Omlouvám se za chyby >.<
Isabell
Nad tím jak mě ostré světlo oslepilo jsem se ani nepozastavila. Naše známá kocovina byla ke mě mírná. Nikdy jsem neměla problémy s kocovinou. Nikdy jsem nezvracela - ani poprvé když jsem byla na párty, vždy jsem uměla pít a úplně na mol jsem byla pouze jednou a i tak jsem nezvracela a bolest hlavy nebyla taková. Mám prostě výhody takže na mě není skoro poznat že jsem pila když bych se upravila.- a hlava mě bolela úplně minimálně takže jsem vždy mohla normálně fungovat.
Bylo mi jasné že jsem neskončila u sebe v pokoji a taky že ne. Byla jsem u Justina. Ano, u Justina. Ležel polonahý vedle mě s obličejem zapadlém v polštáři a s přehozenou rukou kolem mého pasu. Opatrně jsem odsunula jeho ruku a posadila se na postel. Zjistila jsem že jsme byli s Justinem podobně oblečení- oba jsme měli jen spodní prádlo- a tak jsem se natáhla pro jeho triko které mi sahalo pod zadek tak akorát abych se mohla bezpečně předklonit.
Vyškrábala jsem se na nohy a navštívila jeho koupelnu. Dala jsem si rychlou osvěžující sprchu a smyla zbytek make-up. Vlasy jsem si rozčesala a použila kartáček který měl nový. Oblečená ve spodním prádle a jeho triku jsem si vydala po schodech dolů.
Zamířila jsem do kuchyně která byla v obýváku a podle hlasů jsem poznala že kluci jsou vzhůru. "Čau" pozdravila jsem všechny přítomné a dosedla na barovou židli. "Ahoj Izzy." Pozdravil mě Tai a podal mi pomerančový džus. "Dobrý poledne" pozdravili mě kluci a zvídavě se na mě dívali.
Marco seděl v křesle a četl noviny. "Co hlava kluci?" Zeptala jsem se jich. "Já skoro nepil." Řekl Marco. Kývla jsem a otočila se na kluky. "By jsme se měli ptát my. Vy s Justinem jste pili nejvíc." Zasmál se Roy. "Jak to, že vypadáš skvěle i po chlastu?" Zeptal se mě Tim.
"Pánové, toto je hříčka přírody, může vypít cokoli že by si nic nepamatovala ale nikdy nebude mít takovou kocovinu jako my. Vždy ji bolí jen hlava a když by se upravila jako vždy. Ani nepoznáte že někde byla královna parketu." Zasmál se Tayler. "Ne všichni jsou perfektní po téhle stránce." Mykla jsem rameny a vzala si misku lupínků od Tima. "Ty jsi fakt neuvěřitelná!" Křikl Marco a Ušklíbl se na mě. Dál jsem jedla snídani a poslouchala kluky.
Po chvíli přišel i Justin který se svalil na linku a po Timově hlasité uvítací větě se chytl za hlavu a zamručel. Roy mu se smíchem podal sklenici s vodou a prášek proti bolesti který Justin okamžitě zapil.
Jelikož jsem dojedla tak jsem pouze pozorovala Justina jak si kousnul toastu který pak odhodil a přešel do obýváku. Všichni jsme se tam přesunuli a poskládali se na sedačky. "Pamatujete si co jste včera dělali?" Optal se Marco. "Jo" zamručeli jsme s Justinem na jednou.
"Krom toho že jsme pili jsme tancovali." Řekla jsem. "Jo, pak se taky líbali." Řekl. "Hmm. A možná i svlékali." Poznamenala jsme a oba jsme se zasmáli. Justin se chytl bolestně za spánky ale úškleb mu nezmizel z tváře.
"Vy spolu chodíte? " vybafl z ničeho nic Roy a jak já tak Justin jsme se se smíchem svalili z pohovky. Smáli jsme se jak pominutý až jsme lapali po dechu. Bylo to pro nás neskutečně vtipná situace.
"Prosím tě" vysoukala jsem ze sebe a znovu se začala smát. "My dva?!" Zasmál se Justin. "Nikdy!" Vykřikl jsem na jednou a propukli znovu v záchvat smíchu. Když jsme se uklidnili tak jsme se opřeli vedle sebe o sedačku na které předtím ležel rozpláclí Justin. Upírali se na nás nechápavé obličeje.
"Tak proč se líbete a spíte spolu?" Optal se Tim. "Je to jako známost na jednu noc." Řekl Justin a já ho doplnila. "Akorát se opakuje." Tayler nad tímhle pokroutil hlavou protože s tím nesouhlasil, ale nechal nás být. "A příjde vám to normální? To k sobě nic necítíte?" Pozvedl Tim obočí.
ČTEŠ
* ESO *
ActionNejde o to, kolikrát spadneš, kolikrát ti někdo podkopne nohy, nebo kolikrát ti bodne dýku do zad. Jde o to, že i přes to, se pokaždé zvedneš. ----- WARNING! /14+ Budou se zde vyskytovat vulgarismy, násilí a sexuální obsah. Jestli Vám to vadí, t...