Aku pun ke umah MakCha, yang juga jiran umah aku, yang rumahnya dalam compound yang sama dgn rumah kami pun. Dari bilik aku yang di guest wing aku turun terus ke pintu di guest wing jugak, meaning tak perlu ke main door di rumah utama. Dari situ lalu garaj kereta, then ke laman, lepastu ke rumah Ayah Cha, yang takde pagar pun. Waktu aku nak ke rumah tu, nampak kete Ayahcha keluar dari gate, nampak jugak Kina kat seat depan. Diorg buka tingkap dan lambai aku. Aku pun lambai la balik diorg. Bila diorg dah pegi, tgk Mak Cha kat depan pintu nak masuk umah.
"Ha, Sam, dari mana? Bila sampai?"
"Petang semalam." Kataku sambil salam Mak cha. Dia Pkai baju tidur jenis spaggheti strap night gown satin yang singkat paras peha. Mak Cha ni thicc sikit, so mmg mengancam peha gebu dia, bahu dia yang puith, t3tek yg besar dan montok.."Ayah Cha & Kina g mane" tanya ku
"Diorang ada hal kat Kelantan, ada kerja sikit."
"Oh yeke.. Lame ke g?"
"Tak lama pun, site visit tu sehari je. Alang2 jalan2 la sekali. Diorg dok 2 malam kat kelantan 1 malam kat terengganu. Tu yg drive tu, kalau tak naik flight jer.. Tu yg Kina teman sekali tu, nk tlg gilir2 drive."
"Oo camtu.."
"Jom lah masuk lah dulu."Kami berdua pun masuk umah.. AKu pun terus duduk di sofa.
"Sam ada apa datang ni?" tanya Makcha sebaik dia melabuhkan punggungnya di kerusi di sebelah aku.
"Takde ape pun, saje je, lama tak datang sini.." (aku)
"Oh yeke. Tapi tu lah Ayah Cha & Kina pulak takde.."
"Takpelah.. Fina mane?" Fina tu adik Kina. Dia fomtu skrg. Jauh juga beza dia dgn Kina. 6 tahun mcmtu.
"Ada baru je naik atas, jap panggil dia " kata Makcha bangun nak ke tangga
"Eh xpelah, tkayah la, taknak kacau dia. Kot dia tgh buat homework ke rehat ke.."
"Xdelah dia baru je naik.. Baru sgt.." Mak cha pun panggil Fian turun.
"Sam dah makan?"
"Belum lagi, "
"Meh la makan, ada makanan lagi ni.. Makcha ada mask nasi goreng.." pelawa mak cha.
"eh takpe lah, japg sy makan dgn diorg.. Baru igt nak ajak Mak Cha & family breakfast ekali"
"Oh yeke, kami dah makan dah sebelum diorg pegi tadi.."
"Oh yeke, takpelah lau camtu.."Fina pun turun. Dia pakai oversize jersi tanpa seluar. Rasanya cuma pkai panty je kot.. Dia datang dan dia salam aku. Kami pun sembang2 la sikit, sebelum aku minta diri utk balik ke rumah. Sempat juga aku pelawa diorg utk join sekali, join sembang2 je, tak mkn pun takpe..
Aku nak masuk ikut pintu depan (main house) tapi kunci la pulak, awal pg lg diorang tak buka kunci lagi. Aku keluar tadi ikut guest wing. Aku jalan ke are dapur, masuk ikut dapur, masa ni maid tgh busy prepare breakfast. Aku ckp la kat diorg yg family ayhcha tak join, sbb diorg dah mkn so xyah masak banyak sgt.AKu naik semula ke bilik, tgk Ina takde. Pegi mana pulak tadi kat dapur, ruang tamu, & ruang keluarga kat atas takde. AKu pun mandi. Lpas habis mandi, tgk Ina tgh berkemban tggu nak mandi. Aku tanya la dia g mana, rupanya dia sempat quickie dgn Amir tadi. haha... tak puas2 betul..
Kami pun berkumpul kat meja mkn utk breakfast ramai. Tgh makan2 tu, mak cha & Fina pun sampai, Makcha dah pkai t shirt & kain batik. Fina pula masih dgn jersi tadi, tapi dah sweat short yg singkat giler mcm boxer tu. Kami makan2 sambil sembang2, borak2, gelak2... Walaupun mak Cha ni cuma adik ipar baba, tapi sebab memang ayahcha dan makcha ni mmg dah lama duduk dgn kami, mmg rapat. Sejak ayahcha bujang lagi dah dok dgn kami. Masa baba keja kat oversea kejap, ayacha & mak cha la tlg tgk2 kan aku waktu mama busy. Family Adam pun sama. Diorg sama2 tgk2 kan aku..
So Mak Cha bukanlah org yg asing dalam family aku ni. Dah nama pun duduk dekat2, mcm sebelah2 je, dalam satu lot. Macam aku dha pernah cerita sebelum ni, fasiliti rumh aku mmg family ayah cha ni bebas guna. Swimming pool, gym, jacuzi & sauna (bilik air besar kat tingkat atas sekali) tu, semua lah. Diorg mmg bebas keluar masuk. Tambah2 Kina, yg sebaya dgn Nini, mmg la selalu je lepak2 dgn Nini kat umah ni, kadang2 Nini g umah dia. Tido sekali pe semua. Sekolah je tak sama. Masa f1 -f3 Kina sekolah lain, lepastu f4 & f5 baru masuk sekolah yg sama dgn Nini, iaitu sekolah aku.. Sekolah aku tu sekolah kawalan, control school/cluster school. Kina ada apply sekolah tu time form 1, tapi tak dapat first intake, tapi dia tak rayu pun, selalunya dgn result dia, kalau rayu, dapat je, tapi dia ambil keputusan utk tak join, satu sbb nak kukuhkan asas dulu utk join sekolah pencapaian tinggi, dan sastu lagi agak jauh ke bandar, susah nak pegi dan balik. Adik aku naik bas sekolah, Kina tak minat pulak.. Lepas dah f4 baru masuk bila dah besar sikit, dah konfiden sikit. Diorg g sekolah berdua naik bas sekolah, balik dgn bas awam sbb balik lambat. Sekolah habis lambat dan banyak aktiviti petang mcm kelas tambahan, koko, etc..
YOU ARE READING
Perjalanan Nikmat Berahi
General FictionKarya sulung Dino. 18+ Sebuah cerita dewasa, untuk 18 tahun keatas sahaja. Budak2 stay away. Ikuti main character Sam, seorang pemuda, chic magnet yang simpm cuck dan suka femdom yang selalu lucky score dengan perempuan, dalam kisah harem. Sam anak...