5.-Chci tě mít chvíli ještě pro sebe

544 17 3
                                    

Isabell
S papírem na kterém byli napsané všechny součástky a věci které potřebuji na opravení mého auta jsem šla za Justinem. Seděl v obýváku s nohama na stole a sledoval záznam z basketbalového utkání který jsem už viděla.

''Oni vyhrajou'' řekla jsem mu když hvězdný tým-kterému oba fandíme- dal koš. On sebou cuknul a zpražil mě pohledem. Zasmála jsem se a sedla si vedle něho.

''Tak teď už se na to nemusím dívat'' zamručel ale dál sledoval televizi. ''No jo, oba víme že se na to stejnak dodíváš'' řekla jsem.

Jen kývl hlavou a svůj pohled nechal na televizi. Rozhodla jsem se počkat než to skončí jelikož zbývali jen 3 minuty. Když zápas skončil Justin vyskočil z gauče se slovami že vyhráli se na mě podíval a pak si zase sedl.

''Tak, co to máš?'' řekl a zvědavě se podíval na papír který jsem svírala v ruce. ''Mám malou prosbu'' řekla jsem a podala mu papír který přejel očima a pak se na mě znovu podíval.

''Ne'' zakroutil hlavou. Nahodila jsem psí kukuč. Pochvíli si povzdechl a svolil.

''Dobře, dobře, zítra pro to dojdu když budu mít čas'' řekl a já se vítězně usmála. ''Díky Justine'' zaštěbetala jsem a opřela se o pohovku.

Justin přepnul program na jiný kde dávali americký fotbal který mimochodem taky sledujeme ale nepravidelně a hlavně méně než basket. Opřel se a přehodil ruku kolem mých ramen. Opřela jsem si o jeho rameno hlavu a dál sledovala televizi.

Justinovi pochvíli zavibroval telefon na oznámení nové zprávy a tak se pro něj natáhl. Přelítl očima text a pak si povzdechl.

''Příjdou kluci, jestli chceš tak tě seznámím, ale byl bych rád kdybys byla chvíli ještě jenom moje.'' řekl a poškrábal se rozpačitě za krkem.

Moc často se nestává že by Justin byl v rozpacích vlastně se to děje jen u mě a já to přímo miluju jelikož je vždy roztomilý.

''Seznámíš mě jindy." řekla jsem a vstala. On si nepatrně oddychl a usmál se na mě. Políbila jsem ho na tvář a odešla ke dveřím.

''Nemáš tady auto'' řekl a podal mi jeho klíče. ''Díky, přijedu zítra nebo možná ještě dneska večer.'' řekla jsem a nastoupila do auta. Zamávala jsem mu z okýnka a pak dupla na plyn a prudce ale elegantně vyjela.

Ve zpětném zrcátku jsem viděla jak Justin s úsměvem kroutí hlavou a poté odchází zpět do domu.

Když jsem dorazila domů tak jsem šla uvařit oběd. Poté jsem si sedla k počítači a vyřizovala maily. Projížděla jsme internet. Po chvíli mi přišla nová zpráva na telefonu. Když jsme jí rychle přečetla tak jsem se sama pro sebe ušklíbla a vydala se rychle do sprchy.

Převlékla jsem se do kožených kraťasů a černé průhledné halenky se zlatými knoflíky. Vzala jsem si k tomu zlatý náramek, náušnice a prstýnky, dva jsem si dala na levou ruku a jeden na pravou. Zvýraznila jsem si oči linkami a řasenkou a poté si dala červenou rtěnku. Vlasy jsem si vyžehlila a sebrala psaníčko do kterého jsem naházela potřebné věci plus pistoli.

Sešla jsem schody dolů kde jsem si obula černé boty na vysokém podpatku se zlatým páskem. Vzala jsem si klíče od mého černého ferarri a vyjela.

Když jsme dojela na místo setkání tak jsem si vytáhla z kabelky pistoli kterou jsem si dala za pas. Nasadila jsem si -jak jinak než černé- sluneční brýle. S menším úšklebkem na rtech jsem otevřela dveře od auta a šla kupředu.

Rozrazila jsem dveře a vešla do zatemnělé místnosti. Ačkoli tu byli okna tak na mě nebylo vidět a byli slyšet jak mi klapou podpatky o zem.

* ESO *Kde žijí příběhy. Začni objevovat