Onu öpmek beni neden bu kadar etkilemişti? Ya da neden onu öpmüştüm? Her şeyi geçtim benim neden yüreğime iğne batıyordu?
Üzerimdeki elbiseyi düşüncelerimin içinde boğulmaya devam ediyordum. Yarından itibaren artık benimle kalmayacaktı. Haktan'lar beni bulana kadar...
Sahi....
Haktan neden hala beni bulamamıştı? İstese ertesi gün beni bulabilirdi? Bu iş neden bu kadar uzamıştı?
Kaşlarımı çatarak yatağın üzerinde ki geceliği giyindim.
O kız onun yanındaydı...
Bu yüzden beni bulmakta bu kadar gecikmişti. O kız yine aklını kurcalamıştı. Hiç mi değerim yoktu? Onun için bu durumlara düşmüştüm ben ve o bir kız için beni bir kenara mı atmıştı?
Arzu vardı, en azından bulmak istemiyorsa bile ona söyleyebilirdi. Arzu beni aynı gün içersinde bile bulurdu.
Yatağa oturmuş makyajımı silerken aynadan kendime bakıyordum.
Kapım tıklanınca yerimden sıçrayarak oturuşumu düzelttim. Emre'nin bir daha geleceğini hiç düşünmemişken ani hareketle girmesi için seslendim.
Kapıyı usulca aralayıp bana bakmıştı. Yüzünde ki o merhametli bakış beni biraz rahatlatmıştı.
"Biliyorum gelmemem gerekiyordu ama sana veda etmek istedim girebilir miyim?"
"Zaten vedalaşmıştık." dedim normal bir tonda.
Odanın içerisine bir adım atarak cevap vermişti.
"Sen veda ettin ben etmedim."
Emre asla laftan anlamıyordu. Odaya çıkmadan önce bu gecenin güzel bitmesi için ona rica etmiştim ama o dinlememişti. Bıkkın bir şekilde veda etmesine izin vererek başımı salladım. Yavaş adımlarla yanıma gelmiş ve yatağa oturmuştu.
"Sen iyi misin?"
Kaşlarımı çattım çünkü onun da kaşları çatıktı.
"Evet iyiyim neden sordun?"
"Yüzünde bir ifade var."
"Nasıl bir ifade?"
Gözlerimin içerisine bir kaç saniye baktı ve ardından cevap verdi.
"Kırgınlık var, sanki bir şey seni çok kırmış."
Kaşlarımı kaldırarak ona baktım. Yüzümde ki ifadeden ne hissettiğimi anlamıştı.
"Ne oldu Zola?"
"Seninle paylaşmam doğru olmaz."
Yüzünde ki o meraklı ifade daha da artmıştı.
"Benimle ilgili mi?"
"Hayır, Emre şu vedanı yap ve bugün bitsin artık."
"Zola adamlarımdan biri canını mı sıktı?"
"Emre-"
"Söylüyor musun yoksa gidip hepsini tek tek-"
"Öldürecek misin?"
"Hayır."
Ellerini yüzüme yerleştirip yüzüne yumuşak bir ifade yerleştirdi.
"Söyle hadi ne oldu?"
"Adamlarınla ilgili değil bu kadarını bilsen yeterli."
Ellerini yüzümden çekip önüne döndü. Ona söylemediğim için sinirlenmişti. Ama ona söylemem doğru değildi. Sonuçta o kötü adamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTUNAMAYAN ELLER🩸 (+18) (TOXİC SERİSİ III)
Teen Fiction"Sana dokunamam." dedi ellerini ellerimin arasından çekip. "Ne? Neden?" "Sana dokunamam çünkü kalbim sana ait değil." ...... "Bana dokunma." dedim korkuyla. "Sana söz veriyorum sen istemeden sana dokunmayacağım." Arkadaşının ölümünden sonra iki aşk...