A fiúk kirohanása alatt Harry észrevétlenül rendet rakott – az üvegben lévő zöldes víz és moszat visszakerült a helyére – maga után, aztán elhagyta a klubhelyiséget. Összeszedte, és rendbe rakta Pansyt:
- Stimula – ébresztette fel. – Jól vagy? Elájultál.
- Igen – tápászkodott fel a fiú segítségével. – Most már teljesen jól vagyok – ásított egyet.
- Akkor elindulhatunk?
- Aha.
- Azért pihenj le miután visszaértünk – mondta Harry aggódó tónussal a hangjában.
- Igenis – mosolyodott el a lány.
Mikor visszaértek, Pansy valóban rögtön elvonult aludni, Harry pedig előadta szőke barátjának az előre kitalált storyt:
- Út közben rájöttem, hogy amit mondtál, nem is volt butaság – kacsintott Dracora.
- Én mindig okos dolgokat mondok – húzta ki magát a fiú. – De most mivel mondtam jót?
- Hogy az a kettő tervez valamit. A reggelinkbe kevertek valahogyan altatót.
- A szemetek! – pattant fel idegesen az aranyvérű. – Szóljunk Pitonnak.
- Nincs bizonyítékunk, és az nem is lenne túl Mardekáros – intette le Harry. – Szóval egy bűbájjal megállapítottam, hogy mi bajunk van...
- Honnan tudsz te ilyen varázslatokat?
- Madam Pomfrey tanította még a legutóbbi alkalommal – vigyorgott a szemüveges. – Ez egy egyszerű átvizsgáló bűbáj volt. Utána már egy olyat használtam, amit a hatodikos bájitaltantankönyvben találtam. A legtöbb altató hatású főzet ellen sikeresen alkalmazható. Itt bevált.
- Hatodikos... - motyogta a szőke. – Te Harry. Milyen szinten állsz?
- Hogy érted?
- Hát, rengeteget olvasol; most ezzel a hatodikos tankönyvvel dobálóztál; olyan varázslatokat ismersz, amiket még a végzősök se mind; és akármelyik évfolyamról jönnek hozzád segítséget kérni, te mindig a rendelkezésükre állsz – sorolta.
- Öhm...
- Nem kell a szépítés, mind tudjuk, hogy zseni vagy – szólalt meg Blaise vigyorogva Harry háta mögül.
- Maradjunk annyiban, hogy a RAVASZ vizsgát valamennyi idei tantárgyunkból le tudnám tenni, akár most is...
Az aranyhármas némán pislogott rá. Egyikőjük sem kérdőjelezte meg amit mondott, teljes mértékben hittek neki.
- De ez csak egy apró szelete a mágiának. Azokat a tantárgyakat amiket jövőre vehetünk fel, csak érintőlegesen ismerem; a fő tantárgyaink olyan sokrétűek, hogy szinte még semmit se tudok róluk,...
- Jó, jó, jó – röhögött fel Theodore. – Értjük. Szomjazod a tudást.
- Igen – bólintott mosolyogva – A Teszlek Süveg is ezt mondta amikor...
- Mi?
- A Süveg erősen gondolkozott azon, hogy a Hollóhátba oszt be. Szerintem végül oda rakott volna, de én a Mardekárt választottam.
- Nálam is fontolgatta a Hollóhátat – mosolyodott el Theodore.
- Nekem ilyen sztorim nincsen, hiszen rögtön Mardekárt kiáltott – vont vállat Draco.
YOU ARE READING
What if...? - A másik út
Fanfiction1. tanév: "- Ollivander úr! - szólított meg a pálcást - Lehetséges volna, hogy az emberek ne tudjanak anyám varázspálcájáról? Az ilyesfajta titkok később még jól jöhetnek..." 2. tanév: "- Mit keres Ginnynél T. R. Denem, ma ismert nevén Voldemort füz...