Pov Mc
Przeszliśmy oboje z Jake'em na górę, kiedy dotarliśmy do małej biblioteki mężczyzna zapytał:
Jake - Mc czy wiesz o jakiej książce mówił twój ojciec?
Mc - Oczywiście była tylko jedna książka, którą kazałam mu czytać w kółko. Oboje znaliśmy ją prawie na pamięć.
Bez wahania sięgnęłam po " Niekończącą się opowieść " i podałam ją Jake'owi. Uśmiechnął się do mnie .
Jake - Też uwielbiałem tą historię, tylko ja częściej oglądałem filmy zamiast czytać.
Mc - Filmy też oglądałam jednak książka jest zawsze lepsza.
Jake otworzył książkę ,aby poszukać jakiś wskazówek. Zauważyliśmy , że w niektórych miejscach jest pozaznaczany tekst to muszą być wskazówki o których pisał ojciec . Dodatkowo tylna okładka wydawała się być grubsza niż powinna . Wzięliśmy powieść na dół do kuchni i rozcielismy ją nożem. Okazało się ,że w środku ukryty jest pendrive i list z zagadką . Jak przeczuwaliśmy rozwiązanie jej miało nam powiedzieć jakie jest hasło.
W liście było opowiadanie o ciotce Lucy .
" Mc ostatnio dużo myślałem o dniu ,kiedy ciotka Lucy pojechała odwiedzić swoją przyjaciółkę? Kogoś stamtąd przywiozła. Nasz malutki przyjaciel został znaleziony w wyjątkowym dla nas miejscu . Pamiętasz gdzie to było? "
Jake - Mc czy wiesz o czym mówi Filip?
Mc - Tak moja ciotka znalazła Misze na West Walker River niedaleko rzeki .
Jake podłączył pendriva do komputera i spróbował wpisać hasło. Na szczęście zadziałało za pierwszym razem. Otworzyły się pliki , gdzie oprócz dokumentów były dwa filmy, a każdy z nich podpisany naszymi imionami . To musiały być te spersonalizowane dla nas.
Jake próbował otworzyć swój ,ale i tu było potrzebne hasło. Cholera trochę potrwa zanim dokopiemy się do wszystkich dokumentów. Jeśli każdy jeden plik jest zabezpieczony.
Wróciłam do notatki ojca ,gdzie kontynujac opowiadanie nakierował nas na kolejne hasło . Było to imię kota którego znalazła ciotka . Misza był mi szczególnie bliski więc nie dziwię się, że właśnie to hasło odblokowało film dla mnie .
"Mc tak bardzo żałuję, że nie mogę być tam z tobą. Mam nadzieję, że dajesz sobie radę. Najbardziej jednak raduje mnie fakt , że odnalazłaś mojego przyjaciela. Jake to dobry chłopak. Możesz na nim całkowicie polegać. Mam nadzieję, że sprawy między wami potoczyły się tak jak o tym marzyłem.
Popatrzyłam na mężczyznę siedzącego obok mnie I uśmiechnęłam się ,a kiedy wyciągnął rękę w moja stronę uścisnąłam ją . " Nie masz pójścia jak bardzo z tym trafiłeś tatusiu "
Ale nie o tym chce teraz mówić. Musisz podejść do małej sypialni za szafka nocną jest ukryty maleńki sejf . Tam znajdziecie coś co może wam się przydać w razie kłopotów lub ujawnienia tego bunkra . Aby go otworzyć music przełożyć do niego całą dłoń. Jeśli zrobi to ktoś inny przed tobą sejf zamknie się na dobre i nikt nie będzie w stanie go otworzyć. Pamiętaj o tym to bardzo ważne. Aby odblokować kolejne hasła musisz odnaleźć wskazówki. Co do Jake'a wiem , że lubi jeden konkretny kolor . Taki sam kolor jaki miał twój ulubieniec .
Spojrzałam na mężczyznę obok mnie . Zaśmiał się i kiwnął głową. Tak to prawda czarny to zdecydowanie jego kolor .
Żegnaj Mc , musisz wiedzieć, że bardzo cię kocham i jestem z ciebie dumny . Nie mógłbym sobie wymarzyć lepszej córki. Żałuję, że sprawy potoczyły się w ten sposób. Ale wierzę ,że dasz sobie radę w życiu. Nie mam co do tego wątpliwości. Nigdy się nie poddawaj i żyj jakby jutro miał się skończyć świat nie bierz przykładu że staruszka , praca to nie wszystko. "
W tym momencie ekran zamigal i twarz ojca zniknęła z ekranu . A ja popatrzyłam przerażona na bruneta .
Mc - Jake czy ten film się usunął?
Jake- Obawiam się, że tak . To pewnie rodzaj zabezpieczenia. Jeśli chcesz mogę spróbować, go odzyskać.
Mc - Narazie nie , mamy teraz ważniejsze rzeczy do zrobienia .
Jake- Więc co pierwsze sejf czy mój film ?
Mc - Chodźmy najpierw otworzyć sejf . Jestem ciekawa co się tam znajduje.
Jake- Jak myślisz kim jest osobą o której mówił Filip? Wygląda na to , że ten człowiek prowadzi śledztwo za twojego ojca .
Mc- Musimy go odnaleźć ,o ile wogóle jeszcze żyje, w końcu minęło 4 lata od dnia ,kiedy ojciec nagrał ten film .
Jake - Musimy mieć nadzieję, że tak jest, inaczej będziemy musieli sami uzupełnić dane o nowych członków szajki, a to może zająć sporo czasu .
CZYTASZ
Ciemna strona miłości
FanfictionHannah została odnaleziona . Jest bezpieczna w szpitalu . Mc i Jake w końcu mogą się spotkać. Richy człowiek, którego polubiliśmy okazał się przestępcą , kłamcą . Oszukał nas wszystkich . Ale czy napewno działał sam ? Nasi bohaterowie będą mieli m...