''Isabell, za hodinu jdeme do toho klubu.'' Řekl mi Justin když jsem se ještě stále rozvalovala na gauči s jednou rukou tam a druhou tam. Byla jsem rozcapená snad úplně všude a obličej jsem měla zabořený do příjemného polštářku.''No jo furt.'' Zamručela jsem a převrátila se na záda. Můj prvotní plán že vstanu se stáhl do pozadí, protože tohle byla taky pohodlná poloha, takže jsem se uvelebila a znovu zavřela oči.
''No to si děláš prdel!'' Ozvalo se znovu. Myslím, že neuběhli ani dvě minuty a už mě zase někdo otravuje. ''Justine! Vždyť si řekl že se připravuje!'' Vyjekl Tim a já jsem otevřela oči a podívala se na něj pohledem alá /buď ticho nebo to nedopadne dobře./ Po chvíli se nade mnou tyčil Justin a já jsem se na něho nevině pousmála. ''Isabell, holkám trvají přípravy snad 3 hodiny. Jak to chceš ty stihnout ani ne za 40 minut?'' Vyjekl na mě. ''Následovně.'' Zamumlala jsem a pomalu se posadila.
Vstala jsem z pohodlného gauče a došourala se do kuchyně, kde se na mě šklebil Roy s Taylerem. Sebrala jsem mu z ruky skleničku džusu a opřela se v klidu o linku.
''Ty si snad ze mě děláš prdel.'' Zamrmlal Justin a vysíleně se sesunul na barovou židli. ''Ale nestresuj. Všechno stihnu.'' Řekla jsem a podala Taylerovi prázdnou skleničku.
''Vsadím se že to nestihne.'' Zamrmlal Tim. ''Stihne to.'' Řekl Tai a já na něj mrkla. ''Vsadíme se o 30 dolarů.'' Řekl a Tai kývl. Takže se vsadili. Hah, chudák Tim.
Rozešla jsem se ke schodům, které jsem vyběhla a otevřela dveře od mého pokoje. Shodila jsem ze sebe všechny věci a dala si rychlou sprchu. Jen v ručníku jsem si vyfénovala a pak následně vyžehlila vlasy.
Přešla jsem rychlostí blesku do šatny a vytáhla modré přiléhavé šaty s odhalenými zády. Všechny šrámy mi už zmizeli a tak jsem byla zcela nová a po modřině nebyla ani stopa. Podprsenka byla pasé a já na sebe hodila modré tanga. Nasoukala jsem se do šatů a vyndala z poličky stříbrné lodičky s otevřenou špičkou.
Na ruku jsem si vzala stříbrný náramek a do uší větší stříbrné náušnice. Měla jsem jako vždy svůj náhrdelník na tenkém stříbrném řetízku, takže byl skoro neviditelný.
Přešla jsem k mému toaletnímu stolu, kde jsem měla make-up a dala si kouřové stíny. Modré, které přecházely do šedivé a černou linku. Řasy jsem ještě přejela řasenkou a moje oči perfektně vynikali.
Rty jsem přejela růžovo-vínovou rtěnkou a do stříbrného psaníčka hodila telefon a peníze s rtěnkou. Navonila jsem se voňavkou a upravila si vlasy.
Spokojené se svým vzhledem jsem se rozešla dolů po schodech a měla rezervu tří minut. Došla jsem až do kuchyně a ušklíbla se na Roye, který na mě koukal s otevřenou pusou. ''Beru tvoje zíráni jako pochvalu.'' Mrkla jsem na něho a všichni se na mě otočila. ''Sakra!'' Zamumlal Tim a dal Taylerovi peníze.
Tai ke mně přišel a nabídl mi rámě, takže jsme spolu odkráčeli ke vchodu. Venku jsme počkali na ostatní a rozmístili se do dvou taxíku které Tai zavolal.
Vystoupili jsme před klubem a já se rozešla ke vchodu. Jako vždy tu byla dlouhé fronta a já jsem ji znovu přeskočila a s pozdravem bodyguardů vešla dovnitř. Rozešla jsem se k mému boxu stejně jako minule kde už seděl Twist a jeho parta.
''Wau! Sluší ti to.''Složil mi kompliment a dal mi pusu na tvář. ''Díky.'' Usmála jsem se na něj a vzala si od něho nabízené pití. Whiskey s ledem.
Kluci se mezitím rozmístili po boxu a začali se bavit. Nějakým zázrakem už všichni drželi skleničku a tentokrát jsem za to nemohla já. Paul se na mě nevinně šklebil a upil ze své. Takže dnešní večer nebude nikdo střízliví.
ČTEŠ
* ESO *
ActionNejde o to, kolikrát spadneš, kolikrát ti někdo podkopne nohy, nebo kolikrát ti bodne dýku do zad. Jde o to, že i přes to, se pokaždé zvedneš. ----- WARNING! /14+ Budou se zde vyskytovat vulgarismy, násilí a sexuální obsah. Jestli Vám to vadí, t...