44.-A ne jen jednou

251 9 2
                                    

Ahoj lidičky, omlouvám se za chyby a i za to, že přidávám další díl až teď, ale neměla jsem moc času. >.< Užijte si díl a volno. ^^
S láskou El
--


Isabell

''To je kráva!'' Vyjekla jsem když jsem se s obyvateli tohoto domu dívala na televizi-teda krom Marca. Vysílal se záznam z basketbalového utkání které bylo vážně nabité. Neustále se něco dělo, koše padaly a diváci byli vynervovaní z toho, kdo vyhraje, no hold když hrají dva favoriti je to jiné. A ta bloncka co sedí před kamerou a neustále se zubí tady pronesla, že nejlepší hráč –podotýkám že je nejlepší hráč celého utkání a hvězdného basketbalového týmu- je sice namakaný a určitě nebude na mizině, ale že není sexy, a po otázce jestli by se s ním vyspala řekla, že rozhodě ne.

Kluci se na mě s nadzdviženým obočí podívali. ''Slyšeli jste to?!'' Vyjekla jsem jak kdyby hořelo, protože tohle byl vážně požár, ale ne ten který pálí domy nebo lesy. Tohle byla katastrofa, jak to mohly odvysílat?!

''Ta umělá kráva která neví, co by si ještě omladila právě řekla, že by se s ním nevyspala! Bože můj! Vždyť řekla že není hezký, no ta spadla z višně! Je jedno jestli je nebo není vždyť je to nejlepší hráč!'' Máchala jsem sem-tam rukama a zapadla do sedačky když jsem to na ně konečně vychrlila.

''No neříkej že by ses s ním vyspala.'' Podíval se na mě Justin. ''A ne jen jednou.'' Odpověděla jsem smrtelně vážně. ''Cože?!'' Ozvalo se snad od všech.

''Pánové, teď vám to tady vysvětlím, protože nechápu co vám na tom není jasné.'' Odmlčela jsem se a poposedla si.

''Je to nejlepší basketbalový hráč! Sakra i tenhle jeden jediný důvod by musel stačit. Krom toho je vysoký, má úžasný úsměv nemluvím o tom, že má dobrý břicho a opakuji, je to nejlepší basketbalista! Takže si piš, že bych si to s ním rozdala a to kdekoli. '' Dokončila jsem můj menší přednes.

''Ještě mi řekni že je výš než já na tvém pomyslném žebříčku kluků.'' Zamračil se na mě Justin.

''Zlato, neblázni.'' Líbezně jsem se na něho usmála a on měl na tváři menší úsměv, to však nevěděl že hodlám pokračovat.

''Před tebou je celý ten basketbalový tým a v životě s tím nic neuděláš. I kdyby mě potom označili za kurvu, tak bych se s nimi vyspala. Jsou to basketbalisti bože! BASKET!'' Křikla jsem po něm aby to pochopil a zdůraznila poslední slovo. Jen pokroutil hlavou a přiložil si skleničku ke rtům.

''Holka a blázen do basketu.'' Zamumlal si pro sebe Tim.

''Ať si kdo si, tak si tě teď okamžitě beru!'' Řekl někdo za námi a já vstala. ''Prosím vás, řekněte mi že je hezká.'' Zamumlal, když jsem se otočila tak měl zavřené oči a klečel na jednom koleni jako kdyby mě žádal o roku. Musela jsem se ušklíbnout. Za ním byli další dva kluci a pak Liam, Nail a George, takže to bude zbytek lidí od Fina který odletěl-díky bohu.

''Co takhle se podívat sám?'' Poušklíbla jsem se. Otevřel oči prohlídnul si mě od pat až k hlavě. Svůj pohled zdvihal pomalu, patrně mu asi došlo že zas tak ošklivá nebudu, když mi studoval nohy a boky a dostal se až k hrudníku. Sunul své oči ke klíčním kostem které byli trochu viditelné přes bradu, rty až k mým očím kde se zastavil a spokojeně se na mě usmál.- jsem ráda že se ti líbím.

''I když mi zrovna nevadí že tu klečíš, tak bys mohl vstát, než mi Marco řekne, že jsem zas něco udělala.'' Zasmála jsem se.

''Ahoj Isabell.'' Prošli kolem mě kluci-Nail, Liam a George. ''Čau kluci.'' Podívala jsem se na něj jako dosedali na pohovku. Pro mě stále ještě neznámí kluk klečel-jasně, znala jsem i jména ostatních ale nevybafnu to na něj. Kluci už ztratili zájem o nové příchozí a tak se posadili a bavili se z vesela dál s Nailem a spol jako kdyby tu zbytek naší návštěvy vůbec nebyl.

* ESO *Kde žijí příběhy. Začni objevovat