45.-A tak se všechny moje možná, stanou ne.

245 8 0
                                    

Isabell

Ahoj krásko, doufám, že se doma beze mě nenudíš.
Nehorázně mi chybíš, hlavně tvoje prdel ,zlato.
-D

Koutky rtů se mi po jeho SMS-ce vytáhli nahoru a já musela zírat na ten mobil jak na svatý grál nebo diamant. I když si neodpustil to s mou prdelí tak to bylo tak sladký, že bych se tady mohla rozplývat nad tím, že mi píše SMS-ky. Nikdy jsem si s nikým neposílala sms-ky. Jasně, s Justinem jsme si psali, Taylera nepočítám a u kluků to bylo jiné.

Zas tolik času nemám, takže se nenudím.
Taky mi chybíš, zatracený tři dny .>.<

-I

Odepsala jsem čekajíc na odpověď, která přišla skoro okamžitě.

Rychle to uteče, kočko.
Těším se na tebe. Na postel. Sprchu. 3:)

Věděla jsem, že se šklebí, a kdybychom byli v jednom pokoji, tak by ke mně pomalu přistupoval se svým křivým ač úžasným úsměvem. Jenže tuhle chvilku vyrušili kluci volajíc na mě. Ignorovala jsem je a ještě chvíli zírala na mobil.

Už musím jít, pa zlato
-xx

Odepsala jsem mu a mobil schovala. Už znovu na mě volali a tak jsem se na ně konečně otočila se slovy že už jdu, jsem se vydala zpět k nim. Byli jsme v tělocvičně, která je propojená se studiem, je to v rohu naší zahrady, trochu dál od bazénu aby byl prostor na hraní fotbalu a dělání kravin. Museli jsme něco málo natrénovat kvůli tomu, že mě ten slizoun vyzval na souboj a kluci rozhodně nechtějí prohrát, když se jedná o to, že trofej budu já.

Postavila jsem se před ně, stála jsem čelem k zrcadlům které byli po celé jedné zdi. ''Můžem?'' Optala jsem se jich když jsme stáli podle sestavy. Kývli mi na souhlas a já rychle zapnula písničku na kterou prozatím tancujeme, sice si tu svou vybrat nemůžeme, aby to nebylo jen kvůli tomu kdo víc cvičil, ale zkoušíme asi na pět písniček různé sestavy abychom mohli zatancovat na jakýkoli rytmus.

''Pět, šest, sedm, osm.'' Tancovala jsem a sledovala kluky za mnou.

''Kolena!'' Křikla jsem na ně a všichni se na to soustředili.

''Loket, hlava, otočka a dozadu!'' Další povel se nesl tělocvičnou skrz hudbu, a my dotancovali na poslední tóny.

Všimla jsem si Steava jak špatně došlápl a snažil se to nedat najevo, přesto jsem věděla, že ho to bolí. Naštěstí už byl konec a já zatleskala a vypnula písničku aby se nepřepnuli.

''Fajn, dáme si pauzu!'' S tím se nějak posedali nebo se šli napít.

''Dave'' Křikla jsem na ně a pochvíli se objevil vedle mě. ''Lokty musíš jít do rytmu. Dva, tři, hlava, otočka a dozadu.'' Ukázala jsem mu to a pak on. Během toho jsem mu poupravovala tělo až jsme to sjeli asi po třetí znovu a nechala ho se spokojeným výrazem být.

Všichni se nějak rozprostřeli po podlaze a napili se, sama jsem upila z lahve která byla před zrcadlem a upravila si culík. Nechala jsem jim ještě pět minut, přičemž jsem sledovala Steava, který rozpohybovával koleno.

''Tak naposledy kluci.'' Řekla jsem abych je postavila na nohy. Trénovali jsme už víc jak hodinu a půl nepočítaje přestávky a jelikož oni měli ještě něco jiného tak jsme končili.

S menším remcáním a kopáním se vzájemně do zadku nakonec vstali a stoupli si. Vyplázla jsem na ně do zrcadla jazyk a pak jsem zapnula písničku abychom to ještě jednou sjeli. Už beze slov jsme všichni tancovali a já je sledovala ještě pečlivěji než předtím, abych viděla sebemenší chyby. Než jsem se nadála tak písnička skončila a já se na ně s pár slovy že to bylo dobrý otočila.

* ESO *Kde žijí příběhy. Začni objevovat