Çöpçatan

767 66 195
                                    

Selam arkadaşlar selam, aylar sonra döndüm. Aslında aklımda henüz dönmek yoktu ama bugün benim için önemli bir gün ve bir küçük hediye de bu bölüm olsun istedim. 🖤 nelerdiyosun , hayatımın şans'ı benimle olduğun için teşekkür ederim sevgilim, yıl dönümümüz kutlu olsun. Beraber olacağımız yılların ilk sene-i devriyesi diyelim mi? 💜

Arkadaşlar bu arada aşırı softum şu an evet ama siz yorum yapmamaya ve oy vermemeye niye yemin etmiş gibisiniz ya? Herkes bölüm soruyor ama kimse yorum yapmıyor, üzülüyorum valla. Yapmayın böyle şeyler. Siz yorum yazmayınca bir şey olmuyor ben bölüm yazmayınca suç oluyor, ayıp ama bu çifte standart😔

Meris

Hande: Söylesene Deniz, kimmiş bu "hoşlandığın" kişi?

Deniz: Aramızda kalacak ve asla aynı ortamda üstüme gelmeyeceksiniz? Kabul mü?

Meris: Aynı ortam falan he? Kabul.

Hande: Tamam, söyle hadi.

Deniz: Tahmin etmeye çalışsanıza

Hande: Zehra?

Deniz: Yok Meris, Hande

Hande: Ne?!

Hande'nin tepkisiyle büyük bir kahkaha atmıştım. Deniz'in alayını anlayana kadar kocaman gözlerle bir Deniz'e bir bana bakıyordu.

Deniz: Saçmalama Hande, Meris ne kadar kardeşimse Zehra da o kadar kardeşim demeye çalışıyorum.

Hande: Heee, evet evet doğru

Meris: Sıra bende o zaman. Yasemin?

Deniz bana bakarak gözlerini devirmişti.

Deniz: Yok Hande, Meris. Saçmalama sırası sende herhalde, nereden çıktı Yasemin?

Meris: E çok güzel

Hande: Hmm, öyle mi Meris? Çok mu güzel?

Meris: Hayatım bunu konuştuk ama ya yapma ama

Hande: Tamam tamam şaka yapıyorum, söyle hadi Deniz sen de

Deniz: İlkin

Deniz'in aniden söylediği isimle Hande'yle şaşkınca birbirimize dönmüştük. Deniz bir tepki vermemizi bekliyordu. Hande'nin gözlerinden onun da ne kadar şaşırdığı belliydi.

Meris: İşte bunu hiç ama hiç beklemiyordum.

Hande: Bildiğimiz İlkin? Hani benim takımdaki ekürim? Laik atak İlkin? İlkin Aydın Atatürk?

Deniz: İnsan hayatında kaç tane İlkin tanıyabilir Hande? O İlkin evet.

Hande hala şokla Deniz'e bakıyordu. Benim üstümdeki şaşkınlığı atmam uzun sürmemişti çünkü Deniz'di bu, onunla ilgili herhangi bir şeye uzun süre şaşırmayı bırakalı uzun yıllar oluyordu. Ciddi olduğunun farkındaydım. Onunla tabiki uğraşacaktım ama o an şu an değildi, bize gerçekten ihtiyaç duyduğu için gelmişti. Aklıma dün gece gelirken Deniz'e döndüm.

Meris: Kardeşim sen dün gece kızın olduğu masadan kalkıp başka masada kestiğin kızların yanına gitmemiş miydin?

Deniz: Gittim.

Hande: Hoşlanmıyorsun yani?

Deniz: Öyle bir şey demedim. Evet kızların yanına gittim, tanıştım ve yanlarında durup eğlenmeye çalıştım da ama aklım benimle aynı fikirde olmadığı için gözüm sürekli sizin masadaydı. Zaten sizden sonra çoğu kişi kalktı İlkin, Elif, Saliha kaldı. Ben de öyle olunca kızları bırakıp yanlarına döndüm ve onlarla vakit geçirdim.

Şans Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin