Pov Amanda
Po zjedzeniu śniadania skontaktowałam się z zakładem pogrzebowym , aby potwierdzić jutrzejszą ceremonię potrzebowa , uświadomiłam sobie , że nie mam żadnej odpowiedniej sukienki . Po krótkim namyśle przypomniałam sobie , że ostatnio razem z Lilly kupiłyśmy jej kilka ciemnych sukienek , jedna z nich byłaby idealna na tą okazję. Wybrałam się więc do jej mieszkania , aby ją pożyczyć , a przy okazji wezmę też jej pocztę . Po tak długim czasie jej skrzynka musi być przepełniona.
Po wejściu do środka skierowałam się prosto do jej sypialni , gdzie stała szafa z ubraniami . W powietrzu nadal było czuć delikatna won perfum mojej córki , co odrobinę poprawiło mi nastrój i poczułam się , od razu jakbym była bliżej niej . To dlatego po spakowaniu sukienki i butów zdecydowałam zostać trochę dłużej i powspominać stare dobre czasu , gdy wspólnie spotykaliśmy się w jej mieszkaniu . Bardzo często gdy miałam już dość Nataniela to właśnie Lilly była osoba , do której uciekałam.
Usiadłam na łóżku córki i chwyciłam jej ulubionego misia przyciskając go do piersi. Siedziałam tak przez chwilę patrząc przed siebie, aż w pewnym momencie rzuciła mi się w oczy koperta , która leżała na biurku . Po chwili zastanowienia podeszłam, aby sprawdzić co to może być. Z początku nie miałam w planach aby zaglądać do środka, ale gdy tylko zobaczyłam , że na kopercie jest zapisane imię mężczyzny, który od wielu dni zaprzątał moją głowę postanowiłam sprawdzić zawartość koperty w nadzieji , że tam znajdę odpowiedzi na pytania , które nurtują mnie od dłuższego czasu . Może w końcu się dowiem kim jest Jake .
Mimo niewielkich wyrzutów sumienia , usiadłam przy biurku i otworzyłam ją. W środku było USB i zdjęcie mojego męża z nieznana mi kobietą . Oboje byli tam bardzo młodzi jednak nie mam wątpliwości, że jest to Nataniel , ale kim w takim razie jest ta kobieta ? Na odwrocie była tylko data i nazwa miejscowości z której pochodził mój mąż86' Tacoma
Przeliczyłam w myślach, że miał wtedy 17 lat . Dziewczyna była w tym samym wieku lub trochę młodsza. Czy to możliwe, że kiedyś się spotykali ? Obejmowali się , więc wszystko na to wskazuje . Tylko dlaczego Nataniel nigdy o niej nie wspomniał. Zawsze mówił, że jestem jego pierwszą dziewczyną . Najwyraźniej mój mąż musiał mieć jakąś tajemnice , której nie chciał wyjawić. Być może bał się , że wymawianie jej imienia sprawi mu ból lub , że będę chciała wiedzieć kim ona jest . Jedynym sposobem, aby dowiedzieć się prawdy było sprawdzenie zawartości USB . Mam tylko nadzieje, że moja super ostrożna córka nie umieściła tam hasła.
Najszybciej jak mogłam wróciłam do domu i uruchomiłam komputer . Na szczęście USB nie było zabezpieczone , więc po włożeniu go do laptopa pokazała się jego zawartość.
Znajdowało się tam kilka filmów, zrzutów ekranów , oraz e-maile.
Jako pierwszy postanowiłam uruchomić film , na którym znajdowała się postać mężczyzny w kapturze . Była to jego wideorozmowa z moją córką . Przedstawił się jako Jake i twierdził, że jest synem Nataniela , jako dowód pokazał jej zdjęcie jego matki i ojca razem . Było to zdjęcie, które oglądałam u Lilly w domu . Byłam w szoku po obejrzeniu tego filmu , jednak potwierdziło się to , co podejrzewałam gdy trafiłam na ich wspólną fotografie tych dwojga . Zajęło mi dłużą chwilę zanim doszłam do siebie . Okazało się, że mój mąż miał syna , o którym nikt nic nie wiedział , a w dodatku był to mężczyzna , który kilka lat temu kontaktował się z Hannah. Pamięta, że jej obsesja na jego punkcie dawała się we znaki wszystkim domownikom. Doprowadzała wszystkich do szału opowiadając w kółko o Jake'u , a później kiedy przestał pisać przeszła załamanie nerwowe i wylądowała po raz kolejny u psychiatry. Trzeba było dużo czasu , żeby znów doszła do siebie a teraz ten mężczyzna pojawił się znów w jej życiu dodatkowo twierdząc, że jest jej przyrodnim bratem . Nie mogłam w to uwierzyć dlatego zaczęłam przeglądać kolejne pliki i filmy . Po przejrzeniu całej zawartości pendriva, nie miałam już wątpliwości, że jest to syn mojego męża.
CZYTASZ
Ciemna strona miłości
FanfictionHannah została odnaleziona . Jest bezpieczna w szpitalu . Mc i Jake w końcu mogą się spotkać. Richy człowiek, którego polubiliśmy okazał się przestępcą , kłamcą . Oszukał nas wszystkich . Ale czy napewno działał sam ? Nasi bohaterowie będą mieli m...