70'????

472 19 23
                                    

"Hastane belgelerini düzenlerken denk geldim ve yanımda ki çalışana sorduğum zaman Savaş beyin kesin isteği var söylenmeyecek dedi."

Bedenim şok ile savrulurken Mert düşmemem için kollarımdan yakalamıştı beni.

"Olamaz, bir yanlışlık var." diyerek Mert'e baktım.

"Önce otur sonra konuşalım olur mu?"

Başımı sallayarak ona tutunup koltuğa bıraktım kendimi. Hemen yanıma oturmuştu, Koray Şan bu yüzden mi evlenelim dediğimde birşey demeden çıkıp gitmişti? O da mı biliyordu? Yoksa bu fırsatı asla elinden kaçırmazdı.

"Yanlışlık olmalı Mert."

"Ne gibi?"

"Ben..."

Yüzüme acı bir utanç yerleşti. Bunu ona nasıl anlatabilirdim ki?

"Çekinme anlat bana, ben sağlıkçıyım ve her türlü konuya neredeyse hakimim."

Oturduğum koltukta dizlerimin tir tir titrediğini hissediyordum. Mert beni rahatlatmaya çalışsa da yapamıyordum.

"Ben ilk defa bir ilişki yaşadım ve ilk seferden hamile kalmam mümkün değil."

Mert yüzüne bir tebessüm yerleştirdi. Bu beni rahatlatmak içindi ama asla başaramıyordu.

"Bu tür şeylere nadir de olsa rastlanıyor Zola. Kızlık bozulmadan hamile kalınabiliyor ya da ilk geceden de hamile kalınabiliyor. İmkansız diye bişey yoktur."

Ellerimi almıma koyup duyduklarımı sindirmeye çalışarak gözlerimi kapattım.

"Allah'ım ben nasıl bişeyin içine düştüm? Ben şimdi ne yapacağım?"

"Korkma, eğer istemezsen bebeği aldırabilirsin-"

"Asla!"

Sözünü tamamlamasına bile izin vermemiştim.

"Asla böyle bişey yapmam, cesaret edemem. Hem ayrıca ben o kadar kriz geçirdim bayıldım bu bebeğe nasıl bişey olmadı?"

"Bayılmalarının sebebi zaten hamile olmandı."

"Peki ya ben şey..."

Bakışlarımı yere çevirdim. Bu nasıl söylenirdi ki?

"Çekinme demiştim."

Destek vererek kolumdan tuttuğunda ona bakmadan sordum bu soruyu.

"İlişkiye gireli bir hafta bile olmadı nasıl bu kadar erken anlaşıldı?"

"Detaylı anlatmamı ister misin? Rahatlaman amaçlı söylüyorum."

"Lütfen..." dedim anlatması için.

"Spremler yumurta içerisine yirmi dört ile yetmiş iki saat arasında canlı kalır. Yani genel olarak ilişkiden bir ya da üç gün içerisinde hamile kalınabilir. Tabi hamile olduğunu anlamak için belirtiler olur ama sen ağabeyin için hasteneye geldiğinde ve kriz geçirip bayıldığında anlaşıldı hamile kaldığın."

"Ama bayılmam hamileliğim yüzündendi."

"Evet, ani şok ve bayılma. Acı haber üzerine eklendiği zaman vücut doğal olarak kendini bırakır."

Cevap vermeden bakışlarımı duvara doğru kaldırdım. Ben şimdi ne yapacaktım?

"Ben sana bir bardak su getireyim."

Mert yanımdan kalkıp gittiğinde yaslandığım koltuktan doğrularak dirseklerimi dizlerimin üstüne koyarak alnımı ellerimin arasına yerleştirdim.

TUTUNAMAYAN ELLER🩸 (+18) (TOXİC SERİSİ III)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin