Seděla jsem s Taiem na zahradě, oba jsme měli na těle ještě několik kapiček vody, nehledě na naše mokré vlasy, protože po tréninku do kterého jsem ho zapojila i přes jeho protesty, protože chtěl, jak mi oznámil umřít na gauči v obložení jídla, jsme právě teď po krásně sprše oddechovali s pohárem studené vody s citrusy.
Ale jak už se asi ví, nebylo to zadarmo, a proto jsem nabrala druhý dech, psychicky se obrnila na otázky, které budou následovat a položila svou sklenici na stůl.
''Pozval mě k sobě domů.'' Vypadlo ze mě nakonec, když mi dával čas na to, abych si utřídila myšlenky, co mu vlastně teda řeknu první. Nemělo cenu se nějak vyhýbat, vymáčkl by ze mě všechno, ten mizera vždycky věděl co se děje, aspoň co se týče mých společníku. Bohužel jsem nebyla dostatečně silná, abych ho zazdila, tak mu musím všechno vyklopit.
Po mé zprávě která přišla do ticha se rozkašlal, jakžtakž spolknul pití které teď upil a když se uklidnil, tak se za doprovodu mého otráveného výrazu opřel do křesla. Asi pochopil, že to nebyla dobrá reakce a tak nahodil menší úsměv.
''Jako k němu domů, ne do hotelu jako před tím?'' Ujistil se, že neměl halušky, což bych se ani nedivila. Dneska vařil Roy s Timem, a kupodivu kuchyň přežila a my taky, ale nikdy víc už vařit nebudou, aspoň ne dohromady.
''Ano. Prostě mě vyzvedl a řekl, že má překvápko, a přijeli jsme k němu domů. První noc jsme tam byli sami, a druhý den jsem se seznámila s jeho kamarády, protože byli zvědavý. A nakonec jsme se spolu dívali na filmy, což Dereka na chvíli naštvalo, protože jsem dala přednost jim před nim.'' Ušklíbla jsem se nad tím, jak jsem ho opustila za pouhou čokoládu a skleničku pomerančového džusu.
''Jen se ujistím, že jsem všechno pochopil. Byla jsi u Dereka doma, který patrně bydlí s jeho kamarády, s kterými si se dobrovolně bavila a pak si jim dala přednost před Derekem, protože?'' Povytáhl obočí.
''No, prostě byli strašně milí a přátelští a já si je oblíbila za tu krátkou dobu, sama jsem se tomu divila. A pak se šli dívat na filmy a chtěli, abych šla s nimi a v tu chvíli mi nabídl Derek ať jdu s ním ještě do ložnice, jenže Kris mi dal čokoládu a pak ještě Leo džus takže moje cesta byla jasná.'' Prohrábla jsem si ještě mokré vlasy, které se teď trochu kroutily do lehkých vln.
''Dala si se podplatit čokoládou a džusem. To si budu pamatovat.'' Ušklíbl se. Zas toho využije, když s ním nebudu někam chtít jít nebo když nebudu něco chtít dělat.
''Máš tedy nové kamarády, je to tak? A patrně sis je oblíbila. '' Na jeho tvrzení jsem přikývla, a upila z ubývající limonády v mé skleničce. Nevím teda jistě, jestli se to dá nazvat limonáda, ale nebyla to jen voda, a voda s citrusy podle mého nemá žádný název, takže se to možná dá i považovat za limonádu, protože tam je příchuť citrusů.
Tayler se na mě usmál, chvíli mlčel a pak se znovu podíval mým směrem. Neměla jsem nejmenší tušení co tohle znamenalo, byla jsem dost zmatená a on se jen o něco více rozzářil, což můj pocit znepokojení ještě více zvýšilo a na mém čele se musely objevit vrásky, když jsem se mračila jeho směrem.
''Co?'' Vyhrkla jsem ze sebe, vážně jsem to nemohla podat tak, jako by mi to bylo jedno, rovnou jsem po něm mohla skočit a tlouct jeho hlavou o něco, aby to z něho vypadlo.
Samozřejmě se má zvláštní myšlenka potvrdila, protože kvůli mé zbrklosti a zvědavosti se jen potulně usmál, místo toho aby mi to vyklopil a já si nespokojeně zamrmlala cosi pod noc, protože si za to můžu sama. Kdybych o to nejevila takový zájem, vyklopil by mi to bez zaváhání.
ČTEŠ
* ESO *
ActionNejde o to, kolikrát spadneš, kolikrát ti někdo podkopne nohy, nebo kolikrát ti bodne dýku do zad. Jde o to, že i přes to, se pokaždé zvedneš. ----- WARNING! /14+ Budou se zde vyskytovat vulgarismy, násilí a sexuální obsah. Jestli Vám to vadí, t...