Atilla'dan kurtulabilmeleri için bir mucize gerekliydi ve Ayhan onu gördüğünü düşünüyordu. Hayali insan yığınının arasında kalan Ethem, yavaşça kendine geliyordu. Etrafındaki hayaller ona daha önce saldıranlar değildi. Atilla görme yetisini kaybettikten sonra oluşturmuştu onları. Tıpkı Atilla gibi görme yetileri olmadığı için, el yordamı ile ilerliyorlardı ve ayaklarına takılan insan bedenini diğer engellerden ayırt edemiyorlardı. Komiser farkında olmasa da avantajlıydı. Ayhan onu dikkatle izlemeye devam etti ve doğru hamleleri yapması için beklemeye başladı.
Ethem belli belirsiz hareket ederek doğrulmaya çalışıyordu. Gözleri aldığı darbelerden dolayı şiştiği için göz kapaklarını açmayı başaramadı. Kendisini zorlayarak gözlerini araladığı anda, yüzlerce insanın ayakları arasında olduğunu fark etti. Neler olduğunu ilk saniyeler hatırlayamadı, küçük hareketlerle doğrulurken, etrafındaki insanların Atilla'nın hayallerinden çıkıp geldiğini anladı. Onlara dikkat etmeliydi. Eskisine göre garip davranıyorlardı ve bu kendisi için büyük bir şanstı. Emekleyerek yavaşça ilerlemeye başladı. Diğerlerini bulmalıydı. Atilla tamamen keçileri kaçırmıştı ve muhtemelen yok edilmesi gerekecekti. Yine de diğer gençleri bulmadan onunla karşı karşıya gelmek istemiyordu. Çok güçlüydü. Çok çok güçlü... Birbirini ezmek zorunda kalan hayali insan kalabalığından rahatlıkla anlaşılabiliyordu bu.
Hayali insanlara kendisini fark ettirmemek için üstün çaba harcayarak emeklemeye devam etti Ethem. Tanıdık birini gördüğünü düşündüğü anda hızlandı ama Fatih'in kararmış bedeni ile karşılaşınca donakaldı. Ölmüştü. Gözleri sonuna kadar açık, mosmor dudaklarının arasından salyalar akmış vaziyette yerde yatıyordu. Ona ne olduğunu anlamak zor değildi. Saldırıya uğramıştı ve kim tarafından olduğunu çok iyi biliyordu.
Ethem dikkatle etrafına bakındı. Ayhan ve Okan'ı görmeye çalıştı ama onları bulamadı. Her yerde hortumlar çıkıyordu. Fatih ölmesine rağmen onun gücü serbestçe dolaştığına göre bunu da Atilla yapıyor olmalıydı. Bu da arkadaşının gücünü aldığını gösteriyordu. Nasıl yaptığını merak etmeden duramadı Komiser. Birbirlerine temas ederek güçlere ortak olabiliyorlardı ama temas sonlanınca ortak olunan güce erişim de kesiliyordu. Fatih öleli ne kadar oldu diye merak etti. Atilla ne kadar zamandır onun gücünü kullanıyordu ve bu daha ne kadar devam edecekti?
Ethem, yavaşça etrafını izleyip düşünürken bir gariplik fark etti. Hayali insanların yoğunlaştığı bir alan vardı ve dikkatle o tarafa doğru emekleyince Atilla'yı gördü. Arkası dönüktü. Hayali insanları ile beraber yavaşça ilerideki yoğunluğa doğru gidiyordu. Hareketlerinde diğerleri gibi gariplik vardı. Her adımını tereddütle atıyordu. Kollarını havada yavaşça hareket ettiriyor, başını bir sağ yana bir sol yana eğdikten sonra yavaşça yukarı doğru bakıyordu.
"Görmüyor." diye geçirdi içinden Ethem. Ayhan'ın gücü sayesinde Atilla'yı yavaşlattıklarını anladı. Neyse ki onlar hayattalardı. Anlaşılan güçlerini de kendi ellerinde tutuyorlardı. Yine de kendisini güvende hissedemedi. Saklanmasına imkan yoktu. Hayali insanlar her yerdeydi. Atilla görmeye başladığı anda onlar da görecekti ve kaldıkları yerden vurmaya devam edeceklerdi. Ölmek istemiyordu. Zamansız ölümü nedeniyle serbest kalacak olan yaşam enerjisini Ecel alsın hiç istemiyordu. Daha sınırlarını bile zorlayamadan, gücü kendisinden alınsın da istemiyordu. Tek bir çaresi vardı o da Ayhan ve Okan'a avantaj sağlayarak Atilla'dan temelli kurtulmalarını beklemekti. Bunun için kendisini tehlikeye atması gerekecekti ama başka çaresi olmadığına inanıyordu. Hayatta kalmak, gücü elinde tutabilmek için bunu yapmaya mecburdu.
Ethem, yavaşça emeklemeye devam ederek Atilla'nın arkasına kadar geldi. Ayağa kalkacağı sırada hayali insanlardan biri ona takıldı ve yere düştü. Ethem şiş gözlerini tekrar kapatıp nefes almadan bekledi. Diğer hayali insanlar hem onun hem de az önce düşmüş olanın üzerine basarak ilerliyordu. Gözlerini hafifçe aralayarak etrafını görmeye çalıştı ama sadece hayali insanların ayaklarını görebildi. Ufak hareketlerle kenara kaymak isterken birkaç kişinin daha düşmesine neden oldu. Onun bulunduğu yerde büyük bir karmaşa oluşmuştu. Etraftaki hayali insanların hepsi aniden durdular ve içlerinden iki tanesi Ethem'in olduğu tarafa doğru geldi. Yere düşen arkadaşlarına destek olarak ayağa kaldırdılar. Artık hiçbirinin göremediğinden tamamen emin olmuştu Ethem. Sadece el yordamıyla ilerliyorlardı. Atilla ise çevreden gelen sesleri duymaya çalışıyordu ama etrafında o kadar çok hayali insan vardı ki, onların gürültüsünden başka hiçbir şeyi ayırt edemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cem'in Oğlu
Tajemnica / ThrillerKimsenin bilmediği bir tarihte Artık köy olmayan bir ilçede Kimsenin hatırlamadığı bir adam öldü. Yıllar sonra ise oğlu geri döndü. İntikam ya da hesap sormak değildi isteği. Tek bir dileği vardı; Öğrenmek... Babası kimdi? Nasıl biriydi? Ve onu öldü...