Chapter 66 Halloween & Hartanah

1.2K 24 2
                                    

Satu hari tu aku dapat ajakan dari si Yin Lee utk attend satu parti halloween. Dia juga ajak si amoi comel Alicia. Party tu diadakan di satu villa mewah di satu kawasan elit atas bukit. Memang kawasan orang bangsawan habis la.. Tanah berbukit yang setiap lot tu 2, 3 ekar besarnya. Rumah agam dan villa mewah semuanya. Disebabkan Yin Lee ni mmg muda lagi orangnya, so ni memang parti orang2 muda. Kami pegi bertiga je, Ina tak ikut. Dia ada party dgn kwn2 less dia.

Sampai je kat villa tu, memang penuh dah kereta2 mewah, superbike pun banyak. Kami masuk dan disambut oleh pelayan yang juga berkostum. Rata2 orang2 muda2. Banyak yg pakai costume pun yang seksi2 dan nakal2.. Rata kat sini nampak mcm budak2 lepas spm or budak2 U.

Dan ni, memang bukan party halloweem yang beshe2.. Ni lain macam punya. Adult theme. Memang seksi dan daring habis. Memang mcm oversea lah. Banyak yang naughty bunny, sexy french main, sl*tty nurse, semua tu la. Ada jugak superhero mcm supergirl, batgirl, wonderwoman, tapi mmg jenis kostume syg s3k$y and notty la. hehe.

Memang syok la cuci mata. Pastu DJ pun perempuan, pakai b1k1ni je. Banyak juga gadis b1k1ni & swimsuit.

Aku Pakai kostume kapten amerika. Takde la suit yang betul2. Cuma Tshirt design mcm kostume dia, pastu dipadankan dengan seluar tactical fit warna biru dan boot dan tactical half glove. Dipadankan dengan Badan aku yang sado ni, kira macho la, jadi la jugak. haha.

Yin Lee pakai costume s3xy nurse, baju nurse 2 piece, dengan thigh high socks putih & garterbelt. Alicia pula s3xy goth girl. Dengan tube hitam, mini skirt hitam dengan fishnet stocking dengan black garterbelt

So kami bertiga pun melilau lilau di dalam perkarangan rumah tu. Disebabkan party ni memang dari golongan bangsawan, dan hos bukan melayu, so mmg dia serve arak. Ada bartender lagi. AKu memang tak minum, masih jaga batasan agama, bab arak la, so aku just order coke je. As for Alicia & Yin Lee, mmg diorg dah indulge in alcohol.

Sedang aku menikmati coke sambil mata aku melilau sekitar meng usha2 gadis liar dan s3ksi ni, mata aku tertumpu pada satu susuk tubuh yang aku kenali. Eh Didi pun ade. Dia datang dengan beberapa kawan2nya yang aku kenal, sebab aku pernah main dgn diorang, hehe. Didi memakai kostum polis yg s3ksi. Kawan india dia soerang pakai kostume s3ksi amazon, sorang lagi s2ksi cowgirl, dan lagi 2 orang tak pakai kostume tapi, dressup yg daring & s3ksi juga.

"Didi, sini2!" Aku memangil sambil melambaikan tanganku panggil DIdi disebalik ramai orang dan muzik yang kuat.

"Eh abg Sam!" Didi pun bergegas mendapatkanku, sambil diekori rakan2nya..

"Didi pun ade kat sini?"
"Ha, ni kawan Didi kenal tuan rumah yang jemput, dia ajak kami sekali" Kata DIdi sambil menunjukkan salah seorang kawan cina nya yang pakai kostum koboi tu.
"Abang Sam pulak cmne dtg sini?"
"Abg dtg pun sebab kawan yang ajak, sambil aku menunjukkan dgn isyarat mata kpd Yin Lee yang tgh minum2 sambil flirt dengan sorang mamat cina yang pakai vest Jounin dan forehead protector Konoha.

Kami pun sembang2. Didi pun order minuman ber alkohol. Biasalah, dah terdedah dgn budaya mcmtu. Lepastu Didi dan kawan2 diorang pun dah mula melilau untuk have fun, bersembang, menari dgn all those guys. Aku usha2 je diorang. Aku dtg ni pun bukan nak buat apa sgt, just folo2 je. Ada rezeki dapat la aku baut dgn pompuan, hehe..

Tengah aku duduk sorang2 tu, datang la beberapa perempuan tegur dan sembang2 dgn aku. Nampak diorg ni budak sgt. Nampak innocent & tryhard. AKu ok je, tapi mybe some of them ni d4r4 lagi, so aku mmg taknak lah. They seems nice but flirtatious. Aku pun entah la, mcm takde mood pun ade. Aku layan gitu2 je lah, but they lookes so into me and clearly wants to f**k. Lepas nampak mcm tak ada progress, diorg blah dan cari org lain. Melepas.. haha.. tapi aku yg jual mahal. Entah la, bila umur makin meningkat ni dah tak fikir sgt pun pasal nak one night stand ni. Lepastu Alicia pun datang ke sebelah aku.

Perjalanan Nikmat BerahiWhere stories live. Discover now