56.-A víte co?

189 6 0
                                    

Další týden byl v tahu. Jak neskutečně rychle to utíkalo jsem ani nemohla popsat. Než jsem se nadála tak jsem usínala po skvělém dni a probouzela se do dalšího. Každou vteřinu dne jsem si užívala a i když se moje druhá tvář musela ukázat v celé své kráse, neměnilo to nic na tom, že tento týden byl úžasný.

Řekli by jste si, co je úžasného na tom, že jsem zase musela být ESO? Zas a musela? Co to je sakra za slova? I přes to, že to nebyl všední den všech ostatních normálních lidí, když budu konkrétnější tak v mém případě jsem neběhala jako jiné holky po nákupáku, neřešila jsem, kdo mě pozval na rande a jakou dietu bych měla zase držet, nebo jestli se v těchto plavkách můžu ukázat na párty přítele mé kamarádky.

Ne, nejsem obyčejná holka, a upřímně? Díky bohu za to. Sama jsem si to vybrala. To, že se mě budou bát lidi, kterých se bojí ostatní, a někteří žijíc v mlze nevědomosti je ani neznají. Já si vybrala, že půjdu tou cestou, že budu dělat to, co dělám. Že si vytvořím druhé já. A jsem spokojená.

Možná by jste nade mnou ohrnuli nos, neříkám, že jsem svaťoušek, a nikdy jsem neřekla že zastrašovat a zabíjet lidi je snad dobrá věc. Ale řekněme si to popravdě, někdo to dělat musí. A někteří, si nic jiného nezaslouží.

Jestli patříte do skupinky naivních lidí kteří si myslí, že všichni jdou napravit, že je můžete změnit a vymazat všechno zlé, tak vás asi zklamu. Takhle to nefunguje a nikdy nebude. To že donutíte někoho aby si přestal ničit plíce je hezké, že jim pomůžete se dostat ze svinstva, do kterého spadli taky, ale vymazat člověka jako celek? Předělat jeho povahu, ze zlého, násilného a krutého člověka udělat toho největšího andílka pod Sluncem? Leda tak v pohádce.

Každý člověk je nějaký, jeho volba je, jak se bude chovat k ostatním. Jeho volba je, jestli páchne do Podsvětí, jak velkou roli tam bude mít a jak velký kus masa si utrhne.

Netvrdím, že z mafiána nejde udělat aspoň o trochu lepšího člověka. A ani netvrdím, že nemůže mít nějaké city, protože to není pravda. Každý je má, někdo je dává najevo při každé příležitosti, někdo není zas taková citlivka ale není necitelný, a pak jsou tu ti, kteří své emoce zamkly hodně hluboko v sobě, a nedovolují jim vyjít na povrch, byť se jen přiblížit k tomu, aby byl vidět náznak.

Jenže, jednou mafián, pořád mafián, jen v jiné míře. Stane se to, že člověka, který ve vás, v jisté temnotě, hrůze a krutosti viděl, našel to světlo, a vštípil vám ho do srdce, jednoduše zabijí. Puf. A zmizel, není tu. A s tím, i to světlo, ta špetka čehokoli dobrého, a vítej staré dobré já.

Je tolik možností, jak se můžete dostat zpátky ke svému starému ''dobrému'' já. A jen málo kdo, dokáže být neustále stejný, neoblomný. Proto jsou nájemní vrazi bez rodin. Proto jsou většinou vychováváni už odmala k tomu všemu, proto nemají žádné citové vazby ke komukoli.

Jendou vám na někom záleží, a máte slabinu. Slabinu, kterou budou chtít všichni využít, kterou když jim dáte příležitost, tak využijí.

Však to znáte z těch filmů. Někdo špatný najde tu dobrou osobu, nebo aspoň něco lepší než je on a zamilují se do sebe. Pak ale někdo bude vyhrožovat její smrtí a vy uděláte cokoli proto, aby ta osoba zůstala naživu. Buď se to podaří a budete spolu, nebo ne. A city, jsou pryč. Zlost, nenávist, krutost, bez-lítostnost. To jste vy.

A tram ta da dá! Je tu náš zabiják.

Není jednoduché si určit váš směr. Někdo to má na jakou školu půjde. Někteří zas jakou práci vezmou nebo jestli se odstěhují. Jiní, jiní se rozhodují na jaké straně budou. Jestli ti, co jsou za zmetky nebo ti, kteří ví to co oni, ale starají se i ostatní a brání nevinný.

Nikdy nebylo jednoduší být ten dobrý člověk ve zlém světe. Vezměte si mě. Nejsem ta nejhorší, protože nezabíjím nevinné, nekradu a nejsem závislá. V životě jsem nenabila zbraň proti někomu bezbrannému a nikdy jsem nezabila někoho, kdo by si to nezasloužil. A ne, není jednoduché se smířit s vaší první mrtvolou. Ale postupem času, to je součástí vašeho života.

Našla jsem si v tom to dobro. Ten důvod, proč jsem se do toho pustila, proč jsem šplhala až tak vysoko.

A víte co? Stojí to za to, a vždycky bude.


---
Hey!
Krásné -hodně pozdní- úterní ráno. ^^ (Doufám že je teda dnes úterý:dd )
Tento díl je dost krátký, nemá ani tisíc slov což je u mě celkem neobvyklé, ale nějak jsem si řekla, že to utnu tam, kde jsem to utnula, takže tady je ten můj výtvor.

Těm z Vás, kdo už volno měli.. No, přežijte tu školu.
Těm, kteří mají volno stejně jako já přeji krásný odpočinek.

-El


* ESO *Kde žijí příběhy. Začni objevovat