( Rozdział przeznaczony dla dorosłych czytelników. Zawiera teksty o tematyce erotycznej . )Pov Max
Weszliśmy oboje do bunkra, a ja zamknąłem drzwi od środka tak , żeby nikt nie mógł się dostać, po czym podszedłem do Lilly i pocałowałem ją czuleLilly- Max co ty planujesz?
Max- Przecież mieliśmy wrócić do tematu , który poruszałyśmy w nocy .
Lilly- Więc co masz teraz zamiar rozmawiać za zamkniętymi drzwiami ?Kobieta mówiąc to mocno się do mnie przytuliła
Max- Mam zamiar zrobić coś innego;
Mówiąc to jedną ręką objąłem ją w pasie , drugą przyciągnąłem kobietę do pocałunku. Powoli przesunęłam językiem po jej miękkich ustach po czym zacząłem ją namiętnie całować. Jej ręce powędrowały pod bluzę i przejechała palcami po plecach co sprawiło, że przeszedł mnie dreszcz . Pogłębiłem pocałunek i powoli zacząłem podnosić jej bluzkę do góry, kobieta podniosła ręce, żeby mi to ułatwić. Gdy oderwaliśmy się od siebie, aby przeciągnąć jej bluzkę przez głowę, wykorzystała moment i pozbyła się również mojej bluzy i koszulki.
Spojrzałem na kobietę, by upewnić się czy nie ma nic przeciwko . Gdy nasze oczy się spotkały, Lilly uśmiechnęła się do mnie czule , dzięki temu wiedziałem że jest zdecydowana. Nic więcej nie było mi potrzebne . Sięgnąłem do zapięcia jej stanika i pozbyłem się kolejnej przeszkody . Delikatnie zacząłem całować jej szyję i dekolt co sprawiło, że obojgu przyśpieszył puls . Ręką objąłem jej pierś i delikatnie ścisnąłem , aż jęknela z rozkoszy i ugięty się pod nią nogi . W ostatniej chwili udało mi się ją złapać i zanieść na łóżko. Lilly złapała mnie za włosy i przyciągnęła moje usta do swoich nabrzmiałych piersi . Nie dałem się prosić. Przejechałem językiem po jej nabrzmiałym sutku kreśląc kilkakrotnie kółka wokół brodawki, ręką pieszcząc drugą . Gładząc jej brzuch zjechałem do brzegu spodni . Zanim je odpiąłem jeszcze dla pewności popatrzyłem w oczy kobiety , chciałem mieć stuprocentową pewność, że nie będzie tego żałowała.
Jedyna odpowiedzią kobiety było to, że rękami sięgnęła do mojego rozporka . Złapałem je jednak aby ją powstrzymać.Max- Nie tak szybko Lilly.
Mówiąc to jedna ręką przytrzymałem jej nadgarstki nad głową ,a druga ręką rozpiąłem jej spodnie . Unioslem się na kolana , a kobieta delikatnie podniosła biodra , abym mógł łatwo je zdjąć. Kiedy pozbyłem się kolejnej przeszkody puściłem jej ręce ,a kobieta złapała mnie delikatnie za włosy i przyciągnęła do pocałunku.
Jękneła gdy opuszkami palców zacząłem gładzić jej udo ,a ustami prześledziłem drogę do jej sutkow , zjeżdżając coraz niżej. Gdy dotarłem do pępka okrążyłem go kilkakrotnie językiem i zjechałem niżej , aż do brzegu majtek . Ciało kobiety napielo się a ona złapała się rękami za ramę łóżka. Złapałem zębami za brzeg majtek i ssunalem je na dół. Następnie językiem zakreśliłem drogę prosto do jej wilgotnego i gorącego łona . Krzyknęła i ugieła nogi w kolanach, gdy językiem przejechałem po jej łechtaczce , a palcem zacząłem drażnić jej wejście. Reakcja kobiety sprawiła, że mój członek zrobił się nabrzmiały musiałem więc odpiąć spodnie , bo zrobiły się za ciasne . Nie przerwywalem nawet na moment pieszczenia łechtaczki Lilly. Kobieta jęczała coraz głośniej, delikatnie poruszając przy tym biodrami co jeszcze bardziej mnie zachęciło by kontynuować. W pewnym momencie położyła mi dłonie na głowie i przycisnęła je , zrozumiałem, że ona chce czegoś więcej. Przycisnąłem więc język mocnej co sprawiło, że kobieta krzyknęła , a jej ciało się rozluźniło. Pocałunkami prześledziłem linię jej bioder ,potem skierowałem się do pępka i coraz bardziej w górę, kierując się do jej ust . Kiedy przesuwałem się w górę moje spodnie delikatnie zaczęły się zsuwać . W momencie kiedy złączyliśmy się w pocałunku, kobieta objęła moje biodra nogami przyciskając moja meskosc do swojego łona . Ręce Lilly powędrowały na moje plecy i palcami przejechała wzdłuż mojego kręgosłupa, kierując się na pośladki i delikatnie próbowała zdjąć mi bokserki . Zszedłem z łóżka ,aby jej to ułatwić. Gdy stanąłem na przeciwko niej rękami prześledziła mięśnie na mojej klatce piersiowej i brzuchu , po czym zaczęła się ze mną drażnić.
Palcami dochodziła do brzeg bokserek i wycofywała je spowrotem pieszcząc mój brzuch . Jęknąłem kiedy językiem przejechała wzdłuż mojego członka nie wyciągając go na zewnątrz. Prawie doprowadziła mnie szaleństwa przygryzając delikatnie czubek mojej meskosci. Zachęcona moją reakcją położyła ręce na moje pośladki i zaczęła powoli ściągać w dół bokserki . Kiedy uwolniła się moja meskosc kobieta zacisnęła na niej dłoń i językiem zaczęła puścić czubek mojej erekcji schodząc coraz bardziej w dół ustami . Po kilku minutach jej pieszczot wiedziałem, że długo nie wytrzymamMax- Lilly ja już długo nie wytrzymam .
Lilly położyła się i zachęcająco wyciągnęła rękę w moim kierunku . Wróciłem więc na łóżko i zacząłem namiętnie całować kobietę. Kiedy tylko nasze biodra się spotkały objęła mnie nogami zachęcając do tego aby połączyć się z nią w jedność.
Napięla się kiedy powoli wprowadziłem w nią członka. Po chwili jednak rozluźniła się w pełni już czerpaliśmy przyjemność z aktu . W pewnym momencie dała mi znak , że chce zmienić pozycje , przekręciliśmy się więc tak , że leżałem na plecach,a ona usiadła na mniei oparła ręce na mojej klatce piersiowej i zaczęła zmysłowo poruszać biodrami . Doprowadziło mnie to do szaleństwa i w ostatniej chwili zapobiegłem temu , żeby dojść w niej . Chyba oboje zapomnieliśmy o zabezpieczeniu . Będziemy sobie musieli jakoś radzić.
Powszystkim przyciągnąłem kobietę do siebie i pocałowałem ją namiętnie. Położyła głowę na mojej klatce piersiowej i leżeliśmy tak przez dłuższą chwilę.
CZYTASZ
Ciemna strona miłości
FanfictionHannah została odnaleziona . Jest bezpieczna w szpitalu . Mc i Jake w końcu mogą się spotkać. Richy człowiek, którego polubiliśmy okazał się przestępcą , kłamcą . Oszukał nas wszystkich . Ale czy napewno działał sam ? Nasi bohaterowie będą mieli m...