99

168 15 14
                                    

                    Pov Bob

    Przyjechałem do domu z myślą o zjedzeniu szybkiego śniadania i położeniu się spać.  Nie mogłem jednak za nic usnąć. Mój wzrok wciąż padał na walizki,  które czekały na spakowanie . Po pół godziny krecenia się na łóżku zrezygnowałem z drzemki i wziąłem się za pakowanie . Większość rzeczy ,które chciałem zabrać były to dresy i koszulki używane w domu . Będąc poszukiwanym przez Rafaela nie sądzę,  że będę miał okazję do wyjścia gdziekolwiek . Pozatym zabrałem również kosmetyczkę z przyborami toaletowymi ,z moich rzeczy to było tyle . Po południu jeśli wszystko pójdzie dobrze wybiorę się jeszcze na zakupy po zapasy .

"Nie mogę przyjechać z pustymi rękami "

    Torba z bronią i amunicja która polecił zabrać mi Alan była już w samochodzie którym miałem uciekać.  Swój własny wóz musiałem zostawić tutaj inaczej łatwo byłoby mnie namierzyć.  Jeep idealnie się nada do warunków jakie tam panują

     Z szafek kuchennych powyciągałem wszystkie płatki,  przekąski i rzeczy które nie wymagają trzymania w lodówce i je również zanioslem już do auta

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

     Z szafek kuchennych powyciągałem wszystkie płatki,  przekąski i rzeczy które nie wymagają trzymania w lodówce i je również zanioslem już do auta .

   " Zawsze to będzie troszkę łatwiej , gdyby coś nagle wypadło"

   Gdy zaniosłem bagaże do auta uspokoiłem się na tyle , że mogłem w końcu zasnąć. 

                 Pov Alan
   
     Obudziło mnie głośne pukanie do drzwi . Podszedłem ,żeby otworzyć i okazało się,  że jest to Hannah , z Hunterem przytulonym do jej piersi . Ten mały pieszczoch uwielbiał być noszony i głaskany . Z kota przeniosłem wzrok na jej twarz i od razu rzuciło mi się w oczy jej przerażenie. Zapytałem więc :

Alan- Co się stało Hannah?
Hannah - Musisz szybko zejść na dół, prześladowcy znaleźli fałszywy film .
Alan- Cholera trzeba szybko zawiadomić Boba,  że musi uciekać. 

  Odwróciłem się aby sprawdzić czy Cleo się obudziła.  Spała jednak tak mocno , że nie chciałem jej jeszcze budzić. 

" Mam nadzieję, że mnie za to nie zabije "

   Ubrałem koszulkę i spodnie dresowe i razem z Hannah zeszliśmy na dół

Alan- Jaka jest sytuacja Eric?
Eric- Z tego co usłyszeliśmy nowy haker Lucasa przywrócił system i znalazł jakieś zaszyfrowane filmy .
Jake- Obawiam się , że jednym z tych filmów może być ten fałszywy,  który im przekazaliśmy . Denis ostrzegł mnie dziś w nocy , że udało mu się go ukryć tylko tymczasowo.
Alan- Przyszedł więc czas na wyjazd Boba. Musimy mu dać znać żeby się szykował i ruszał jak najszybciej. 
Eric - Lucas na razie jest zajęty,  więc minie trochę czasu zanim go obejrzy .
Alan- Czy jest szansa , że haker nie zauważy fałszerstwa?
Jake- Film jest zrobiony dobrze , ale doświadczony haker , szybko odkryje ,  że jest z nim coś nie tak . Tym bardziej , że mieli już podejrzenia co autentyczności tego nagrania .
Eric- Skoro Bob i tak ma wyjechać  , lepiej żeby to zrobił teraz zanim go obejrzą i nasz przyjaciel znajdzie się w niebezpieczeństwie. Nie róbmy zawsze wszystkiego na ostatnią chwilę.
Alan- No dobrze to kto dzwoni do Boba?
Jake- Myślę , że najlepiej będzie jeśli zrobisz to ty . Moje ostrzeżenie w nocy nic nie dało. Nadal upiera się,  że zostanie jeszcze kilka dni mimo zagrożenia. 
Mc- Niedawno mieliśmy podobną sytuację i nie chciałabym jej powtarzać .
Alan- Dobrze, idźcie w końcu odpocząć ,a ja zajmę się Bobem i dam znać Filipowi  .

Ciemna strona miłości Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz