12.- Jsi mrcha. _ Proto mě miluješ.

371 17 9
                                    

Justin
Probudil jsme se s dobrou náladou která u mě přetrvává od doby kdy je tu ona. Ne že bych jindy nebyl happy nebo vtipálek ale teď je to prostě vidět víc, nebo spíše se tak cítím já.

Hodil jsem krátkou sprchu a převlékl se. Zkontroloval jsem si moje vlasy na které jsem háklivý. -každy kluk je na něco, co si budeme nalhávat-
Seběhl jsem schody dolů kde se jako mrtvoly plížíli kluci.

"čau lidi" řekl jsem když jsem dosedal na židli. "čaaaau" řekl Roy a zívl. Ostatní přikyvli. Začal jsem jíst svou snídani. "Nazdar " Pozdravil Tai plný energie a sedl si vedle mě. Zašklebil jsem se na něj a spolu jsme dál jedli snídani. "Kruci, vy tady přetékáte energii a my jsme jak chcíplotiny" zamumlal ještě rozespalí Tim. "Možná bys měl míň chlastat" poučil jsem ho a Tayler vybuchl smíchy stejně jako ostatní. "Když se pije tak ty jsi vždy ve předu, takže buď potichu" řekl a dopil svoje kafe.

"Už ti napsalo to tvoje zlato?" Po vytáhl na mě obočí. Mykl jsem neurčitě rameny ale jako naschvál mi přišla smska. Nemusel jsem se ani dívat protože mi bylo jasný že to byla ona.

I: Zlý ráno zlato, jak si přežil noc beze mě?3:)
J: Málem jsem umřel. Chyběla mi tvoje dokonalá prdel:*
I: Škoda ze jen malém;)
J: Zranila si mé city:O :'((
I: Chtělo by to napravit ne?:O
J: Díky bohu že jsi chytrá.
I: Nemusíš mi děkovat zlato:*
J: -__- Dneska u tebe?
I: U tebe.

No to určitě a jak se sem chceš dostat když jsou tu? Ty jsi chytrá Isabell.

J: Jsou tu kluci:O kdy?
I: Jsem na hoře.

Jak se tam sakra dostala?!Děla si ze mě srandu? Jestli jo tak ať si mě nepřeje.

J: Slyšel bych kdyby si šla..
I: Máš přeci balkon:)
J: děláš si srandu?
I: možná:') Ale myslím ze stojí za to vyjít schody a vidět v čem jsem oblečená nebo snad ne?

Prudce jsem se nadechl protože jsem si vybavil jak předemnou stála jen v té průsvitné košilce a černém spodním prádle.

J: Jestli si děláš srandu tak za to potom zaplatíš.
I: čekám tu už celkem dlouho pohni kostrou nebo máš smůlu.
J: Určitě nebude divný když teď zdrhnu do pokoje-__-

Na to mi už nic neodepsala. Zvedl jsem pohled od telefonu a setkal se se třema zvědavýma pohledama. Tai se jen poškleboval a schoval si svůj telefon do kapsy.

Ještě chvíli jsem jako nic dojídal snídani a pakáž  bezeslova zvedl a dal špinavé nádobí do myčky.

"Kdyby něco tak zavolejte, budu nahoře" řekl jsem rychle a už chtěl odejít. "Něco zajímavého ti napsala?" Ušklíbl se Tim.

"Četl sis naše zprávy, takže zkus hádat" řekl jsem a udělal pár kroků dozadu směrem ke schodům.

"Kam spěcháš?" Řekl Tai a povytáhl na mě obočí.Věděl jsem že to ví a jeho výraz mluvil za vše. Spražil jsem ho pohledem. Zasmál se a pokroutil hlavou. Kluci nás nechápavě pozorovali a já už konečně šel nahoru.

Posledních pár schodu jsem přímo vyběhl a zamířil k mému pokoji. Slyšel jsem za mnou kroky ostatních a sám pro sebe jsem si zanadávat že jim to zrovna v tomhle ohledu myslí.
Jen co jsem viděl lísteček na dveří mi bylo jasné, že už tu není. Kdyby se mě neptali tak bych ji stihl.

Serval jsem lísteček ze dveří a otevřel ho.

Aspoň to uvidíš, i když ne na mně..

Otevřel jsem dveře od pokoje a přešel blíž k posteli kde byla krabice. Otevřel jsem ji a měl jsem chuť kluky praštit protože jsem ji nestihl. Byl tam černý korzet s krajkou a k tomu stejné kalhotky s podvazky. Mrsknul jsem to zpátky do krabice a otočil se na kluky.

Tai se opíral s úšklebkem o dveře a Marco seděl v křesle. Tim a Roy mi vytrhli papírek z ruky když si ho přečetli tak se koukli do krabice. Tim obdivně hvízdl. "Tak tomu se říká smůla kamaráde" poplácal mě po rameni.

Zazvonil mi telefon a já to přijal. Tim a Roy se nahrnuli k telefonu a tak jsem to dal na hlas a sednul si na postel.

"Tak co na to říkáš? Příště by se hodilo být rychlejší" uchechtla se.

"Nepovídej, víš že si mrcha?"

"Chtěl si říct sexy mrcha? Nepopíram to. Mužů ti říct že mě to baví. 7:4 zlato, měl bys něco dělat"

No jo, vždy si najde způsob jak mě dohnat.

"Jinak, jak se mate kluci?"

Sakra! Jak muže vědět že tu jsou a že ji poslouchají. Měli na tváří udivený výraz.

"Mám se fajn. Nebylo to od tebe hezké" řekl Tai. "Nikdy jsem neřekla že jsem anděl Taylere. Od kdy jste vy ostatní tak zamlklký?"

Kluci se zarazili a Marco se podivně šklebil. Bylo mi jasné že ho Isabell začíná zajímat.

"Jak si sakra věděla jak se jmenuje?" Vyjekl Roy. "A jak si se sem dostala?" Řekl na oplátku Tim. Marco se narovnal protože ho odpověď zajímala.

"Jsem prostě dobrá v tom, co dělám." řekla a já věděl že měla na tváři uškleb.

"Uvidíme se večer zlato"

"Jsi fakt hrozná"Zamumlal jsem.

"Proto mě chceš" řekla a s tím to típla.

Marco byl očividně spokojený s jejími odpověďmi. "čím dal lepší, už se těším až ji poznám" řekl a odešel. "Je neuvěřitelná" řekl Tim s Royem najednou. "Jo to ona je" Ušklíbl jsem se a lehl si na postel, přitom jsem shodil krabici na zem.

"To mi chybělo" řekl mi Tai než odešel.

--
Ahoj:)
Objevily se menší problémy, počítač mi odmítá spolupracovat a tak jsem bez dalších kapitol. Štěstí je, že nějaké bych měla mít uložené přímo na wattpadu (Asi 2-3) Tak doufám, že tam jsou>.<

Rychle jsem znovu sesmolila tuhle kapitolku na telefonu takže se omlouvám za chyby a tak vůbec jak je to napsané.

Aby to nestačilo, tak mi padá Wi-Fi a já nemám jak se dostat na Wattpad. >.<

Doufám že se to nějak vyřeší, každopádně o víkendu nebo spíše až v pondělí přidám další kapitolku, s tím počítejte!

-El

* ESO *Kde žijí příběhy. Začni objevovat