46

26 3 0
                                    

Sungyoung sedang membelek tangannya ketika dia dan Aerin menunggu untuk semua orang turun dari bas tersebut. Dia memandang ke arah Aerin dan mengukur tangannya dengan tangan Aerin.

" Woah! Kau punya tangan lagi besar dari aku.. " Kata Sungyoung sebelum dia menarik kembali tangannya dan kembali membelek tangannya. Aerin memandang persekitaran.

" Dah boleh turun kut. " Tegur Aerin.

Sungyoung memandang sekeliling dan dia bangun dari duduknya dan turun dari bas diekori Aerin. Mereka menurunkan beg ii mereka dari bas dan berkumpul di tapak berkumpul.

" Hmmm.. " Aerin mengeluh apabila dia terbuat eye contact dengan Jaehyuk.

" I can't waitttttt! " Sungyoung sangat teruja dengan perkhemahan tersebut.

" Aerin ahh! I tasyabar! " Kata Sungyoung sambil menggoyang-goyangkan tangan Aerin.

" Aerin ah! Aku tasyabar.. " Kata Sungyoung lagi.

" Ye, ye..aku tahu kau excited. " Kata Aerin yang menghentikan enthusiasm Sungyoung yang berlebihan.

Setelah semua pelajar berkumpul, cikgu memulakan taklimatnya mengenai perkhemahan tersebut.

" Okay, baik. Mari kita pecahkan kepada 17 kumpulan. Kita akan bahagi mengikut nombor. " Kata coach di situ.

" Wow, tak sangka aku satu group dengan kau. Kau stalk aku ke apa? " Kata Jihoon sambil duduk di sebelah Aerin.

" Ewww, kau ingat aku terdesak sangat ke. Aku nak sekumpulan dengan Sungyoung je.. " Tambahnya lagi lalu menjarakkan diri sedikit daripada Jihoon.

" Iye kee.. " Kata Jihoon sambil memuncungkan bibirnya lalu merangkul bahu Aerin.

" Lepasss laa. " Marah Aerin lalu Jihoon mengajuknya sahaja.

Jihoon mencari kelibat Sungyoung.

" Haaa tu kawan kau.. " Kata Jihoon lalu Aerin memandang ke arah yang ditunjuk oleh Jihoon.

" Manaa? " Tanya Aerin.

" Tuuuu. " Beritahu Jihoon. Aerin memandang ke arah yang dilihat Jihoon.

" Dia satu group dengan sapa tu? " Tanya Aerin.

" Aku nampak Asahi sorang je. " Beritahu Jihoon lalu muka Aerin bertukar menjadi suram sedikit.

" Don't worry budak kecik, aku jaga kau. " Jihoon menyerabutkan rambut Aerin.

" Ishhh, habis rambut aku! " Marah Aerin lalu Jihoon ketawa melihat reaksinya dan mengejeknya semula.

" Aaaa arraseo miann. " Kata Jihoon sambil tersengih apabila melihat muka Aerin bertukar menjadi bengang.

" Orait..group 4..semua member dah cukup ke, kita mula sekarang ye?" Tanya Coach yang menguruskan mereka sambil tersenyum ke arah mereka.

" Dah coach! " Jawab Jihoon dan beberapa orang lelaki dalam kumpulan mereka.

Budak perempuan juga menjawab namun suara mereka perlahan jika dibandingkan dengan lelaki.

" Bagus! Saya suka tension yang korang tunjukkan. Saya mula dulu ye. Saya coach yang akan uruskan segala hal tentang kumpulan 4 ni. "

" Ok jadi sekarang kita boleh perkenalkan diri masing-masing. Saya mula dulu atau korang? " Tanya Coach itu.

" Coach dulu! Ladies first hehe.. " Jawab Jihoon dan Aerin memandangnya dengan hairan.

" Betul coach..coach mula dulu. " Jawab salah seorang budak lelaki dalam kumpulannya.

" Bila masa manusia ni pandai berkata-kata. " Omel Aerin dalam hati sambil membuat muka lalu Jihoon menoleh ke arahnya.

The Chosen One : Life (S1) | TreasureWhere stories live. Discover now