53.-Poslední překvápko kočko

194 8 2
                                    

Krom dnešní sms-ky na dobré ráno se mi Derek neozval. A já celý den až do teď strávila u bazénu s těmi telaty, kteří si dali za úkol mě tam hodit co nejvíc krát, což se jim povedlo jen třikrát. Menší vyhrožování bylo úspěšné a já je tam pak shazovala a topila a sama byla bez úhony. Teda aspoň do doby, než se do toho vložil Justin kterému moje výhružky byly úplně jedno a začala třetí světová ve vodě.

Teď už byl večer, nebylo nějak extrémně pozdě, ale to neměnilo nic na tom, že byl večer. Bylo po osmé hodině a já seděla u Taylera v pokoji a pozorovala ho, jak se snaží najít triko, které mám já na sobě. Bylo to vtipné, ještě si toho nevšiml a to se na mě koukal aspoň dvakrát.

''Červené triko se přece neztratí.'' Mrmlal si pod nos když vyhazoval za sebe ostatní věci. Už bylo vidět, že ho to přestává bavit a tak jsem se nad ním smilovala a šla mu něco říct.

''Ve předu má znak na prsu?'' Odmlčela jsem se a Tayler mi to odsouhlasil a dál se tam hrabal ve skříni. Jeho oblečení se povalovalo snad všude po podlaze, až se divím kam to zahazoval. To má tolik trik nebo co?

''V zadu je černý nápis a rukávy jsou ohrnuté?'' Optala jsem se ho. On na malou chvíli přestal odhazovat věci, pootočil se na mě a přikývl. Stále mu to nedošlo.

''Jak to víš? Vidíš ho někde?'' Zajímal se a otočil se na mě celým tělem. Musela sjem se uchechtnout. Tohle bylo vážně vtipné, a mě už se to stalo taky, akorát to Tayler neměl na sobě, ale držel v ruce můj crop-top mezitím co jsem já lítala po celé šatně a nadávala, že nemůže být někde jinde jen v téhle sekci.

''Mám ho na sobě zlato.'' Brouka jsem a začala se smát nad jeho výrazem. Nejdřív byl zaražený, přejel pohledem po jeho tričku , které jsem měla na sobě já, a pak začal házet všechny věci zpátky světelnou rychlostí a nečekaně se objevil přede mnou.

''Já tady jak debil sháním jedno blbé červené triko a ty ho máš celu dobu na sobě! No to si děláš srandu Isabell!'' Zlobil se na mě a já se na něho nepřestávala šklebit.

''Já nemůžu za to, že sis toho nevšiml. Navíc to bylo vtipné.'' Zaculila jsem se na něho, zamrmlal pravděpodobně pár nadávek na mou prokletou osobu, protože mu dělám naschvály a sundal ze mě bleskově triko, které si pak oblékl na sebe.

''Konečně.'' Oddechl si a dopadl do postele. Muselo se nechat, že tohle triko se mi na něm líbilo. Slušelo mu, a myslím, že to bylo něco jako jeho šťastné triko, i když tomu nevěřím, spíš si ho chtěl vzít prostě na sebe. Jeho šťastné triko má vlastně pečlivě uschované. Takže to triko prostě chtěl, trochu mu hrabe. Ostatně, já nemám co říkat.

Přešla jsem ke skříni a nandala na sebe další jeho triko, které mi připadne do sbírky. Bylo šedivé s nepatrným výstřihem do 'V ' -samozřejmě to klučičí V, když to bylo jeho triko. U lemu mělo triko dva bílé pruhy a jinak bylo obyčejné. Líbilo se mi.

Překrývalo mi mé modré riflové kraťasy, ale to mi bylo jedno. Prostě mi slušelo. ''Tak?'' Optala jsem se Taylera a zatočila se dokola jako kdybych na sobě měla šaty.

''Všechny mé trika ti sluší, bude to tím, že jsou moje.'' Zasmál se sám nad tím, co vypustil z pusy. Stejně jsem to brala jako pouhou lichotku na mou osobu a ne jako ukázku, že je to strašný narcis když jde o tohle. To chytl od Justina.

Slyšela jsem cinknutí mobilu, když jsem byla v Taylerově koupelně a tak jsem zakřičela pouhé kdo to je?! Když jsem po dalších dvou minutách opět stála v pokoji Tayler se šklebil na můj mobil. Samozřejmě že jsem zůstala bez odpovědi, proto jsem se rozešla k němu a chňapla po mobilu, který jsem bohužel nechytla.

* ESO *Kde žijí příběhy. Začni objevovat