Patladınız

550 50 251
                                    

Arkadaşlar selam, ben yine bölüm atma sözümü tutamadım ya. Ama bu sefer gerçekten denedim ve bu kadar günde anca yazabildim.

Bu bölüm içime pek sinmedi ama neyse. Yazarken o yüzden o kadar zorlandım zaten, daha iyisi ne olabilir diye ama bu çıktı en fazla.

Umarım seversiniz, sizin bölüm beklediğiniz gibi ben de yorumlarınızı bekliyorum. Acaba yorumlar yüzünden mi yazmak istiyorum diyorum hatta arada.

Neyse çok uzattım, iyi okumalarr

Meris

Bu nasıl bir sabah ya böyle? Hem huzur operasyonu gibi evi bastılar hem de konuşmuyorlar. Sadece Zehra ve Yasemin olsaydı şimdiye kesin dövmüştüm. Konunun ciddi olduğu belliydi de boyutundan emin değilim. Meryem abla kahve istediği için Hande mutfağa gitmişti, onun dönmesini bekliyorduk. Yanımda oturan Yasemin'in kafama vurmasıyla ona döndüm.

Meris: Huy edindiniz siz bu vurma işini he. Bir gün dengine gelecek vuracağım birinizin ağzının üstüne.

Yasemin: Kapa çeneni. Niye açılmıyor o telefon Meris?

Zehra: Gerçekten ya, Hadi Hande'ye alışığız da sen iki elin kanda olsa açarsın. Korktuk bir şey oldu diye

Meris: Sessizde kalmış herhalde ne bileyim. Hesap verdiğim konuya bak

Meryem: Kızlar tamam sakin olun. Herkes gergin ama tartışmanın anlamı yok.

Sonunda Hande gelmişti. Kahveleri bırakıp yanıma oturduğunda konuşmaya başlamaları için beklemeye başladım.

Eda: Siz dün neredeydiniz?

Hande: Meris'leri dinlemeye gitmiştik abla, neden?

Eda: Sonra?

Meris: Simge'de. Sonra sahilde dolaştık ordan da eve geldik. Niye?

Meryem: Patlamışsınız.

Meris: Nasıl yani?

Zehra'nın önümüzdeki masaya koyduğu telefona baktık Hande'yle birlikte. Dün gece sahilde çekilmiş fotoğraflardı. Birinde sarılıyorduk diğeri ise Hande'yi şakağından öptüğüm bir andı. Uzaktan çekmişler ve benim arkam dönük gibi, yüzümün yarısı bile belli olmuyor. Altındaki yazıyı okuduğumda kocaman bir kahkaha atmıştım. Durduramıyordum gülmemi.

Eda: Ne oluyor Meris?

Hande: Gizemli yakışıklı yazmışlar ya, ona gülüyor o.

Hande'yi onaylar şekilde başımı salladım hala gülerken. Zehra sonraki fotoğrafa geçtiğinde ikimizin de yüzünün tamamen belli olduğu el ele bir fotoğraf vardı. Şimdi anlaşıldı neden "Hande Baladın'ın yanında görmeyi beklediğimiz gizemli yakışıklı mı demeliyiz yoksa" yazıp bırakmalarının sebebi. Devamı sonraki fotoğrafta yazıyormuş.

Yasemin: Meris'i bizim paylaşımlarımızdan da gördükleri için fanlar anında bulmuş. Bir gizemi kalmadı yani olayın.

Eda: İyi saklanamamışsınız.

Meris: Saklanıyor muyduk ki?

Hande: Yani, saklanmaya çalışmadık ki hiç. Şimdiye kadar duymamaları garipti.

Eda: Peki ne yapmayı düşünüyorsunuz kızlar?

Hande: Bu konuda pek düşündüğüm gibi hissetmiyorum sanırım şu an. Korktum açıkçası. Çok linçlemişler mi?

Zehra: Kendi ortalamanın biraz altında oynadığın her maç kadar. Alışıksın sen zaten bunlara.

Hande: Offff! Yer arıyorlardı bana sallamaya zaten

Şans Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin