Start: 22 Mei 2021
End: 25 April 2022Hi semua. Finally habis jugak upload HUMAIRA. Lama betul kan haha. I didn't have any expectation on HUMAIRA sebab tu my very first story author tulis (DIANA is first story being published) And it was almost 10 years! Cuma tak tahu nak share kat platform mana. So HUMAIRA disimpan rapi and it has a special place in my heart for some reasons.
Bila dah publish, mula-mula HUMAIRA macam senyap sunyi je. But at least got more views since some readers are from DIANA. Tapi bila dah tengah-tengah, konflik dah makin banyak, makin meriah korang komen. I read each comment from you especially some of you yang memang komited komen kat each chapter. Macam-macam perasaan eh. Kejap kecam Maira, kejap kecam Harris, pastu kecam Zaileen lah apa lagi 😂 But all of your comments really made my days.
Ada yang siap kata author kejam sebab ikut kemahuan readers. No, author memang tak ubah apa-apa dari storyline yang dah ada. Kadang author tersenyum baca komen nak Harris accident la, nak Zaileen sakit betul-betul jugak la. I wished too, but I don't want my story turns to a sinetron 😂 and kalau nak puas baca watak jahat dapat balasan setimpal macam dalam drama & sinteron, you guys can read other stories. Not my story.
So, thank you so much to all HUMAIRA's readers. Seriously author terharu korang sudi baca, sudi vote and komen. Author tahu banyak kekurangan dalam HUMAIRA but i think that's it. Sorry for taking a long time to finish publishing HUMAIRA. Ada sebab kenapa author tak nak publish mutiple chapters sebab DIANA taught me a lot. Plus, sebenarnya ending setakat Maira pregnant je tapi sebab feedback DIANA macam tak puas nak baca parentshood main character, so author tambah sikit (tu yang makin lambat tu huhu). For HUMAIRA pun author dapat pengajaran baru. Macam-macam readers author noticed and ada siap pm author banyak kali :") a soft reminder from me, 'keep asking' spoilers from authors is not a good thing. Please respect authors' timeline and other readers who are waiting too. Cukup setakat tu.
Laa panjangnya nota kaki dah macam satu chapter. So sekali lagi ikhlas dari sudut hati author, thank you for reading and supporting HUMAIRA until the end. Semua komen & mesej author reply lepas raya tau. Jangan lupa kejar 10 Ramadan last ni. Take care semua!
Humaira and Harris signing off 💛
Love,
The White Wonder
YOU ARE READING
HUMAIRA
RomanceSatu kebetulan yang berlaku pada satu malam hingga menjadi peristiwa hitam bagi Humaira. Peristiwa hitam yang terpaksa menyatukan dua insan yang tidak pernah kenal sesama sendiri. Mampukah Humaira menerima yang kebetulan itu sememangnya takdir untuk...