63'🩸

412 21 15
                                    

Toplantı salonuna yine en son ben girmiştim. Bu da bütün hepsinin dikkatini üzerime çekmişti. Kimseye bakmadan yerime oturup bakışlarımı masaya çevirdim.

"Evet yeniden birlikte olmak güzel."

Savaş ağabey konuşmayı ilk başlatan olmuştu.

"En son toplandığımızda neler olduğunu hatırlatmama gerek yok çünkü bir daha böyle bişey yaşanmayacak."

"Yaşanırsa bu sefer ıskalamam."

Emre yapma Emre!

Koray Şan sırıtarak Emre'ye bakmıştı. Eli sarılıydı ve hiç iyi görünmüyordu.

"Bunun hesabını sana sormayacağımı kı sanıyorsun?"

"Elinden geleni ardına koyma Koray Şan."

Şule konuşmaya dahil olup ortamı daha da gerdiğinde Ateş konuşmaya dahil oldu.

"Bu mesele kapandı ve bitti. Eğer tekrardan açacaksanız iş dışı bir yerde açım ve eğer işimizi etkilerse bu meseleye dahil olmak zorunda kalacağız."

"Bu meseleyi açamazlar çünkü söz konusu Ateş'in sekreteri Zola-"

"Yanlış söyledin Savaş bey, söz konusu kızının en yakın dostu ve Emre'nin aşkı Zola diyecektin."

"Yeter."

Elimi masaya usulca vurarak bu konuşmaya son noktayı koymak istediğimde bütün bakışlar bana çevrildi.

Bense yalnızca Koray'a baktım.

"Arzu'nun en yakın arkadaşı olabilirim ama bu şirkete adımımı attığım anda Ateş beyin sekreteri oluyorum. İş ve özel hayatı buraya taşımayın. Ayrıca zamanında istediğiniz her şeyi elde etmiş olabilirsiniz ama buraya kadardı."

Bu konuşmalarım bütün hepsini gererken ciddiyetimi bozmadan konuşmaya devam ettim.

"Beni asla elde edemezsiniz çünkü ben sizin elde ettiğiniz insanlara benzemem. Ben sizin yüzünüzden korunmak zorunda kalıyorum ve bu benim sizden daha çok nefret etmeme sebep oluyor. Olur da..."

Diyerek göz temasını bozmadan elimi masadan çekip tamamen Koray Şan'a döndüm.

"Hiç bir güç size engel olamazsa ve beni zorla elde ederseniz sizi asla sevmeyeceğim. Bu da günden güne sizin sonunuz olacak."

Yeniden önüme döndüm.

"Ayrıca lütfen işimize odaklanalım. Burası reality show değil. Kurumsal bir şirket ve iş konuşulsun."

"Emriniz olur Zola hanım fakat kendinizi bu kadar önemsemeyin."

Koray Şan'ın bana verdiği cevapla Savaş ağabey ve Emre öfkelenmeye başlamıştı. O ise tam aksine rahattı.

"Emre Tomurcuk ile aramızda yeni bir husumet başladı. Sekreterimi biricik ablası öldürdü yani benden bir can alındı. Bu asla karşılıksız kalmayacak. Üstelik..."

Elini göstererek sözlerine devam etti.

"Bana bir el de borçlular."

Savaş ağabey masaya vurup konuşmayı kestiğinde hepimiz ona baktık.

"Aranızda ki husumet işe yansımadığı sürece istediğinizi yapabilirsiniz. Şimdi asıl konuya dönelim."

Ateş Savaş ağabeyin sözleriyle toplantıyı başlatmış ve yaklaşık bir saat süren toplantı sonunda bitmişti.

Savaş ağabey bu sefer tedbirini alarak beni en önden çıkarmıştı.

"Sen masana dön herkes gidince gidersin."

TUTUNAMAYAN ELLER🩸 (+18) (TOXİC SERİSİ III)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin