Viski şişesininden büyük bir yudum daha alırken çalışma odamda ayaklarımı masaya uzatmış yapacaklarımı tartıyordum.
Zola ile konuşurken renginin soluk olduğunu fark etmiştim ve bu hayatta benden korkmayan tek kişi olmasına rağmen karşımda güçsüz duruşuyla korkak geri adımlar atmıştı.
Koray Şan ona ne demişti de benden bu kadar korkar olmuştu?
Her ne dediyse o orospu çocuğunu bunun için de öldürecektim. O düğünü kan gölüne çevirecektim. Bana karşı oynayan herkesi öldürecektim. Hemde ölmek pahasına.
Kararsız kalırsan, kuralsız oyna...
Kafamda ki ses sürekli aynı şeyi tekrarlıyordu. Odamın kapısı tıklandığında girmesi için mırıldanmış ve şişeyi bir kez daha tepeme dikmiştim.
"Sen hala içiyor musun?"
Şule'nin ablalık taslamalarını umursamadan önüme bakmaya devam ettim.
"Buldun mu?"
"Yok, kardeşinin yaşadığı eve kadar gittim ama ortaya çıkmıyor. Hangi deliğe girdiyse bulamıyorlar."
Viski şişesini ona doğru fırlatarak ayağa kalktığımda kılını kıpırdatmadan yanına çarpıp parçalanan şişeye bir bakış atmıştı.
"Bir boka yaramaz mısın be kadın!"
Tam dudaklarını aralamış konuşurken telefon çalmıştı. İşaret parmağımı üzerine doğru salladım.
"Sakın gitmeye kalkma."
Telefonu cebimden çıkartıp arayan kişiye baktım.
Savaş Keskin arıyor...
Çatılı kaşlarımla birlikte telefonu açıp arkamı dönerek pencereye doğru gittim.
"Ne var?"
'Sana da merhaba Emre.'
"Ne istiyorsun?"
Ön bahçeye bakan pencereden dışarıyı izlemeye devam ettim.
'Bir saat sonra düğün başlayacak.'
"Halay başı olmayı unutma."
'Sana yapacağım ilk ve son iyilik olacak Emre.'
Alayla güldüm.
"Ne iyiliğinden bahsediyorsun be adam? Sevdiğim kadını aldın benden. Bu mu iyiliğin?"
'İçmişsin, ayılsan iyi olur,'
"Sanane lan!"
'Emre ayıl ve o düğünü engelle.'
Bir kez daha gülerek boştaki elimi cebime koydum.
"Merak etme o düğün günü hepinizin ölüm günü olacak."
'Aklında ne varsa silsen iyi olur. O düğüne engel olmanı istiyorum çünkü-"
"Çünkü senin gücün yetmiyor değil mi?"
'Benim gücümün yetmediği bir Allah var sen rahat ol.'
"O zaman neden durdurmamı istiyorsun?"
'Durdurmanı istiyorum çünkü bebeğine düşmanın babalık etsin istemezsin.'
"Kafa mı buluyorsun benimle lan?"
'Ben boş konuşmam Emre, Zola hamile bebeğine Koray Şan'ın babalık etmesini istemiyorsan buna engel olsan iyi olur.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTUNAMAYAN ELLER🩸 (+18) (TOXİC SERİSİ III)
Teen Fiction"Sana dokunamam." dedi ellerini ellerimin arasından çekip. "Ne? Neden?" "Sana dokunamam çünkü kalbim sana ait değil." ...... "Bana dokunma." dedim korkuyla. "Sana söz veriyorum sen istemeden sana dokunmayacağım." Arkadaşının ölümünden sonra iki aşk...