye.." Kata Ina sambil capai remote utk on tv..Zirah pun mula strip pakaiannya,
"seriously Zirah? Kat sini? taknak masuk bilik?" (Ina)
"Hehe saje nak buat kat sini.. kat atas sofa. Asyik atas katil je.. Bosann r.."
"Hurmmm.. yelahh.." Ina pun masuk bilik.
"Ina.." panggil Zirah. Ina pun menghentikan langkahnya
"Ermmm... nak kau tengok..."
"Okayy..." Ina duduk semula di sofa. Dia pun menanggalkan kainnya. Ready utk mel4nc4p jugak..Aku dan Zirah kami pun buat s3ks. Kami mula dengan french kiss. Sambil meraba badan each other.. lelastu kami buka pakaian each other. Aku tinggal bixer je, dan Zirah bra & panties. Aku baringkan dia atas sofa. Kami masih lagi bercium dan raba2 badan. Lepastu aku tanggalkan bra dia dan his4p t3tek dia.. jilat2 puting dia. Zirah mendesah. Lepastu aku tease dgn kealal takuk ke alur c1p4p dia yg masih berbalut panties. Makin basah.. lepasru aku tangalkan panties dia dan benamkan senjataku ke dalam. Mula lah sesi sorong tarik, dia berbaring kt sofa. Pastu aku suruh dia on all four atas sofa tu. Aku d099y dia. Lepastu baringkan dia semula dan lipaatkan kakinnya rapat ke dadanya..
Aku akhiri dengan pancut banyak ke perutnya.
Lepas habis. Ina datang ke kami yang terbaring kepenatan."Zirah ko nak tgk sesuatu tak?" Zirah memandang Ina sambil mengangkat sebelah kening. Ina mendekati zirah, menunduk ke perut Zirah. Pada mulanya Zirah hairan, tapi bertukar sedikit terkejut bila Ina makin dekat ke bahagian bawah perutnya, menjilat sisa air mani di bahgian bawah pusat sampai ke atas c1papnya, dia sedikit gelabah, dia tahu Ina dua arah, tapi dia straight. Tapi mata Ina mengisyaratkannya utk bertenang. Ina jilat dan hisap tompokan air mani yang pekat likat kental dan banyak tu. Kemudian mengemam dalam mulutnya. Dia datang ke aku, dan mula mencium fr3nch kiss aku. Dia meluahkan segala air mani yang disimpan tadi, sampai meleh leleh keluar dari bibir kami berdua, dan Ina akan jilat semula lelehan dan memasukkan semula dalam mulut ku. Zirah yang tengok terkejut. Dia menutup mulutnya akibat terkejut dan tersengih, tahan gelak jugak...
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...