29'🩸

553 28 6
                                    

Kadının attığı konuma doğru gidiyorduk. Arabayı Aras kullanıyordu Gümüş arkada oturuyordu bense önde bir an önce gideceğimiz konuma varmak istiyordum.

Gümüş'e sorduğum soru karşısında Aras uyanmıştı ve sorudan kaçmayı başarmıştı. Bende üstüne düşmemiştim çünkü artık benim için bir önemi kalmamıştı.

O deniz gözlerine bir daha aldanmaya niyetim yoktu.

"Zola ailesinin yanına gidecekti. Ailesi merak etmemiş mi hiç?"

Aras'ın sorusuna yanıt vermek yerine sadece ona baktım. Kardeşini kurtarmaya gidiyordu ve bu yüzden Zola yeni düşmüştü aklına.

"Haktan sana diyorum."

"Sen niye bu kadar rahatsın Aras?"

"O ne demek?"

"Ne demek anlatıyım, Ayaz'ın yaşadığını öğrenmemiz hiçbirşeyi değiştirmedi. Kadın bize seçenek sundu, Ayaz'ı istiyorsak Zola'dan vazgeçmemiz gerekiyor. Bir seçim yapmak zorundayız ve sen çok rahatsın."

"Ha o mesele mi? Biz kardeşimi kurtaralım sen gerisini bana bırak."

"Ne yapacaksın?"

Gümüş sonunda konuşmaya dahil olmuştu. Aras dikiz aynasından Gümüş'e bir bakış atmış ve sanki bakışlarıyla anlatmış gibi Gümüş geri arkasına yaslanmıştı.

Çok geçmeden buluşma alanına gelmiştik. Aras arabayı durdurmakta kararsız kalmıştı. Çünkü attığı konum ormandı, fakat içerisi değil orman arası yapılan yoldu.

Biz geldikten bir kaç dakika sonra bir araba daha gelmiş ve tam karşımızda durmuştu.

Arabanın içerisinden o kadın inmişti. O kadar rahattı ki yanında kimseyi getirmemişti. Siyah takım elbisesinin ceketini düzelterek arabasının önünde ellerini önünde birleştirmişti.

"Kanıtı gördüğünüzde ne tepki verdiğinizi çok merak ediyorum."

"Fazla merak etme ilerisi zararlıdır."

Gümüş ona onun gibi karşılık vermişti. Kadın onu kâle almadan Aras'a ve bana bakmıştı.

"Evet, anlaşmaya başlayalım mı?"

"Nasıl kurtuldu? Polisler etrafı çevirmişti, nasıl aldınız oradan?"

Aras kadına bir adım atarak o aklını kurcalayan soruyu sormuştu. Kadın eliyle durmasını işaret edip gözündeki güneş gözlüğünü çıkarmıştı.

"Anlaşma bir, benden on adım uzakta duracaksınız. Senin soruna gelince de çok basit Aras'cığım."

Gözlüğünü ensesinde yaptığu topuzunun üstüne taktı.

"Ayaz bombaydı, polisler her an patlama tehlikesine karşı ekipler gelmeden önce uzaklaşmışlardı. Adamlarım onu alırken seninle tehdit ettiler. Sessizce bombanın saatini durdurup onu aldılar ve ardından uzaktan kumanda ile patlattılar. Bu sayede siz onu öldü bilecektiniz bizde istediğimizi alacaktık."

"İstediğiniz?" dedim kaşlarımı çatarak.

"Zola..." dedi ve devam etti.

"Emre onunla tanıştıktan sonra yalnızca onu istedi. Ama Zola'nın gözü sendeydi. Bunu ben kendi gözlerimle gördüm. Sürekli seninleydi ve sürekli sana bakıyordu. Onu hiçbir zaman elde edemeyeceğini o an fark ettim ve bir karar verdim."

Zola'nın gözü bende miydi? Zola benden mi hoşlanıyordu?

"Sizi Emre'ye biraz daha yaklaştırdım ve Ayaz'ı rehin aldım. Ardından sizi ölümüyle oyalayarak Emre'nin Zola'yı almasını sağladım. Şimdi ise Zola'dan vazgeçmeniz için size Ayaz'ı sunuyorum."

TUTUNAMAYAN ELLER🩸 (+18) (TOXİC SERİSİ III)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin