Selam arkadaşlar selam, nasılsınız?
Ben yine biraz uzun bir ara verdim farkındayım ama inanın boğuşmam gereken çok şey vardı, hala var.
Bir sonraki bölüm için bu kadar bekletmemeye çalışacağım, elimden geleni yapacağıma inanabilirsiniz.
Bu arada uzun zamandır bunu sormak aklımda, 72 bölümdür birlikteyiz. (Bu kadar bölümün hatrına bir sürü yorum please)
Hikayede en sevdiğiniz bölüm hangisi oldu? Gerçekten çok merak ediyorum.
Hande
Ne geceydi ama. Yorgunluğumu mu düşüneyim, haberlere mi kızayım, Saliha'ya mı üzüleyim ben ne yapayım? En azından pek de olay olmadan arabaya binebildik, eve gidiyoruz. Meris'in direksiyonda ritim tutan parmakları takıldı gözüme, nasıl hala neşeli gibi ya bu kız? Saliha'nın bana dönmesiyle ben de ona çevirdim bakışlarımı, mahçup ve üzgün duruyor.
Saliha: Hande özür dilerim. Meris alışık olmasa da benim dikkat etmem gerekirdi ama hiç aklıma gelmedi böyle bir şey olacağı. Başınıza iş açtım. İnsan Meris'leyken rahat davranıyor ister istemez biliyorsun. Hem artık tanındığını düşünemedim hem de uzun zamandır arkadaşız sonuçta, rahat edebiliyoruz onun yanında.
Hande: Sen niye özür diliyorsun Saliş'im, senin ne suçun var? Hallederiz merak etme.
Saliha: Gerçekten özür dilerim. Bu gece için de özür dilerim ve beni misafir ettiğiniz için de teşekkür ederim. Ben otel dedim ama Meris bırakmadı.
Hande: Ne oteli aşkım Allah aşkına, Meris'in evi kocaman zaten. Rahat edersin merak etme, hem birlikte vakit geçirmiş oluruz.
Meris: Meris'in evi değil, bizim evimiz!
Biz ciddi ciddi konuşurken Meris'in yine yersiz bir şeye aşırı yükselmesi güldürmüştü beni. Taktı bu konuya. Ne yapacağım ben bununla der gibi baktım bana bakan arkadaşıma. Uzanıp Meris'in yanağını okşadım yavaşça. Anında avcumu öpmüştü.
Hande: Pardon bitanem unutmuşum bu konunun kırmızı çizgin olduğunu
Meris: Yeri gelmişken, ne zaman evine taşınıyorsun Hande?
Hande: Sence şu an bu konunun yeri mi geldi cidden?
Meris: Niye kira ödüyoruz biz salak mıyız?
Hande: Aşkım ev benim, ne kirası?
Meris: Of Hande mantıklı mantıklı konuşma, getir bütün eşyalarını işte
Hiçbir şey olmamış gibi, her şey yolundaymış gibi şu an bu konuyu dert ettiğine inanamıyorum. Ayrıca benim neredeyse bütün eşyalarım Meris'te zaten?
Hande: Koltuk takımıyla çeyizlik tabak falan mı istiyorsun hayatım anlamadım ki, zaten her şeyim sende.
Meris: Hala sende diyor, aklımı çıldıracağım.
Ama şu an yeri mi zamanı mı ya? Lütfen kapansın bu konu. Açabilecek başka konu düşünürken aklıma gelen şeyle tadım kaçtı yine. Açıklama yapmamız lazım bizim bir de dimi? Sevgilimin beni Saliha'yla aldatmadığına eminim arkadaşlar mı yazacağım ben ne yazacağım?
Hande: Açıklama olabilecek bir şeyler paylaşmamız lazım. Sen de paylaşsan sorun olur mu Saliha? Kökten kapansın bu konu.
Saliha: Yok ne sorunu. Bakıyorum hemen bir şeyler.
Meris: Şimdi en yakın şarampole yuvarlayacağım arabayı da işte siz varsınız. Neyi açıklayacağız aşkım biz?
Hande: Senin beni Saliha'yla aldatmadığını
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans
FanfictionHande Baladın fan kurgudur. Hande takımdan kimseyle shiplenmeyecek, hatta takım ve kamp konusu doğru düzgün işlenmeyecektir. Canım sıkıldığı için yazıyorum. G×G hikaye. Fobiklere şimdiden açık yollar diliyorum.