Explanation Part

2.1K 74 2
                                    

Assalammualaikum, hello dear! Sebelum tu, saya nak ucapkan terima kasih sangat-sangat kepada readers yang sentiasa menunggu update daripada saya dan saya harap you guys takkan bosan untuk tunggu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Assalammualaikum, hello dear! Sebelum tu, saya nak ucapkan terima kasih sangat-sangat kepada readers yang sentiasa menunggu update daripada saya dan saya harap you guys takkan bosan untuk tunggu. Terima kasih juga yang komen, saya baca semua tapi ada yang tak berkesempatan untuk saya balas. Saya hargai sangat usaha korang.

Saya terima semua komen dengan hati yang terbuka. Dan saya sangat galakkan untuk you guys keep on comment sebab saya rasa itu saja cara untuk saya tahu pendapat you guys. Tak naklah saya cuma syok sendiri je menulis. Itu juga cara untuk saya berinteraksi dengan readers saya.

Saya ada perasan satu komen ni dan terdetik untuk balas. Jadi, saya buat satu page ni untuk membalas komen ataupun mengelakkan kekeliruan yang ada pada awak semua.

Sebenarnya, untuk cerita kali ni, BIL ada 4 main characters, which is Rizqi & Shafira, Azrael & Malia. Saya tak beritahu in detail tapi saya dah bagitahu di ig saya, myserraa._ mungkin ada yang tak perasan ataupun tak follow saya di situ, jadi saya terangkan semula.

Kenapa ada 4 karakter utama? Sebab Azrael ada kena mengena dengan Rizqi dan keluarga Randika. Jadi, saya perlu ceritakan kehidupan dia, karakter dia lebih mendalam. Barulah flow cerita tu lebih detail dan lancar.

Sebab tu kalau awak semua perasan, di awal-awal cerita saya, banyak scene tentang Rizqi dan Shafira tetapi di tengah-tengah saya wujudkan Azrael dan mulalah kisah dia. Mungkin ada yang pelik, villain pun boleh jadi karakter utama. Iya, yang saya cuba nak sampaikan dekat sini, kadang-kadang musuh tu bukan dari orang luar. Boleh jadi dia adalah orang yang paling dekat dengan kita, ataupun ada pertalian darah dengan kita. Sebab tu wujudnya Azrael.

Saya takut kalau readers saya keliru dengan watak dia, jadi itu yang saya ceritakan juga kehidupan dia. Tapi jangan risau, masih banyak lagi scene untuk Rizqi dan Shafira, cuma di tengah-tengah cerita, saya selitkan watak utama yang lain. Saya cuba seimbangkan keempat-empat karakter tersebut.

Ini juga tak bermaksud karakter utama tak boleh dimatikan watak. Tak kisahlah dia villain ataupun tidak. Saya harap awak semua dapat tunggu sehingga cerita ini tamat. Akan ada banyak lagi benda yang lebih mengejutkan dan plot twist yang akan terungkai nanti.

Setakat ni itu sahaja daripada saya. Stay tuned for the next chapter soon. Thank you guys!! Jangan lupa terus komen hehe

𝐁𝐀𝐓𝐓𝐋𝐄 𝐈𝐍 𝐋𝐎𝐕𝐄Where stories live. Discover now