Arkadaşlar koşun biz geldik
Yazmayı, yazdıklarımı sizinle paylaşıp yorumlarda konuşmayı ve bu ikiliyi epey özledim. Bunu bir geçiş bölümü gibi düşünün.
Eğer herkes buralardaysa şimdiden haberiniz olsun, o beklenilen aileyle tanışma bölümlerine geldik sayılır.
Yorumlarda görüşelim lütfennn
Meris
Hala sahnedeydik. Ama bu kez mikrofon bende değil. Deniz, İlkin'le şarkı söylemek istediği için ve İlkin'i ikna etmeyi başarabildiği için beraber şarkı söylüyorlardı. Ben de arkada bir yandan gitarla eşlik edip bir yandan da Deniz'in mutluluğunu izliyordum. Normalde sahnede şarkı söylemekten hoşlanmayan Deniz yanında İlkin olduğu için hayatının en keyifli anını yaşıyor gibi gözüküyordu.
Toprak yağmura, ben sana
Aşık olduk yeniden
İmkansız gibi görünen
Bu mesele
Girdi aklıma her gece
Tanıdık bir melodi
Sen miydin sebebi
SöyleseneDoğum günü kutlamak aslında yanında sevdiğin insanlar varken güzel ve eğlenceli bir şeymiş. Zaten aramın iyice bozulduğu aileme daha da sinirlendim bunu yıllarca benden çaldıkları için. Ama şimdi burada sahneden benim için bir araya gelmiş insanlara bakarken bunu düşünüp gerilmeyecektim. Herkes mutluydu, eğlenip sohbet ediyorlardı. Sahneye çıkmak isteyen herkesle birlikte şarkılar söylemiştik. Tabi özellikle Hande, Simge ve Saliha'yla söylediğimiz şarkıları kızlar ekstra beğenmişti. Hepsi birden telefona sarılıp bir sürü video çekmişti ve büyük ihtimalle bu paylaşımlar çoktan elden ele yayılmıştı.
Gözüm yeniden sevgilimi aradığında aramıza yeni dahil olan takım arkadaşlarıyla konuştuğunu gördüm. Yaklaşık bir buçuk sene önce birisi bana doğum gününde senin uzun zamandır hayatında olan sevgilin Hande, karşında Gray ve Stevanovic'le konuşacak dese büyük ihtimalle bunu söyleyen kişiyi akıl hastanesine yatırmayı denerdim ama şu an yaşanan buydu.
Bir kadın gelir, değiştirir seni
Alıştığın o sert, kararlı şeklini
Yüz binlerce yıldır böyledir gider
Suyun kumsala vurması gibi
Vurması gibiDuyduğum şarkı sözleriyle yüzüme bir gülümseme yayıldığını hissediyordum. Başıma gelen tam olarak buydu. Deniz'in şu an yaşadığı tam olarak buydu. Değişmiştik ve ben bundan çok mutluydum. Şarkı bittiğinde kızlar alkışlarken İlkin'in elleriyle yüzüne rüzgar yaparak serinlemeye çalışması beni güldürmüştü.
Meris: Triplere bak ya, sen müzikle ilgilenen birisin İlkin abartma
İlkin: Hıhı evet aynı şey çünkü
Sahneden inip sevgilimin yanına doğru ilerledim. Yeterince şarkı söylemiştik bence, sevgilimi özledim. Hande bana kocaman gülümseyip elimi tutmuştu, yanağımdan öptükten sonra arkadaşlarının yanına çekmişti. Bir tanışma faslı daha.
Hande: Kızlar zaten biliyorsunuz Meris sevgilim. Hayatım sen de tanıyorsun zaten Alexa ve Jole. Daha önce tanıştıramamıştım sizi. Kızlar arayıp bir şeyler yapmayı teklif edince ben de yanımıza davet ettim.
Samimi bir şekilde elimi uzatmıştım ikisine de. Tanışma ve doğum günü kutlamaları kısmını atlatıp konuşmaya başlamıştık.
Yasemin: Meris, bir şey soracağım gelsene!
Yine ne oldu acaba? Masada hararetli bir tartışma döndüğü belliydi. Dönüp Hande ve kızlara da masaya geçmeyi teklif ettim ve hep beraber oturduk. Sorunun ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans
FanfictionHande Baladın fan kurgudur. Hande takımdan kimseyle shiplenmeyecek, hatta takım ve kamp konusu doğru düzgün işlenmeyecektir. Canım sıkıldığı için yazıyorum. G×G hikaye. Fobiklere şimdiden açık yollar diliyorum.