"Jadi slave i for a month?"
"Hah? For a whole month?!"
Terkejut aku mendengarnya. Yelah sebab lama kot. Selalu nya selain kami role play, ada la kadang2 jadi slave dia or in character utk stgh hari, or satu hari suntuk, or plg lama pun 2 hari 1 malam (for the weekend)Tengah sembang2, Ina pun masuk ke bilik kami, berb093l. C1p4pnya meleleh cairan putih pekat.
"Dah setel dgn Ray?" Aku tanya dia, sbb tadi dia ke bilik Ray.
"Dah sayang." (Ina)
"kejapnya?"
"Hehe biasalah tu." balas ina senyum
"Puas tak?" Tanya Marz
"Puas je mem" mem adalah panggilan ina kpd Marz di luar public.
"Sayang, Marz ada proposal ni.." kataku
"Apa dia?" Tanya Ina menghanpiri kami dan duduk di birai katil
Marz pun explain la apa yg dia explain kat aku tadi..So its like this.
Jadi slave marz sebulan tu bukan full terus duduk dgn dja.. 2 minggu pertama tu sambil2 selang2 duduk dgn Ina. Myb satu mlm dgn dia, dua or tiga mlm dgn ina.. mcmtu.. lepas tu 2 minggu kedua, baru duduk full dgn marz. Thats the general idea."So hows my plan?" Tanya Marz sambil senyum sengih2..."
"Well... I dunno lah.." balasku sambil terus berfikir..
"Ala, sebulan je.. kejap je.." (Marz)
"Mana ada kejap, lama tuu.."
"Eh betul la, tak lama mana lah.." sambung Ina
"Ye lah tuu.." kataku..
"I janji, i akan release you every after 3,4 days.."
"Lama tu."
"Mane ade lama, u pun skrg bukan pancut hari2 kan?.."
"Yelah, tu dlm keadaan biasa. Im sure when im in chastity, you akan tease i gila2 punya kan?"
"Takdelah sgt.. sikit2 je" (Marz)
"Yelah xde.. confirm akan tease every day"
"Well, thats the general idea lah.. of course la, there will be teasing, if not, whats the point?" (Marz)
"Hmmmm...."
"Boleh la sayang.." (Ina)
"Amboi... Syg pulak yg lebih2 ni..."
"Hehe.. what say you?"
"Ill think about it"
"Jgn lama2 tau" (Marz)
******
"Ready dear?" Tanya Marz
"Ready sayang" jawabku.
Marz pun mengunci batang aku dengan chastity device. Marz dah berbincang panjang dengan Ina pasal chastity tu. Kan haritu Ina pun ada idea pasal chastity ni.(chapter69)
Chastity device ni dipasang dalam satu upacara ringkas dengan bersaksikan lima yg dah buat marriage pact(chapter). Adam, Anis, Ina. Didi, Ray, Fauziah, & Hanim turut serta ada dalam majlis tu sebagai saksi juga. Hehe..
Maka dengan itu, secara rasminya aku jadi slave Marz utk sebulan. Kunci diserahkan pada Ina & Anis, sbb diorg juga ada hak, tp dinasihatkan utk jgn bg buka selalu sgt utk release aku. Knowing Ina, pasti dia akan taat dgn Marz, sbb dia juga suka s1ksa bat1n aku. Doa sgt enjoy tgk aku sengsara gelora bat1n. As for Anis pula, sbb dia busy jaga anak, so most likely aku akan jarang nak dpt main dgn dia.The first day was kinda ok. The whole day aku stay di rumah Marz. Malam tu aku tido dgn Marz. Malam tu, sebelum tido, Marz exercise sikit. Aku spot dia. Exercise ringan je. Dia slow jog kat treadmill 20 minit, squat sikit, guna elliptical trainer dalam 10 minit, dan main dengan dumbell ringan 2 kg 10 minit. Sebelum mandi, marz bersihkan badannya, yang berpeluh dengan lap dengan towel basah. Lepastu dia suruh aku massge dia sikit.
Cabaran pertama aku pun bermula. Dia berb093l, meniarap di tempat pembaringan urut. Aku urut badannya, fullbody dari hujung kaki sampai kepala. B4tang aku menegang dalam ch4stity. Lepas urut belakang, Marz baring terlentang.Aku urut bahagian depan pula. Denga body yang thicc dan sangat menggirukan dengan t3t3k yang sangat besar dam bulat yang ber cup F, pungung yang besar dan lebar, c1p4p yang sgt tembam dan cantik. Sangat menggoda dan mengusik nafsu sy4hw*t ku, gel0ra bat1n yang menggila sat aku melihat dan menyentuh segenap inci tubuh munggil milf ni. Marz membuka matanay sedikit, dan menginta aku, dan ternampaklah mimik mukaku yang ters1ksa, dan tersenyumlah dia. Seronok dia tease aku. B4tangku mengeras meronta dilepaskan, tap iapa daya, baru je beberapa jam pakai. Terbit cairan a1r mazq aku di hujung lubang kenc1ngku. Menitik dengan agak laju dek sy4hwat aku yang memuncak dan membara.
Lepas selesai urut, mmg basah lantai, sebb a1r maz1 aku menitik nitik. Marz tergelak dan mencalitkan cairan di jung kepala takuk ku dan memasukkan hujung jari yang bercalit cairan nikmat tu kedalam mulutnya.
Lepastu, Marz pun masuk ke bilik mandi.
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
Ficción GeneralKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...