"Zola hanım?"
Başka bir kadının sesini duyunca bütün tuttuğum nefesimi bırakıp arkama yaslandım.
"Buyrun benim."
"Haftaya pazartesi iş başlangıcınızı yapıyorum. Pazartesi günü saat sekizde Turnaz şirketinde olun lütfen."
"Hangi görevi yapacağım?"
"Ateş beyin asistanı olarak başlayacaksınız."
"Tamam teşekkürler iyi akşamlar."
Telefonu kapatıp yeniden gözlerimi kapattım. Gidip gitmeyeceğimi bilmiyordum. Ailemle görüşmüş ve İtalya'ya geri döneceğimi söylemiştim.
Yeniden gelmeyeceğimi söylediğimde şüphelenirlerdi. Hatta ağabeyim buraya bile gelebilirdi.
Bir yandan burada ailem gibi gördüğüm insanlar vardı. Bir yandan asıl ailem vardı. Asıl önemlisi de burada kalırsam üç ay sonra ev hapsi bitecek olan Emre ile karşılaşma ihtimalim vardı.
Ne yapacağımı bilmiyordum. Arabamı çalıştırıp Arzu'ların evden uzaklaşmış ve kendi evime doğru sürmeye devam etmiştim.
Haktan karşımdan taşındıktan hemen sonra biri daha taşınmıştı. Kim olduğunu öğrenememiştim ama sürekli eşyalar gidip geliyordu.
Binanın önüne arabamı park ederek hala taşınan eşyalara baktım. Eşyalar sıfır ve çok lüktü.
Henüz sahibiyle konuşamasam da iyi bir ailenin geldiğini tahmin edebiliyordum. Belki de yeni evli çift falan da olabilirdi. Sıfır eşyalardı sonuçta...
Binaya girip asansöre binerek kendi katıma çıktım. Asansörden iner inmez eşya taşıyan çalışanlara yol vererek gülümsedim.
"Teşekkür ederim."
Adam kibarca teşekkür ederek eve girerken merakıma yenil düşerek adama yeniden seslendim.
"Şey acaba yeni evli çift falan mı taşınıyor?"
Adam dönüp gülümsedi. Ardından cevap vermeden eve girdiğinde kaşlarımı çattım. Söylememiş miydi yoksa sorumu gülümseyerek onaylamış mıydı?
Evin kilidini açıp içeri girer girmez kapıyı arkamdan kapatıp delikten binayı izlemeye başladım. Herkes normal işini yapıyordu.
Deli gibi izlemeyi bırakıp çantamı komidine attığım gibi salona girdim. Kendimi koltuğa atıp telefonumu alarak sosyal medyaya girdim.
Modellik yaptığım için takipçim çok fazlaydı. Ama aktif kullanmadığım için azalıyordu. Artık işten de çıktığım için ne paylaşacağımı bilmiyordum.
Uzandığım yerden fotoğrafımı çekerek storye koydum.
Uzun zamanın yorgunluğu:)
Üzerine yazdığım yazıdan sonra storyi paylaşıp telefonu kenara attım. Üzerimi değiştirip kırmızı şarap açmam lazımdı. Ancak öyle kendime gelirdim.
Salondan çıkıp hızlıca duşuma girerek gereken bakımlarımı tamamladıktan sonra başımda havluyla mutfağa girdim.
Kırmızı şarabımı açarak şişeyle birlikte yeniden salona girerek kendimi koltuğa attım. Telefonumu tekrardan elime alıp şarabımı yudumlarken hikayeme yanıt veren mesaj isteklerine göz gezdirmeye başladım.
İşten ayrıldığın doğru mu? Modelliği bıraktın mı?
Sana bayılıyorum aşk kadın ama neden modelliği bıraktın:(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTUNAMAYAN ELLER🩸 (+18) (TOXİC SERİSİ III)
Teen Fiction"Sana dokunamam." dedi ellerini ellerimin arasından çekip. "Ne? Neden?" "Sana dokunamam çünkü kalbim sana ait değil." ...... "Bana dokunma." dedim korkuyla. "Sana söz veriyorum sen istemeden sana dokunmayacağım." Arkadaşının ölümünden sonra iki aşk...