53

333 20 8
                                    

     Wróciliśmy do kuchni i odgrzalismy wczorajsze zapiekanki.  Zrobiliśmy kawę i
usiedliśmy z nią w salonie . Odkładaliśmy rozmowę z Cleo jak długo się dało. Ale nadszedł czas, żeby to w końcu zrobić.  Wyjelam więc telefon i wybrałam numer przyjaciółki. 
    
                Cleo , Mc
Cleo- Cześć Mc co u was ?
Mc - Hej Cleo mamy ogromny problem i tylko ty możesz nam pomóc. 
Cleo - Co się dzieje Mc? Przerażasz mnie. 
Mc - Hannah znów szaleje , wydaj jej się,  że jak zerwała z Thomasem to Jake przyleci do niej jak na skrzydłach. 
Cleo - Czy ona oszalala ?!  przecież to jej brat !!
Mc - Nagralismy dla ciebie rozmowę z nią,  żebyś miała wgląd  na to co się z nią dzieje. Trzeba jej pomóc. 
Cleo- To był dobry pomysł,  czy możesz mi go wysłać?
           Mc wysyła plik .
Mc - Poczekam , aż wysłuchasz. 
Cleo- Boże,  czy jej rodzice nie widzą,  że ona potrzebuje wsparcia psychiatry ?!  Nie martwcie się porozmawiam z nią i spróbujemy z Alanem znaleźć jakiegoś dobrego specjalistę , który jej pomoże. 
Mc- Dziękuję za pomoc Cleo. A jak ty się masz ?
Cleo- Ja ? No cóż pozatym , że wychodzę  już powoli z siebie i nie wiem co ze sobą zrobić jest ok . Dopóki Alan jest w domu to zamknięcie jest jeszcze znośne gorzej jest gdy wychodzi, a ja zostaje sama .
Mc - Wierzę,  że nie jest Ci łatwo ale to dla twojego dobra. Musisz wytrzymać. 
Cleo - Mam nadzieję , że to się szybko skończy,  bo długo tak nie wyrobię.  No dobrze zadzwonię teraz do Hannah przynajmniej się trochę na niej wyżyje .
Mc - Haha,  aż ci zazdroszczę w tym momencie. Dasz znać jak ci poszło?
Cleo- Pewnie,  napiszę gdy tylko  skończę z nią rozmawiać.  Mam nadzieję, że coś to pomoże.
Mc - Też mam taką nadzieję inaczej wyjdę stąd i udusze ją gołymi rękami jeśli jeszcze raz zadzwoni do Jake'a. 
Cleo- Przykro mi , że musisz to znosić. Hannah jest moją przyjaciółka ,ale nie miałam pojęcia, że ma takie problemy.
Mc - No dobrze, bo przegadamy w ten sposób cały dzień ,a musimy ogarnąć Hannah. 
Cleo- Odezwę się później. 

             Pov Cleo
  Westchnełam głęboko gdy sie rozłączyłam . " Co ta kretynka wyprawia , Boże czy u tych Donfort'ów jest jakiś normalny człowiek? Nataniel jest  dupkiem ,Lilly ciągle robi jakieś problemy , ale Hannah przeszła wszystkich".
   Wybrałam numer przyjaciółki i czekałam, aż odbierze .

                Cleo , Hannah
Hannah- O część Cleo , co się z tobą dzieje mama mówiła, że musisz się ukrywać.
Cleo- Tak jakby . Poprostu musiałam wyjechać na kilka dni. Opowiem ci wszystko, kiedy wrócę . A teraz powiedz mi co się z tobą dzieje !!
Hannah- Aha więc już ci wypaplali ?
Cleo- Wypaplali ?! Naprawdę? Nękasz swojego brata jakimiś głupimi pomysłami. Powiedz mi jak ty sobie wyobrażasz ten platoniczny związek  ?
Hannah - Dlaczego miałbym być niby platoniczy ? Czy czegoś mi brakuje ?!
Cleo- Ty nie możesz mówić serio ?! Chcesz się pieprzyc z własnym bratem ?! Może nawet urodzić mu jakieś potworki ?! Masz naprawdę niepokolei w głowie!!!
Hannah - Dlaczego on mi nigdy wcześniej tego nie powiedział?! Po co pisał jeśli nie chciał czegoś więcej ?! To przez Mc,  przez nią wymyślił ta głupia historie , że niby jesteśmy rodzeństwem !
Cleo- Uwierz to nie jest zmyślona historia,  on naprawdę jest twoim bratem .
   Opowiedziałam jej co wiedziałam o związku jej ojca i matki Jake'a.  Trochę dodałam od siebie, bo za wiele nie wiedziałam.  Mam nadzieję, że nie będzie to miało później konsekwencji .
Cleo- Nie możesz mu robić takich rzeczy Hannah . Jeśli nadal będziesz się tak zachowywać stracisz możliwość poznania go . Czy tego właśnie chcesz ?!
Hannah- Nie , nie tego chce .Ale jak ja mam sobie z tym poradzić Cleo ? Kiedy pisaliśmy ze sobą zakochałam się w nim . To nie jest tak łatwo odkręcić. 
Cleo- Pomyśl w ten sposób,  ten wspaniały mężczyzna jest twoim bratem,  twoją rodziną , zawsze będzie przy tobie , będzie cię chronił i pomagał ci tak jak teraz. Masz naprawdę wielkie szczęście.  Wiele bym dala , żeby okazało się,  że jest moim braciszkiem. 
Hannah - Masz rację,  ale jak ja mam sobie poradzić z tym uczeniem ,które ogarnia mnie za każdym razem ,kiedy o nim myślę?
Cleo- Spróbuj je zmienić na  miłość braterska ,od tego momentu nigdy nie myśl o nim jako o facecie , ale o rodzinie , którą jest . Pozatym mam pytanie czy ty jesteś pewna,  że to miłość a nie zauroczenie? Przecież przez te wszystkie lata ,kiedy się nie odzywał nawet o nim nie pomyślałaś, nie szukałaś go , stworzyłaś naprawdę dobry zwiazek z Thomasem,  byliście szczęśliwi dopóki człowiek bez twarzy nie wrócił.  Pomyśl o tym w ten sposób Hannah. I nawet jeśli z Thomasem nie wyszło nic nie szkodzi znajdziesz kogoś, z kim będziesz naprawdę szczęśliwa,  zobaczysz.
Hannah - Myślisz,  że to możliwe?
Cleo- jestem tego pewna ,a my wszyscy będziemy tam z tobą aby cieszyć się twoim szczęściem.
Hannah- Potrzebuję pomocy , sama sobie nie poradzę. 
Cleo- Wiem Hannah,  znajdę kogoś kto ci pomoże ,obiecuję. Nie zostawimy cię samej .
Hannah- Dziękuję Ci za wsparcie.
Cleo- Nie masz za co dziękować po to są przyjaciele. 
    Popatrzyłam na zegarek i przerazilam się,  że jest już tak późno.  Jeśli mam zdążyć z obiadem zanim wróci Alan muszę się pospieszyć.  Pożegnałam się więc szybko z Hannah i zabrałam sie do pracy .
    
          Pov Elena
  Przygotowałam obiad dla naszej trójki i czekałam z nadzieją,  aż któreś z młodych się pojawi . Co do cholery stało się między ta dwójką ? Wczoraj przecież  byli tacy szczęśliwi, aż promienieli , chemia między nimi jest widoczna gołym okiem , są dorosłymi ludzmi a zachowują się jak małe dzieci . Wiem , że miałam się nie wtrącać ,ale chyba spróbuję coś zrobić.  Poszłam więc do Lilly na górę i powiedziałam,  że za pół godziny czekam na nią z obiadem . Ma zejść bez gadania . Zaraz potem skierowałam się do schronu , żeby odszukać Maxa .
Elena- Max,  czy wszystko jest w porządku?
Max - Jak najlepszym , dlaczego pytasz ?
Elena - Nie wiem może dlatego,  że Lilly siedzi na górze i płacze odkąd stąd wyszła? Co ty jej zrobiłeś?
  Max popatrzył na mnie nieobecnym wzrokiem . Usiadłam więc obok niego i położyłam mu rękę na ramieniu .
Elena - Powiedz mi co się dzieje .

Ciemna strona miłości Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz