Z pohledu Justina
Je to na den přesně. Je to přesně rok a půl co jsem ji neviděl.
Je to tak, jak to říkala."Přesně za rok a půl se uvidíme. Příjdu do naší oblíbené restaurace, ty budeš nervózně sedět za stolem a čekat než projdu dveřmi. Budeš si myslet že jsem zapomněla ale stejně tam příjdeš. Já budu stát a usmívat se. Když vejdu, ty se na mě usměješ a obejemeš mě pevně jako nikdy předtím. Všechno bude zase jako dřív." Řekla potichu, políbila mě něžně na čelo a odešla pryč.
A měla pravdu. Jako vždy. Sedím za stolem a nervózně bubnuji prsty o kolena. Už po několikáté se podívám ke dveřím ale ona to není. Porozhlédnu se okolo a podívám se na hodiny. Za minutu by tu měla být. Ale co když zapomněla? Položil jsem si tuto otázku už po několikáté, a doufal jsem, že se pletu.
V ten moment se otevřou dveře. Podívám se k nim a vidím ji. Je ještě krásnější než předtím. Dlouhé černé vlasy měla natočené a pohupovali se při každém jejím ladném kroku. Její dlouhé nohy se ještě prodloužili když si vzala jehli. Bílé šaty ji kontrastovaly s jemně opálenou pokožkou a její krásné oči se upírali pouze na mě.
Zářivě se na ní usměju stejně tak ona na mě a počkám než ke mě dojde. Sevřu ji v pevném objetí a vdechuji její vůni.
Měla pravdu, úplně ve všem.
Je to zas jako dřív.Když se po několika minutách pustíme a sedneme si na proti sobě, mám pocit jakoby nikdy neodešla. Je to furt ta stejná Isabell jako předtím. Moje Isabell.
Chvíli se ještě pozorujeme, já zkoumám do detailu její dokonalou tvář a ona mou. Pak se podívám do jejich očí a zaleje mě ten známí pocit, který mi chyběl. Je to pocit, že konečně jsem úplný, pocit štěstí a úlevy, protože vím, že je znovu se mnou.
"Jsi tady" řekl jsem jí s úlevou. "Řekla jsem že přijdu" pousmála se. "Jak se má Tai?" Zeptala se mě. Tím jsme započali naši čtyř hodinovou konverzaci.
A ano, byla to ona. Jako dřív, hezčí a krásnější i když to nešlo, ale byla to ona.Zábavná,
praštěná,
usměvavá
a dokonalá.-----
Je tu dá se říct, že první oficiální díl k mému novému příběhu. O:)Další díly budou samozřejmě delší.:)
Do tohoto příběhu jsem chtěla více zakomponovat závody, takže doufám že vás to neomrzí.Hlavní témata budou : Závody a zbraně, tajemství. A pak i něco jako láska. XD
Nebude se to točit úplně kolem toho, ale nechci nic prozrazovat,tak si počkejte.;)Hope U like it! <3
-El
ČTEŠ
* ESO *
ActionNejde o to, kolikrát spadneš, kolikrát ti někdo podkopne nohy, nebo kolikrát ti bodne dýku do zad. Jde o to, že i přes to, se pokaždé zvedneš. ----- WARNING! /14+ Budou se zde vyskytovat vulgarismy, násilí a sexuální obsah. Jestli Vám to vadí, t...